Chapter 55: Where do broken hearts go?

610 43 6
                                    

Anđeo kakav je,u tom je poljupcu tražila Harryja,nijemo se molila da joj se vrati.Nije se pomicala,prepuštena je vampiru.

-Vrati mi se Harry..-
-Ne radi ovo..Ne radi nam ovo..-
-Oprosti mi..-
-Ne udaljavaj se od mene..-
-Volim te.-

Zadnje riječi bile su dovoljne da Harolda vrati u tišinu,a Harryja oslobode okova mržnje.

-Tu sam anđele,ne boj se,otišao je.-

Zadrhtavši pod tim tihim,ispucanim glasom,shvatila je da joj se vratio i ugrijao joj srce.

Još jednom ga je vratila iz mraka,ali i to je samo privremeno.

"Ha..rry..",tiho je zajecala i čvrsto rukom stegla ovratnik njegove košulje.

Uvijek se ovo dogodi: nasmrt se preplaši.

I koliko ga god ona voljela,uvijek će se iznova ovo događati,uvijek će se preplašiti i tu nema pomoći.

Pa makar oni godinama živjeli zajedno.

To je jednostavno tako.

Nižući joj meke poljupce duž vrata i čvrsto ju držeći,skoro ju spajajući sa svojim tijelom,slao joj je nijeme poruke i signale da se ne boji,da je to samo on.

Opet joj se uplećući u mozak i poigravajući joj se s maštom,opuštao ju je i smirivao.

Njemu to nije teško.Uvijek će joj biti tu,čak ako ga i ne bude očekivala.

Ne može trpiti njene suze koje su često proljevane upravo baš zbog njega i zato osjeća tu potrebu da joj otklanja suze,a vraća osmijeh na lice.

...

"Žao mi je,Lotz,stvarno mi je žao."
"Harry,od tebe tražim samo istinu,ništa više.Objasni mi što se dovraga događa.",držeći ga za ruke,ali sa ozbiljnijim izrazom lica,tjerala ga je da joj kaže što se događa.Uvijek je mrzila što se ona uvijek njemu mora odmah otvoriti zbog svojih problema,a da ona kod njega sve mora izvlačiti i to ponekad zna zaista dugo potrajati i sve više nervira.
"Lotz,nije jednostavno."
"Dobro,ovako ćemo.Zašto si uopće dolazio ovdje?"
"Pa da ti sve objasnim."
"Zar je toliko teško?"
"Jest,Charlotte,teško je.",otpuhuje i malo obara glavu dok pokušava naći neku snagu da joj to sve objasni.
"Imaš li ikakve veze s ruskom mafijom,Harry?",progutala je veliku knedlu koja joj se iznova i iznova vraćala u grlo te pitala to pitanje zbog kojeg joj se dlanovi sve više znoje i non-stop misli da će od njega dobiti pozitivan odgovor.

Ali,ono što od njega dobija je još nešto teže.

Dobija tišinu.

A to joj je gore nego da i bilo što kaže.
"Harry,ponovno te pitam.Da li imaš bilo kakve veze s ruskom maf.."
"Stani.",ta je riječ dodatno plaši,te iz nekog razloga ustuknjuje i mahinalno povlači ruke prema sebi,ali prije nego što ih je pomakla za par centimetara,on joj hvata zglobove i čvršće isprepliće njihove prste poklanjajući joj jedan blagi osmijeh koji ubrzo zamjenjuje ozbiljnija maska.
"Š-što je bilo?",osjeti već kako joj srce ubrzava,a oči joj užurbano prelaze preko njegovog lica tražeći bilo kakav odgovor,ali on ih vješto skriva.
"Anđele,prije nego što ti bilo što kažem,morat ćeš mi obećati jednu stvar.Jesi li me razumjela?",isprva joj njegove riječi samo odzvanjaju u glavi,pa joj onda zvuče mirnije,ali tu je i više nego očita ta njegova dominacija i kontroliranje.Nešto što bi joj nekada smetalo kod njega,a nekada je to razlog zašto je pala na njega.
"Razumijem.",tiho mu je uzvratila,dok je znatiželja sve više rasla kao i neki strah..
"Morat ćeš mi obećati da nećeš pobjeći kad čuješ ovo što ti imam za reći.Da li ti je to jasno,Charlotte?",i sve se kod njega opet vraća na jednu te istu stvar zbog koje se lako uzruja:strah od njenog bježanja.

