Chapter 13: Day off from everything.

1.4K 79 4
                                    

"Charlotte?",doziva me Harry koji je trenutno u dnevnom boravku s Bellom i gledaju TV dok ja pospremam tanjure od ručka..

"Da,Harry?"

"Što misliš,kako bi bilo da odemo na plažu,imamo piknik tamo i pobjegnemo od svega ?"

"Umm,to bi bilo odlično..",naslanjam se na zid blizu njih,dok u ruci držim krpu i čašu..

"Što ti kažeš Bella?",znatiželjno ju pita,dok joj se oči cakle i sijaju od uzbuđenja..

"To bi bilo stvarno super !"

"E,pa,cure moje,pakirajte se!"

"Molim?"

"Stvarno,tata?"

"Daa!Stvarno!",glasno se smije na što obje skačemo na njega te ga grlimo iz sve  snage dok se smijemo,dok Harry ispod nas cijuče..

"Hej,hej,cure..",mislila sam da smo teške,pa sam još jače skočila da mu se osvetim za ovo danas na treningu.. "...ode mi kosa! Curee!"

Kosa?! On misli na kosu?!

"Stvarno si djetinjast,tata.."

"Stvarno Harry..Brineš se zbog to malo žbunja na kosi..Pa,vidiš li ti koliko je to dugačko postalo?"

"Stvarno tata..Treba ti šišanje."

"Molim?! Ostavite se vi moje kose,ne prigovaram ja o vašoj!

"Harry,mi smo cure,dvije smo protiv jednog tebe,imamo pravo na to."

"Ma jel? Imate pravo? E,sad će te vidjeti moje pravo..",obe nas je preokrenuo da ležimo i počeo jako škakljati..Tresle smo se i pokušale nasrnuti na njega,ali bio je prejak za nas..

"Taataaa! Hahahah,prestani tataa!

"Harry,hahahah,nemoj! Hahahah,prestani!"

"Ne može cure,vi imate svoje pravo,imam i ja svoje !"

"Harry,hahah,ovo je nemilosrdno hahahah,pravo !"

"Bilo je nemilosrdno i prema mojoj kosi,drage moje! Nanjanjanja!

"Tataaa,hahahah,pusti nas!"

"Hary,hahahahah,Harry,prestani!"

"Magična riječ,cure?"

"Odmah!"

"Odmah!"

"Dobro,dobro,dobro nemojte se ljutit..",rekao je šaljivo te nas poljubio obe u čelo i ustao se ..

"E,hajmo cure,spremanje!"

"Odmah!",obe smo se nasmijale,te otrčale do sobe da uzmemo stvari..Uzela sam veliku torbu,i počela pakirati svoje i Harryjeve stvari.Stavila sam dvije majice,dva šorca,maske za ronjenje,par ručnika i fotoaparat..Obukla sam tirkizni bikini,a preko njega tirkiznu leprašavu haljinicu i smeđe rimljanke.Pustila sam kosu,te stavila sunčane naočale na glavu i  zaputila se prema dnevnom boravku..Dolje je Bella već bila spremna i sad je Harryju pomagala spremiti hranu u košaru dok sam im ja prilazila..

"Treba li vam pomoć?"

"Ne treba,mama skoro smo sve spremili.."

"Dobro.Harry,ja sam ti spremila odjeću zajedno sa svojom,pa kad to spremite,možemo ići.."

"Dobro,evo sve je spremno,pa možemo krenuti..Samo da uzmem sunčane naočale.."

Ja tek sada vidim kako sam zapravo sretna.Imam predivnog dečka i divnu kćer..Stvarno ne znam što bih bez njih.Sad,kad smo ovako zajedno,ne bih podnijela rastanak.Makar mi je život pun uspona,padova,uzbuđenja i iznenađenja,ja sam sretna.Ponovno sam istinski sretna i pomalo se bojim uživati..Harry izgleda savršeno.Siva majica,crni šorc,Ray Ban sunčane naočale i kosa svezana gumicom,ali mu ipak leti na sve strane.A Bella? Svezala je visoku neurednu pundžu,obukla narančastu haljinu i bijele japanke..Stvarno smo usklađeni.Jedna mala,sretna obitelj.Nisam mogla ni zamisliti da ću biti s Harryjem i s njim imati dijete.Tko bi rekao.Makar sam ga pokušala zaboraviti,Bella me je uvijek podsjećala na njega.A sada,sada ni zašto ovo ne bih mijenjala.Nipošto.

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now