Chapter 38: First time for some things.

1.6K 44 8
                                    

Pjesma za ugođaj: Nicole Scherzinger- I'll Be Your Love

PROŠLOST/2016.godina

'Faith je u životu upoznala mnoge zgodne muškarce.S mnogo takvih je i izlazila.S muškarcima poput Tya čija ti ljepota može oduzeti dah,udariti te poput groma i potpuno ti zavrtjeti glavom.Njegove su tamnoplave oči u sredini bile svjetlije,poput sičušnih eksplozija boje..'
"Lotz,slušaš li ti mene uopće?",odmahuje glavom čuvši Harryjev glas,koji joj za sada predstavlja buku dok čita.
Morao je znati da se potpuno isključiva iz stvarnosti dok čits nešto.Morao je.Ali,očito nije.
'Sjetila se svoje ruke u njegovu toplom,čvrstom dlanu kad joj je ponudio pomoć.Kao i mnogi drugi muškarci,Ty Savage izgovarao je sve prave riječi,ali nije ih mislio.Rijetko koji muškarac misli ono što govori.'
"Da li ti izgledam kao da te slušam,Harry?",nezainteresirano mrmlja i dalje čitajući knjigu koja joj je oduvijek bila među omiljenima.
"Što to čitaš?"
"Knjigu,Harry,knjigu.",mahnula mu je par puta plavom knjigom ispred očiju još više skupljajući noge ispod sebe kako bi se što udobnije smjestila.
Znate,nije lako dijeliti kauč sa krakatom žabom.
"Više ne.",i knjiga koja se do prije svega par sekundi nalazila između njenih ruku,sada je već ležala na podu,na drugom kraju prostorije.
Širom je otvorila usta,ali sve što je izašlo iz njezinih usta bio je topli dah.
Raširila je ruke,te ih onda spustila na kauč,malo gledajući u knjigu,pa u Harryja,pa opet u knjigu,pa opet u Harryja koji je stojao negdje iznad nje,pošto se nalazila u nekom ležećem položaju.Prekrižila je ruke na prsima i gledala ga u oči spremna na raspravu oko obične knjige.
Da,upravo radi toga.Charlotte je uvijek bila jedna od onih osoba koje bi se svađale radi najobičnijih gluposti,ali bi tu svađu pretvorili u nešto ozbiljno pritom govoreći jako ružne stvari.Ovaj put svađa bi mogla započeti radi knjige,a završiti time kako zaustaviti rat u svijetu i pritom zaštititi dupine.
O,da.Moglo bi biti nekako tako.
"Dobro,sad imaš moju pažnju."
"Paa,zar ti je je jedna knjiga važnija od mene?",pogledao ju je samo onako kako on to zna,nageo se nad nju i na neki način ju zarobio i time joj smanjivao onaj prostor za disanje za kojim je toliko patila.A sada još više.
Položio je svoje ruke s obe strane njene glave,noge dižući na kauč,doslovno klečući njoj na nogama.Bio je težal,morala je priznati.
"Hm,nešto si rekao?",i opet je smetena njegovim ponašanjem i pokretima.Zar ta djevojka neće nikada naučiti biti skoncentrirana u njegovoj blizini?
Neće? Ah,whatever.
"Zar ti je ta knjiga toliko važnija od mene?",posrpdno je dignuo jednu obrvu očekujući njezinu standardnu reakciju da ga poljubi i da kaže da joj ništa ne može biti važnije od njega.Zaboravi to,Hazz,ne ovaj put.On stvarno brzo zaboravlja stvari.Maločas joj je oteo knjigu iz ruku,zar on stvarno misli da će to proći neopaženo?
"Pa sad da.Jer se moj cijeli svijet ne vrti oko tebe,Styles.Pošto sam u ovom stanu non-stop jer mi ne daš da provirim vani,moram naćo neku zanimaciju."
I počela je.Prva runda Evans-Styles borbe.Ove dvije rečenice bile su dovoljne da se Harold vrati na scenu.Jednostavno ga ljuti to što ona stalno spominje kako je zatvorena i da joj ne dopušta izaći,kad i sama zna da ju vampiri traže.Čudna djevojka,ja vam kažem.
"Charlotte."
