Chapter 54: Need her.Go away.

623 44 6
                                    

Sadašnjost/2026.godina

Harry's POV

I samo tih 6 sati dijelilo me od nje.Samo šest sati koji sada prolaze kao šest stoljeća.

Nisam imao drugog izbora nego da odmah spakiram osnovne stvari i da krenem za Rusiju i sve joj objasnim.

I da nije bilo ove tajne operacije,već bi sutra bio u Rusiji.

Ne mogu više,previše mi fali.

Treba mi.Njezin glas mi nije dovoljan.Treba mi njezin zagrljaj,slatki poljubac na čelu kada se ujutru budim,ljuti pogled kada nešto pogriješim i naljutim ju.

Treba mi njezin izraz lica dok vodimo ljubav i šaputa mi najnježnije riječi koje mogu čuti dok se stapamo u jedno.

Nisam ni primijetio da plačem dok nisam osjetio suze kako mi padaju na ruku.

Tko zna što sad ona misli o meni.

Možda me neće ni htjeti vidjeti.

Ali ja nju moram vidjeti.

Pod svaku cijenu.

Makar to značilo da na silu moram ući u njenu sobu.Makar to značilo da ju držim za zglobove dok pokušava bacati stvari na mene i otjerati me.

Ne smiju ju tanke činjenice uvjeriti u nešto do pola istino i srušiti ono što smo nas dvoje zajedno gradili dugo vremena.

Puno nas je toga razdvajalo i u prošlosti i sada.

Kao i u prošlosti,vrijeme je da uzmem stvari u svoje ruke.

Još samo šest sati i uskoro se vidimo anđele.

Charlotte's POV

"Proklet bio Harry!",vičem dok me Perrie i Mike drže na krevetu dok se bacam i pokušavam odgurnuti od njih već sat vremena.

Treba mi mir.Tišina.Samo ja u kutu sobe.

Želim razmišljati,ali sve su mi misli pomiješane i zapetljane.

Nemam snage,a ružne riječi same izlaze iz mojih usta.

Dali su mi tablete za spavanje,ali imali su samo 2 sata mira od mene i sad opet vrištim i plačem.

I ne znam zašto,ali uzimam dvije tablete iz Pezzine ruke i pijem ih s vodom.

I opet tonem u san.

Barem me tamo nitko ne uznemirava.

Zayn's POV

"Valjda će ovaj put više spavati.",govori mi Perrie dok nervozno prolazim kroz kosu.
"Uništena je.",govorim potihu istinu.

Iako se ne znamo dugo,shvatio sam da Charlotte iz svake situacije izlazi kao borac i kao pobjednik,ali ne kad se radi o Harryju.

Tada popušta,uništava se,dozvoljava strahu da pobijedi.

A za njega..Za njega bi mu bilo bolje da joj se ne pojavljuje na oči..Dugoročno.
"Spava.",podigao sam pogled prema Mikeu koji je silazio sa stepenica tužno i sjetno hodajući.

Sve nas je ovo iznenadilo.
"Izgleda tako mirno,ali tijelo joj je ispaćeno,umorno..Kao da netko isisava život iz nje."

Perrie je oborila glavu na krilo,a ja sam mislio nešto reći,ali me preduhitrilo glasnije kucanje na vratima.

Tko bi nam kucao?

Samo Vladimir zna za ovu kuću,ali on ne kuca.

Otvorio sam vrata,a tamo me čeka skroz suprotna osoba,glavni razlog svega.

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now