Chapter 42: Let her go.Part 1

762 47 8
                                    

Sadašnjost/2026.godina

2 tjedna poslije

Charlotte's POV

m.youtube.com/watch?v=5ZtrIBob2GI

"Znaš koliko mrzim kad se pakiraš..",govori mi Harry koji je naslonjen na vrata,negdje iza mene dok ja pakiram stvari za odlazak u Rusiju.

"Harry,sto puta smo o ovome pričali kroz ova dva tjedna.Stisni zube i budi muško,Styles.",podsjećam ga dok vadim donje rublje i par majica iz ladice te i njih stavljam u već pretrpani kofer.

"A ne mogu kad me napuštaš."

"Hej!",naglo se okrećem prema njemu te ga strijeljam pogledom." i sam znaš da te ne napuštam,nema govora o napuštanju! Ovo je posao Harry,i ti to jako dobro znaš.",nekako mu pokušavam čvrsto govoriti,možda čak malo i hladno,ali da se još ovdje raspekmezim ja nikad ne bih otišla u tu vražju Rusiju! Glasić mi nabaciva pet,a ja se zadovoljno smješkam jer i po prvi put nešto dobro i od njega.

"Znam,ali..",riječi mu zastaju i samo na kraju izdahnjuje ostajući bez riječi.Možda je i bolje što nema komentara,jer bi to sve bilo suvišno.

"A ja bih da se mi vjenčamo pa ti idi gdje hoćeš,Lotz."

"Buncaš.Harry,u deset sati navečer? Znaš da me nitko ne može ukrasti,bili mi vjenčani ili ne."

"Ali,imao bih garanciju."

"Garanciju? Pa nisam ti ja frižider da imaš garanciju na mene!"

"Budalice..",nježno govori na što ja prevrćem očima dok on omotava ruke oko mene.

"Idiote čupavi."

"Ljubavi,bebo,lutko,ljepotice,princezo,srećo,budaletino."

"Što budaletino?"

"Vidiš kakva si.Uopće se ne obazireš na ovo što sam ti prije rekao,već samo čuješ ovo zadnje.Uopće nisi zahvalna prema svom zaručniku."

"A netko nam se to uvrijedio?",okrenula sam glavu na stranu,govoreći mu kao malom djetetu.

"Malko..",a ponaša se kao veliko dijete.

"Znaš koliko me briga za to? Ni ovolišno.",pokazujem mu mikroskopski razmak između svoja dva prsta dok mrštim nos da ga pogledam kroz to.

"Ti stvarno znaš pokvariti svaki trenutak,majmunice.",i još jedan nadimak.Morat ću ih zapisati negdje.

"Idiote.",isplazila sam mu jezik te ga poljubila na blic i nastavila sa spremanjem.Naravno,gospodin velika beba je cijelo vrijeme odlučio tu stojati iza mene dok ja se ovdje saginjem i naginjem spremajući stvari.Ma jel' on to meni gleda u dupe?

-Naravno da ti gleda,brineto.Šta misliš zašto tu stoji ko' zadnji kreten već  sat i pol??-

De,samo si mi i ti još trebao!Na spavanje,već je kasno!

"Harry,da li ti to meni čisto onako..gledaš u dupe?"

"Mhmm..Mislim,ne,ne,ne,ni slučajno,Lotz."

"Idiote.",govorim te gledam jesam li sve spremila.Majice,hlače,džemperi,uniforme,kozmetika..

"Znaš,dobra je stvar kad me cura/djevojka/žena poput tebe nazove idiotom."

"Poput mene? A kakva sam ja to,mamice ti?"

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now