Zapravo,on i ima puno pravo na to jer kad god se nešto zapetlja u njihovom odnosu,Charlotte prvom prilikom bježi pa tek onda rješava stvari.

Očito Harry ovaj put želi izbjeći bijeg,i odmah prijeći na rješavanje.

Jer,ako njoj dadnete izbor,a ne razlog,ona će iz tog izbora uvijek pronaći bijeg.

Nije mu odgovorila,već je samo klimnula glavom i jače mu stisnula ruke sve dok joj članci nisu pobijelili.
"Pola onoga što znaš je istina.",i kako je započeo,srce joj sve brže kuca i čini joj se kako joj non-stop skače iz peta u grlo.

Opet klima glavom,ne želeći ga prekidati.
"Ja jesam povezan s ruskom mafijom,ali ne na način na koji ti misliš da jesam.",jedan trzaj,dva trzaja njenih ruku pokušavajući se izvući iz njegovog stiska,ali i sama zna da je to bespotrebno učinjeno.
"Na tajnom sam zadatku,Lotz.",njegov stisak sve više popušta,sve dok na kraju svoje ruke položi na njene bokove i tamo ih zaustavljajući.
"K-kakvom tajnom zadatku?",glas joj je ispucan i isprekidan,te pročišćava grlo u glavi se pripremajući za daljno objašnjavanje.
"Moj zadatak je bio da se što više približim mafiji,i kad mi najviše budu vjerovali,tad smo ih trebali uhvatiti.Ali,sve bi bilo tako da ti nisi dobila ovaj zadatak."
"Koliko dugo taj zadatak traje?"
"Oko sedam mjeseci."
"Zašto si zapravo došao ovdje?"
"Da te odvedem odavde.Lotz,u opasnosti si i ne želim da te povežu sa mnom,ići ćeš kući.",i to nije zvučalo kao molba,već kao zapovijed.
"Ja da idem,pa da ti možeš do kraja dovršiti zadatak?! Harry,nema šanse! Ovo je i moj posao,isto onoliko koliko i tebi!"
"Kao prvo lutko,ne povisuj ton,nećemo se svađati Lotz.Išli bi u krug.Drugo,ja više ni neću završavati ovaj zadatak jer više nisam ni agent."
"Molim?"
"Tako je.Dao sam otkaz jer je ona glupača Tifanny sredila i tebi i meni istu operaciju."
"Ta kuja!!"
"I sad kad si ti saznala za nju,nije mi trebalo ni minuta premišljanja da dođem ovdje i odvedem te."
"Dao si otkaz zbog mene?"
"Kad je tvoj život u pitanju,nema mjesta za premišljanje.Nikada.Nikada neću dopustiti da budeš nezaštićena."
"Ja..Ja stvarno ne znam što bih ti rekla.."
"I ne trebaš ništa reći.Treba mi samo da mi vjeruješ i da si tu,da ne bježiš.Možeš li to?"
"Vidjet ću što mogu učiniti oko toga.",ili u prijevodu: Smatraj da će biti po tvome.
"Stvarno smo sjebani,zar ne?"
"Prije bih rekla da nam životi više liče na akcijski film,nego na bilo što drugo."
"Na loš akcijski film,draga."
"Naravno da je loš kad si ti u njemu,dragi."
"Sad više nemamo tajni.Sada sam ti došao samo kao Harry Styles i ništa više."
"Došao si mi kao Harry Styles,moj zaručnik."

AN

I evo ga! Nakon više od tjedan dana,evo ga!

Nadam se da vam se sviđa!

Anamaria.xx

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now