"Šta? Već smo počeli sa ljutnjom?! Dragi moj,ovo je tek početak."
Očekivala je da će nešto reći u zauzvrat,ali umjesto toga je grubo obrušio svoje usne na nju.Koliko god on želip biti normalan,i sami znate da on to nikada neće moći biti,pogotovo kad je tu ona.Koliko god mu pomaže,toliko mu i odmaže u kontroliranju.Ali,on nju voli.Komplicirano,znam.
Koliko god ona mrzila gruboću i željela nježnost od njega,njena druga strana je uživala u ovome uzvraćajući ove hladne i bolne poljupce.
Zavukao je svoju ruku ispod njene bijele pamučne majice dodirivajući vrelu kožu.Tresla se ispod njega,što mu je dalo do znanja da ima kontrolu nad njom.
Kontrola.Česta riječ kod ovog čovjeka.
'Povrijedi.Uništi.Iživi se na njoj.Iskoristi.Odbaci.Ostavi.',bile su riječi koje mu je Harold prizivao u glavu,a on naravno nije mogao odoljeti svojoj drugoj strani.
Spuštao je ledene poljupce niz njen vrat,sve do ključne kosti.Nije bio sav svoj.Nije ga mogla zaustaviti.Sve dok oko ključne kosti nije osjetio slani okus na usnama.
Podigao je glavu u susret njenim crvenim očima od plakanja.
A gdje su sad one morsko plave oči koje su uvijek bile tu kad ih je zatrebao?
Uništio si ih.Sad je već kasno.Već jeca.
"Ne,ne,ne,nemoj..Nemoj zbog mene,nisam toga vrijedan.",utješno joj je govorio dok joj je palcem brisao suze ispod tih nježnih i nevinih očiju.Kao da će joj te riječi sada pomoći.
Ostavljao je tužne poljupce na mjesta gdje je god suza pala te se Charlotte polako umirivala,kao i on.
Crvene oči je zamijenilo čisto zelenilo ispunjeno ljubavlju.
"Oprosti,oprosti,oprosti,oprosti..",ponavljao je dok ju je čvrsto držao u svojim rukama štiteći ju od svega,ne da ju nikome.Ona je njegova.Neka je to svima jasno.
"Da..",prigušeno je rekla i klimnula glavom na što je Harryju postalo ne jasno o čeme govori.
"Što da,Lotz?"
"Bit ću tvoja.Dat ću ti sebe.",dok je to govorila njegovo smrznuto srce je ubrzavalo svoje otkucaje dok je želja za njom u dubini sve više rasla.Potisni tamu,možeš ti to.
Poljubio ju je u vrh nosa na što se ona kratko zahihotala.Kako voli taj njezin smijeh,a činjenica da ju on čini da se smije mu dodatno grije dušu.
Njezin smijeh ispunjavao je hodnik dok ju je nosio do svoje sobe.Zapravo,njihove sobe.
Laktom je otvorio vrata i ušaobu sobu nogom ih zatvarajući ne mičući pogled s njezinog veselog i nervoznog.
Nježno ju je spuštao na krevet dok se njezina kosa rasipala po plavom jastuku do je milovao njezino tijelo čineći ju još nervoznijom.
"Ermm,ovo bi trebalo biti romantično,ali ništa se nisam sad nadao tako da nemam ni ruža,ni latica,ni svijeća ni ničega da te čini posebnom u ovom trenutku.",par puta je rukom prošao kroz kosu spuštajući pogled,dok je drugom rukom držao njezinu u svojoj praveći kružne pokrete po njezinom zapešću i oko prstiju.
"U redu je,Harry.Ti si mi dovoljan.",i zbog takvih riječi ju još više voli.Zbog njezine skromnosti i zato zna da mora napraviti nešto što nije nikada.Po prvi će put zapravo voditi ljubav s nekim.S njom.
Nageo se i isprepleo njihove prste i tom rukom krenuo skidati svoju majicu zajedno s njom.Ruka joj je hladna,nervozna je.Lagano ju je poljubio u čelo te zahvatio rub njezine majice povlačeći ju preko glave ostavljajući je u crnom čipkanom grudnjaku.I naravno,to uvijek ima utjecaj na njegovu muškost,kao i uvijek.Kada joj je povlačio hlačice prema dolje,shvatio je kako joj je koža zapravo mekana i to je ono što ga je još više privlačilo prema njoj.
