"E,pa usuđujem se,Charlotte.Ni ne pokušavaj me slijediti.Vrijeme je da joj naplatim sve.",bijesno govori i zatvara vrata,dok ja radim upravo suprotno.Ulazim u svoje auto,i idem za njim.Moram ovo zaustaviti.Ovo je sve zbog mene.Ako netko treba poginuti,onda sam to ja.
140 km/h,misli li ovaj čovjek ikada usporiti?! Poginut će,a i ja skupa s njim.
Slijedim ga u stopu dok vidim da stalno gleda u retrovizor i promatra gdje sam.
Svaki put kad me primijeti,još više ubrza.E,pa,Styles,dvoje mogu igrati ovu igru.
Kako on brže,tako i ja.Bez prestanka.Neću mu dopustiti da ju ubije,nema šanse,pa oboje bi odmah završili u zatvoru na 15 godina i sudili bi nam kao teško ubojstvo ili ti ga ubojstvo s predumišljajem.
Ma o čemu ti razmišljaš?! Neće nitko završiti u zatvoru,nitko neće završiti tri metra ispod zemlje jer ćeš ga stići i nećeš mu dopustiti da pokuša išta napraviti,kamo li da napravi.
U svom tom razmišljanju ne primjećujem odmah da imam 3 propuštena poziva,sva tri od Harryja.
Mobitel mi opet zvoni,a ja se javljam te stavljam na razglas.
"Charlotte.",glas mu odiše bijesom,pomalo se slama zbog prethodnog plakanja,ali mi ipak tjera strah u kosti.
"Harolde.",odgovaram mu isto,podižući jednu obrvu i onda zaboravljam da me ne može vidjeti.
"Charlotte,ovo nije igra.Vrati se nazad,ne želim da ovo gledaš,neće dobro završiti."
"Ovo će se završiti na moj način i nikako drugačije."
"Poginut ćeš."
"Uspori,pa neću."
"Ne provociraj me!"
"Samo želim spriječiti da itko pogine!"
"Nemaš ti tu što sprječavati! Ovo je kap koja je prelila čašu!",čvrsto držim volan,dok slušam njegovu viku i gledam što radi u autu.Bijesan je.Jako.Grčevito stiska volan,dok još više ubrzava.
"Ako nastaviš ovako,oboje ćemo poginuti,idiote!"
"Ako netko treba poginuti,onda je to Tifanny.Ti ako pogineš,bit će to samo zbog tvoje gluposti i ništa više."govori nešto tiše,ali i dalje hladno.On to ne misli,ne uzimaj to k srcu,bijesan je,znaš to i sama.
Nisam ga mogla više slušati te sam mu poklopila i nastavila za njim.Mobitel je neprestano zvonio,brojne poruke su stizale,ali sam se pokušala ne obazirati na to.
Author's POV
Brzine na autima prelaze 150 km/h dok oni nastavljaju ovu ludu vožnju.Posvađani su,bijesni i ljuti.A zbog koga? Zbog Tifanny?
Pa zar je ona toliko vrijedna da se oni u sekundi posvađaju?
Izgleda da naš par nije baš toliko snažan kao što se činio na početku.
Oboje se nisu sjetili jedne osobe.Belle.
Što će ona ako sad Charlotte pogine u svoj ovoj brzini?
Što će ona ako Harry završi u zatvoru?
Što će onda njoj ostati od života?
Ništa? Ništa.Ostat će joj samo ništavilo.
U trenutku kada Charlotte misli da se napokon dovoljno pribižila crnom Range Roveru,događa joj se ono što nije očekivala.S njene desne strane,iz male ulice,ispred nje je izašao crveni Mercedes koji joj je popriječio put,i ubacio se između nje i Harryja.Umalo ga je udarila,ali ipak nije.Ljutito,iznervirano i nadasve uplašeno je par puta udarila po volanu,dok joj se Harry gubio iz vidika.
YOU ARE READING
The Other Side Of Us
Novela Juvenil"We all have our other sides. But,trust me darling,you don't want to see mine." COPYRIGHTED © Anamaria_story Story cover by: StylesMania14