Pjesma za ugođaj: 'Poison'- Halestorm
Što je njemu?",pita me sa malim smijehom u glasu..
"Izgleda da gospodin Styles nije čuo za riječ 'NE'.",cinično se smijem dok me Harry ošinjuje opet zelenim pogledom..
IDUĆE JUTRO
Polako otvaram oči dok me zrake sunca golicaju po licu i tjeraju me da se promeškoljim u ovom udobnom krevetu..Otvaram oči privikavajući se na sunce..Lagano ustajem iz kreveta te odlazim na balkon s kojeg imam jako lijep pogled na zelenu livadu s predivnim cvijećem..Vjetar lagano puše mrseći mi dugu,zapetljanu kosu i sve se čini malo predobro da bi bilo istinito..Naslanjam se na ogradu,dok na smeđem stoliću ne primjećujem kavu iz Starbucksa,nekakve ključeve i bijelu kovertu..Lijeno se podižem sa ograde te otpijam gutljaj kave te uzimam kovertu i otvaram ju..Iz nje vadim bijeli papirić sa čitko ispisanim crnim slovima..
'Tu su ti ključevi motora,ljepotice.Iako me ljutiš,rekao sam im da si pobijedila.I da,jako si lijepa kad spavaš,a moje ime kad izlazi iz tvojih usta zvuči kao najljepša melodija za moje uši.. H.xx'
Molim?! Još jednom zabezeknuta čitam poruku dok uzimam kavu i bacam ju preko balkona zajedno s papirom koji se vinuo u zrak raskomadan u desetke komadića..Od muke i ljutnje sam počela skakati po balkonu kao kakva luđakinja..On..bio mi je u sobi,pa mogao mi je nešto napraviti!Užurbano i nervozno prelazim rukama preko glave,prsa i trbuha provjeravajući da li je sve na mjestu..Huuh,dobro je.Taman kad sam mislila da je sve donekle normalno,mobitel mi je zavibrirao.Uzela sam bijeli LG sa komode i otvorila poruku i samo sam pala na tlo sred balkona.On nije normalan..
'Nije lijepo bacati darove,znaš? Ne skači,izgledaš ludo,ali jednako sexy u toj bijeloj spavaćici,a oko tebe bijeli zastori..Izgledaš kao anđeo.. H.xx'
On me promatra? Ovaj lik je bolestan! Hoćeš se igrati? Mogu i ja.
Ljuto sam se uspravila i pokazala srednji prst u svim mogućim smjerovima..Možda izgledam ludo,ali znam da me promatra.Gad bolesni.Ljuto ulazim u sobu,zatvaram balkonska vrata i navlačim zastore i skidam spavaćicu sa sebe i idem pod tuš.
Što je meni ovo sve trebalo?
(...)
Lijep je dan u Holmesu,zašto ga ne iskoristiti? Šetam s Riom,po deseti put prepričavajući utrku jer se ne može nadiviti mojim vještinama..Nije prošlo ni sat vremena kako smo krenule,a već se počela žaliti da je bole noge,da je umorna..Ta djevojka definitivno nije u kondiciji..Neka mi još kaže da je gladna,ubit ću je,majke mi ..
Ria:Hahah,Charlotte,nisi normalna!
Charlotte:Nisi ni ti bolja! :P
Ria:Kako mu odbrusi,iss,Charlotte,to je najpoželjniji decko u gradu!!
Charlotte:I Marcelov brat blizanac.. Ljigavi gad,fuuj !!
Ria:Hajmo svratiti do pekare,nešto sam gladna..
Charlotte:A,kad nisi,mame ti?
Ria:Oćeš šamar?
Charlotte:Don't touch me,i'm famous !!
Ria:Dobar dan!
Xx:I vama,dame !
Taj hrapavi ljigavi glas..Ta mučnina koja se u meni javlja,zar on?Kud baš meni?
Charlotte:Umm,više i nije tako dobar ..
Xx:Nešto si rekla lutko?
Charlotte:Harry,dobit ćeš šamar!
YOU ARE READING
The Other Side Of Us
Teen Fiction"We all have our other sides. But,trust me darling,you don't want to see mine." COPYRIGHTED © Anamaria_story Story cover by: StylesMania14