Chapter 35: Zarry.

856 53 6
                                    

Harry's POV

.Čujem nekakvo šaptanje na hodniku.Nije sam?

"Zayn?",pitam dok ostavljam mobitel u džep od hlača i odlazim na hodnik.

A tamo,stoji Zayn,a iza njega do kože mokra i uplakana..

"Lotz."

"Harry?",glasom ispucalim od plakanja i hladnoće me doziva i kao da ne vjeruje da tu stojim,već se mora dvaput uvjeriti.

"Lotz?,uzvraćam istim dok ona i dalje stoji iza Zayna dok joj samo glava viri iza njegovog ramena.Ona me se boji?

"Zayn,što on tu radi?",nekako uzrujano,ali dovoljno ljuto pita,što mi daje do znanja iako je uplašena,dovoljno je ljuta da nastavi po svome.

"On..ermmm..pa,sam je došao.",promucao je par puta,prolazeći rukom kroz kosu.

Lotz je klimnula glavom,a onda par trenutaka poslije je glasno kihnula par puta.

"Ajde,odi u kupaonicu,sad ću ti ja donijeti nešto se presvučeš.",rekao je Zayn dok se sd ona počela tresti od hladnoće.

"Ne,ne..Zaista,dobro sam..Osušit ću se..Ne treba,Zayn."

"Zayn.",bilo je dovoljno da samo to kažem,a on je smjesta otišao u sobu po odjeću.Ne želim se prehladi.Opet bi to bila moja krivica.

Lagano skida balerinke i baca ih sa strane,dok prolazi kraj mene da ode do kupaonice.

Prije nego što je prošla,uhvatio sam ju za nadlakticu i vratio ispred sebe.Možda i malo pregrubo.

"Lotz..",tiho režim na nju,na što me ošinjuje ljutim pogledom i otima se iz mog stiska te odlazi pronaći Zayna dok ja ostajem sam u ovom hodniku.

Charlotte's POV

"Evo,donio sam ti neku odjeću od svoje sestre,valjda će ti odgovarati.",govori mi u kupaonici dok mi pruža uredno složenu odjeću.

"Hvala ti puno.Bilo kakva odjeća će mi dobro doći.",lagano se smijem dok uzimam odjeću i odmotavam da vidim što je.

"Mislim,dao bih ti ja nešto svoje odjeće,ali bi Harry to sigurno krivo protumačio."

,govori dok meni onaj prethodni sitni smiješak spada s lica,te ga zamjenjuje mrzovoljni izraz lica.

"Zayn,nećemo sad o njemu.Molim te."

"Charlotte,on je dolje,samo vas dijeli jedna prostorija i stepenice.Morat ćeš se s njim suočiti,jer ako za neko vrijeme ne odlučiš sići dolje,on će doći gore k tebi."

"Znam,njemu ne trebaš dvaput govoriti.

"Hajde,ostavljam te da se presvučeš i središ.Tu u drugoj ladici imaš fen i par četki,možda lak za kosu i pjenu ako ti zatreba.."

"Otkud tebi sve to?"

"Dušo,ne budim se ja s ovakvom kosom."

"Hajde dobro,ali samo da znaš,gore si žensko od mene."

"Znam.Hajde,idem sad dolje."

"Okej.Zayn,hvala ti još jednom."

"Nema na čemu i prestani se više zahvaljivati.",nasmiješio se te zatvorio vrata.Donio mi je neku svilenkastu plavu pidžamu na bretele i s dugim donjim dijelom.Hajde,poslužit će.Možda i više nego što bi trebala.Očekivala sam majicu i šorc,ali ovo je i više nego što sam očekivala.Hmm,njegova sestra ima ukusa.

Nakon što sam obukla malo veću pidžamu na sebe,bolje da je velika,nego da je mala pa da mi sve ispada,ipak sam u kući s 2 muškarca,kako god okreneš,muškarci su i nisu ljudska bića,uzela sam fen i četku te krenula otpetljavati zamršenu kosu.

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now