Chapter 5:Tifanny.

1.7K 97 0
                                    

Taman sam pomislila da ću po prvi put ući u školu bez iritiranja ili dobacivanja,ali sve su mi lađe potonule kada sam vidjela da nam se Tifanny,kraljica tračevs,približava.O Bože,daj mi strpljenja,jer ako mi daš snage,ubit ću je ovdje.Pred svima.I ništa neće ostati od nje.Prolazila je pokraj mene i okrznula me laktom.

Već je počela.Naglo sam se okrenula prema njoj i viknula "Hej,pazi kuda hodaš,jasno?!"

"Što si to rekla droljo?!",vještački se nasmiješila i trepnula svojim umjetnim trepavicama..Jel ona to mene sad nazvala droljom? E,pa sad je gotova,nema joj spasa!!

Hitro sam se okrenula prema njoj i u sekundi ju pritisnula na zid te je potegla za rub majice i unijela joj se u tu izvještaćenu facu koja je zbog mojih pokreta već poprimila zastrašujuć izgled..Oh,nisi ti još ništa vidjela dušice.. Pomislila sam dok mi je iz očiju sijevala mržnja, gutala je i pokopavala 3 metra ispod površine zemlje.

"Sad to ponovi još jednom ako smiješ !",doslovno sam zarežala na nju dok sam krajičkom oka mogla primjetiti da se stvara poveća grupica učenika oko nas,dok Marcel bezbrižno stoji naslonjen na jedan zidić,nešto podalje od nas..

"Nisam ti ja kriva što se prodaješ svakom prvom koji naiđe Charlotte.Kao,uzorna učenica,a bit će da si se i sa štreberkovim bratom već pohvatala."

Što? O čeme ova .. ova napudrana kravetina priča?! E,sad mi je dosta!

Grubo sam je uzela za lakat lijeve ruke,zaokrenula joj ga i pritisnula ga joj uz leđa,dok je vrištala,nogu sam podbacila ispod njezine te je oštro pala na mokri beton i svojom nogom sam joj stala na trbuh.Sreća njezina što ne nosim potpetice.Sve se to dogodilo u samo par trenutaka i izgleda da je obuka počela davati plodove.Uspješne.

"Sad da te čujem Tifanny.Glasno i jasno.Ponovi to još jednom."

"D-dro..",pokušavala je izreći tu riječ,ali sam je ošamarila toliko glasno da su svi prisutni izgovorili jedno:Auč! Dobila je još par stajanja nogom i par šamara.

"Da me više nikada tako nisi nazvala,jer idući put ,ako to ponoviš,za što se iskreno nadam da nećeš,pretvorit ću ti sve kosti u pepeo.Neka ti to uđe u tu lijepu glavicu.",rekla sam joj hladno i prijeteći još uvijek je držeći čvrsto i milujući joj tu glavurdu.

"Molim te Charlotte,pusti me !! Neću više nikada,obećajem ! Samo me pusti,boli me!!"

Nagela sam se prema njoj,grubo joj uhvatila bradu i tiho joj šapnula na uho.

"Slušaj me,kujice.Još jednom me nazovi imenima,priuštit ću ti takvu bol kakvu ne možep ni zamisliti.Ovo sad nihe bilo ništa u usporedbi s onim što ću ti tek napraviti.Kratko rečeno,iz ove škole će te iznijeti na mrtvačkim nosilima.I ti jako dobro znaš da se ne šalim,je li tako ljepotice?",ispustila sam tu bradu,još jednom je ošinula pogledom i odmaknula se od nje.Grupica njezinih stalnih sljedbenica joj je počela pomagati dok je ona jedva ustajala s poda.Mislim da sam joj nešto slomila.Ne bih se bi čudila.

"Lotz,zar si joj stvarno to morala napraviti?"

"Vjeruj mi,jesam.Ne živciraj me,molim te.Ako ne želiš završiti kao i ona,bolje ti je ušuti."

"Woahh,polako curo."

"Oprosti.Nepravedna sam prema tebi,a ti me jedini razumiješ."

"A,Ria?"

"Pusti nju.Malo je ima,malo je nema.Znaš nju,da joj nešto kažem,sutradan bi cijeli Chapel to znao."

"Upravu si,Lotz."

"Oprosti još jednom.",primakla sam mu se i čvrsto ga zagrlila.Moj Marcel,dobro pa ti ne izludiš sa mnom.Još jednom sam duboko udahnula prije nego što smo ušli u školu.

AN:

Oprostite što je ovaj nastavak ovako kasno postavljen i tako kratak.Jednostavno,nije mi ga lako napisati.Imala sam visinske pripreme.Željela sam da stvarno bude akcijski,a ne komičan xd

Uz te pripreme,zaokupirala sam se čitanjem " 50 nijansi sive" i ne mogu prestati.Ahh,mislim da će mi Christian doći glave xd

Umm,pa,nadam se da vam se sviđa i voljela bih vidjeti vaša predviđanja za dalje.Još jednom vam puuno hvala na divnim komentarima.

Idući će nastavak biti duži i brže postavljen (ako me Christian ne zaokupira xd),obećajem.

Anamaria.xx

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now