Sva ta čistoća i nevinost su mu samo davali do znanja koliko je dugo čekala nekog pravog da joj to oduzme.Ne,ne da joj oduzme,već da ona to nekome da.
I to će biti upravo on.On od svih tolikih momaka,zar baš on?
Da li je to i zaslužio?
"Ne,Lotz,ostavi taj pokrivač.",stisnuo je komad pokrivača koji je ona uporno pokušavala vratiti na svoje golo tijelo,barem se malo pokušavajući pokriti,pokriti svoje tijelo koje i nije baš pretjerano voljela.
Ali,ono što nije znala jest koliko on misli da je prelijepa.Pa,reci joj to!
"Nemaš se čega sramiti,to sam ja.Nemoj preda mnom,prelijepa si.Želim da znaš to."
"Ali,ja.."
"Nemoj.Znam da se bojiš sada,ali bit ću pažljiv s tobom,zbog tebe.Prvi ću put voditi ljubav s nekime.",klimnula je glavom te zatvorila oči dok joj je ostavljao poduži poljubac na usne.
"Otvori oči,molim te.",i kada ih je otvorila više u ništa nije bila sigurna.
"Ovaj,nemam kondom,nisam uopće mislio da ćemo danas..."
"U redu je.Samo prije nego što,pa znaš već,izađi.",smijala se dok je nekako pokušala složiti ovu rečenicu.Sad joj je bilo teško govoriti prljavo.
"Dobro.Čim te zaboli,reci mi i odmah ću prestati.U redu?",klimanje glavom mu nije bilo dovoljno.Želi to čuti,želi znati da mu vjeruje.
"Reci mi to.",zašaptao joj je na uho,trzajući ju svojim dahom na vratu.
"Obećajem ti da ću te zaustaviti.",kratko se nasmijao te joj je par puta prešao dlanom preko trbuha da ju nekako umiri,ali je znao da bol djevice neće moći otklonuti.
Prislonio je svoje čelo na njezino dok je ubrzano disala i isprepleo njihove prste visoko iznad njene glave te polako ušao u nju i zastao te ušao malo dublje.
Glasni vrisak popraćen sitnim suzama dok je stiskala zube je ispustio njena usta dok se on borio za samokontrolu.
"Jesi u redu?"
"Jesam..Nastavi,bit ću dobro."
I opet je ušao u nju te još jednom.Osjetio je kako se grči iznutra,ali kako njezino tijelo uživa u sveme ovome.Kratko joj je poljubio usne dok se sada kretao slobodnije u nekom izjednačenom tempu.
"Bolje?",klimnula je glavom dok se potpuno opuštala te krenula raditi svojim bokovima podižući se s kreveta dolazeći njemu u susret.
Znao je da su ovo sve mahinalni pokreti,jer ona nije imala pojma o sexu u praksi.
"Ha..rry..",njegovo ime izašlo je ispucano iz njezinih usta dok je stiskala oči te su se njihovi uzdasi povećavali.
I eto ih.Prvi put za neke stvari.Prvi put njoj općenito,a njemu prvi put da istinski s nekim vodi ljubav i drago mu je da je to ona.
U toj cijeloj ekstazi je glasno uzviknula njegovo ime dok je svršavala,a topla se tekućina slijevala u nju.Nije stigap na vrijeme.Izgubio je i to malo kontrole što je imao.Umorno je izašao iz nje dok je glavu oborio na njezina prsa dok su njezini prsti pronašli put u njegovu kosu.
"Nisam želio..Stvarno."
"U redu je.Ako znam brojati,onda imam još pet dana,ne mogu ostati trudna.",ma vraga nihe htio! Želio je! Želio je da ostane trudna,želio je svoje dijete u njoj,da ga ona nosi,da zajedno podižu to dijete.O,da,želio je to.
Mala tajna,nemojte to nikome reći.
"Znaš,volim te."
"I ja tebe,čupavi."

AN

Ne znam zašto,ali sam cijeli nastavak napisala u trećem licu xD
I evo ga,prvi put xD
Ovi ulomci iz knjige koju je čitala su iz knjige :'Prava ljubav i ostale katastrofe' od Rachel Gibson.Knjiga je preodlična,preporučam svima :)

Nadam se da vam se sviđa!

Anamaria.xx

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now