Charlotte's POV
"I šta ćemo joj sad reći kad uđemo?"
"Izmisli nešto."
"Da ja izmislim nešto? Šta ti ne bi?",govorim šapatom dok stojimo ispred ulaznih vrata i raspravljamo se i pokušavamo uskladiti priče.
"Što joj jednostavno ne bismo rekli da smo išli u kupovinu?"
Bravo Harry,baš si konj.
"U devet ujutro? Halo,to je naše dijete,pametnija je od nas."
"Pa što onda predlažeš?"
"Ja vama dvoje predlažem da lijepo uđete u kuću,da ne stojite tu bezveze jer kao što vidite,odavno sam budna.",Bella govori prekoravajuće,ali i dalje pospano.
"Pa,ne bih ja rekao da si odavno budna,zar ne Lotz?"
"Tako je.Hajmo u kuću.",govorim dok ulazimo u hodnik,te skidam starke,a Harry svoje čizme dok Bella odlazi u dnevni boravak trljajući oči.
"Mama,tko je Zayn Malik?",pita me dok ja sjedam na kauč,a Harry pokraj mene dok Bella u krilu drži onu žutu fasciklu i čita i prekopava po papirima.
"Umm,nisam nikada čula za njega?"
"Znam ga ja.",upada Harry dok jednu ruku prebacuje preko mog ramena te se udobnije namješta.
"A tko je on?",obje pitamo u isti glas gledajući u Harryja.
"Sudeći po svemu,on je FBI agent.."
"I očito moj novi partner.",završila sam,i uzela dosje te čitala.
Ime: Zayn Javaad Malik.
Mjesto rođenja: Bradford,West Yorkshire,UK.
Datum rođenja: 12.siječnja 1997.
Primjeljen u službu: 05.prosinca 2023.godine
Bilo je još tu podataka,ali ovo su mi bili najbitniji..Listala sam razne papire.Preporuke,biografija,slika.Aha.Slika.
Izvadila sam sliku iz brojnih papira i ispred sebe gledala sliku jako zgodnog mladića,crne zagelirane kose iz koje je proizlazio jedan plavi pramen.
Te čokoladno smeđe oči su bile jako lijepe i neodoljive,ali su bile ništa nasuprot Harryjevim zelenim,a kamo li crvenim.
Koliko god me te crvene oči plašile,uvijek su budile neku želju i strast u meni.
Doslovno,palile su vatru u meni.
Harry je primijetio da predugo gledam u njegovu sliku,te je brže-bolje uzeo sliku i vratio među papire.
"Čini mi se kao dobar agent.",rekla sam i naslonila glavu na Harryjevo rame
"Zayn je jako dobra osoba,uvijek će ti biti spreman pomoći i nikad te neće ostaviti na cjedilu."
"Čekaj,otkud ti to znaš o njemu?"
"Zayn i ja smo bili prijatelji dok sam živio u Liverpoolu.Zajedno smo išli u školu,bili najbolji prijatelji.I onda sam se odselio,kao i on.Ja u Holmes Chapel,a on u Bradford i od tada se nisam čuo s njim."
"Onda će te se vidjeti kada se budem upoznavala s njim."
"Da,bilo bi ga lijepo opet vidjeti."
"Umm,ispričavam se što prekudam to vaše što god jest,ali bili vi meni mogli pojasniti gdje ste išli ovako rano jutros? I nemojte mi lagati,čula sam vas da ste se svađali.",u sobu je ušetala Bella,ovaj put preobučena i razbuđena tražeći odgovore.A što sad?
YOU ARE READING
The Other Side Of Us
Teen Fiction"We all have our other sides. But,trust me darling,you don't want to see mine." COPYRIGHTED © Anamaria_story Story cover by: StylesMania14