Chapter 44: "Shut up,Zayn!"

708 45 4
                                    

Sadašnjost/3 sata poslije

Charlotte's POV

"Zayn?Zayn?.Hajde,budi se..",lagano ga drmam po ramenu jer je zaspao na meni i sami znate da je težak.Cijelo vrijeme sam slušala muziku i razmišljala o Harryju te uopće nisam primijetila da mi je zaspao na ramenu.

I da,samo da vam kažem,ovo je FBI avion,tako da oko nas ima dosta agenata pa nismo sami.

"Zayn..Probudi se,čovječe.",ništa.Spava ko' top.

"Ha,ništa od buđenja?",podižem pogled ispred sebe na plavokosu djevojku sa slatkim osmijehom na licu dok nas promatra i smije se.

"Nikako da ga probudim.Nema šanse.",opet ga još jednom udaram po ramenu,ali ništa.

Samo nešto mrmlja i nastavlja dalje spavati.

"Vidiš o čeme ti govorim?",govorim joj dok prevrćem očima te se smijem s njom.Na neki način,ona mi odvraća pažnju od Harryja.Eh,da,moj Harry..

"A nekako mi je sladak..",pući usnice kao malo dijete te ga promatra preko sjedala.Za par sekundi otkopčava pojas te se totalno okreće prema nama klečući na koljenima na sjedalu ruke prebacivajući preko krem kožnih sjedala.

"A da tek znaš koliko je težak.."

"Jeste li vi zajedno ili?"

"Ne,ne,ne,nismo.Samo smo partneri."

"Ahaaa.",klima glavom izgledajući nekako djetinjasto te ujedno i ozbiljno sa crnom šminkom oko očiju.

"Usput,ja sam Charlotte,ali možeš me zvati Lotz ako hoćeš.",pružam joj ruku te se smiješim na što ona uzvraća stisak te i smiješak.

"Drago mi je Lotz,ja sam Perrie,ali me možeš zvati Pezz ako hoćeš.",govori nekim preslatkim naglaskom te poželim da joj ga mogu ukrasti.Moj nije ništa posebno,samo da znate.

"Dakle,Pezz,odakle si?"

"South Shields,ti?"

"Holmes Chapel."

Klima glavom te se par puta mršti vjerojatno o nečeme razmišljajući..

"A kako se zove ovaj tvoj slatki partner?",smješka se dok joj se rupica na lijevom obrazu ucrtava vraćajući pogled opet na mene.

"Zovem se Zayn.",ni malo sneno govori Zayn s polu otvorenim očima i šarmerskim osmijehom na licu.

Perrie se odmah zarumenila i samo skliznula niz sjedalo hihotajući se te se Zayn okrenuo na drugu stranu opet nastavljajući spavati.

Ustala sam se te se nagela nad Pezzino sjedalo smijajući joj se.

"Ako ti je toliko sladak,slobodno si ga uzmi."

"Daj,šuti vidiš kako me osramoti.."

"Ma dobar ti je on,samo malo ovako se pravi kao neki šarmer."

šapnula sam joj te joj namignula u nadi da me Zayn nije čuo.

"Čuo sam te,Lotz."

Kako mi je pomalo čudno čuti 'Lotz' iz nečijih drugih usta,a da to nije Harry izgovorio.

Ajoooj,moj Harry,pa ja ću poludit ili ću proplakat.

"Ajde,šuti i spavaj,Malik."

"Na zapovijed,Evansice."

"Nego,Lotz,ako ti ovaj nije dečko,imaš li nekoga?"

"Mhmm,imam zaručnika."

"Ne zezaj! Pa čestitam!",uspravila se te me čvrsto zagrlila.Ova djevojka je stvarno draga.

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now