Chapter 69: The end?

1.5K 70 24
  • Dedicated to All Readers
                                    

Obavezno pustite pjesmu "Carry you home"od Jamesa Blunta

Charlotte's POV

Svanuo je još jedan dan u Rusiji.
Naizgled još jedan u nizu,ali za nas petoro nipošto.
Došlo je vrijeme za akciju.
Sinoć smo do kasno u noć razrađivali plan do zadnjeg detalja,pripremili smo uniforme i svu opremu.
Bilo je samo potrebno se obući i krenuti.
"Zaista nema šanse da te odgovorim od ovoga,zar ne?",okrenula sam se prema razbuđenom Harryju dok sam zakopčavala košulju uniforme.
"Znaš to i sam.Hajde,požuri i obuci se.Čekam te dolje."
Klimnuo je glavom i krenuo se oblačiti dok sam ja vezala kosu u visoki rep.
Brzo su došli i Zayn,Mike i Perrie spremni i obučeni.
Napetost se mogla doslovno rezati nožem između nas i mislim da dalje nije potrebno objašnjavati.

...

Bilo je 12 sati kada je Vladimir došao kod nas.Tad smo svi većinom pili kavu ili ponavljali planove međusobno sa svojim partnerom.
Ja sam sa Zaynom,Perrie s Mikeom,a Harry će biti s Vladimirom.
Naravno da će Harry pokušavati cijelo vrijeme zaštititi i sebe i mene,na tu njegovu odluku nikako ne mogu utjecati što god rekla ili učinila.
"Dobro,agenty nadam se da ste spremni za danas.Trebali bismo krenuti.",svi smo klimnuli glavama i krenuli prema crnom blindiranome kombiju koji je bio parkiran malo ispod kuće u kojoj smo do sada bili.
Kada smo svi ušli,kombi je krenuo,a mi smo krenuli još jedanput ponavljati plan.
"Ovako,Perrie i Charlotte,vama je najbitnije da smjestite prislušne uređaje što brže možete i da što brže izađite s tog kata.",rekao nam je Zayn po tko zna koji put dok mi se u glavi stvarala slika svega toga kako bi trebalo ispasti.
"Dok svi budete unutra,ja i Mike ćemo vam držati stražu koliko god dugo budemo mogli,a Vladimir će nadzirati sigurnosne kamere i gasiti ih po potrebi.Harry,znaš što je tvoj zadatak.Oni te očekuju da im doneseš disk sa njima potrebnim šiframa i zato ćeš ti izići prvi od nas svih,a sa sobom ćeš,naravno nositi lažni disk.",i opet smo klimnuli glavama jer zaista nismo imali što za reći,jer je plan bio razrađen do najsitnijeg detalja.
Prišao mi je Mike i zakačio mi mali mikrofon ispod ovratnika košulje,kao i Perrie i Harryju.
Zayn,Mike i Vladimir svoje imaju zakačene ispod rukava košulje blizu zapešća.
Nisam uspjela ni još jedanput promisliti o sveme,kad se je kombi zaustavio ulicu dalje od velike staklene tvrtke.
Harry je popravio crno odijelo koje je nosio,te sakrio pištolj ispod i okrenuo se prema meni te me duboko,ali suviše kratko pogledao u oči i poljubio me u čelo,uzeo malu aktovku sa lažnim diskom unutra te izišao iz kombija,a mi smo kombijem prošli iza zgrade i parkirali se iza dva velika auta,tako da nas nije lako uočiti sa ceste,već bi morao skroz proći iza zgrade.
A i da netko prođe,Zayn i Mike bi ih dočekali i svi vjerojatno znate ostatak te priče.
Ja i Perrie smo uzele svoje kofere sa sobom i pričvrstile pištolje te izašle iz kombija i trčale do prolaza za ventilaciju kroz koji ćemo se provući do petog kata i postaviti prislušne uređaje dok im Harry odvraća pažnju.
Sve dok ovo mislim i radim,uopće nemam nikakav osjećaj da sam u sred akcije i da samo netko od tih Rusa nešto posumlja,možemo svi poginuti.
Tiho i polako pužemo uz uski otvor za ventilaciju te pazimo da ne napravimo nikakav glasan zvuk jer je ovaj otvor sav napravljen od lima.
"Perrie,Charlotte,status.Gdje ste?",govori nam Zayn preko mikrofona u našim ovratnicima na što Perrie jako tiho odgovara.
"Na drugom smo katu."
"A da malo požurite?",prevrnula sam očima na njegov komentar te mu tiho i zajedljivo odgovorila "Vidjela bih tebe kako gmižeš ovuda brzo.Ne ide brže.",rekla sam i više nam nije smetao sve do četvrtog kata i tamo smo mu ponovno dali naš status.
Kad smo prolazile kroz četvrti kat,čula sam Harryja i Ruse kako razgovaraju o disku.
Samo sam se u sebi tiho molila da ništa ne pođe po zlu i da sve normalno riješimo te da odemo kući svi zajedno slaviti.
Ali,moji me loši predosjećaji i dalje nisu popustili,samo su se malo smanjili,ali to nipošto ne znači da mi adrenalin ne kola venama brže od krvi.
Odmahnula sam glavom na svoje crne misli i krenule smo dalje.
Nakon još par mukotrpno tihih minuta puzanja,zaustavile smo se pred ulazom u ured na petome katu i zazvale Vladimira.
"Da li je ured 100% prazan?",upitala je Perrie na što je Vladimir odgovorio " Ured je potpuno prazan.Imate 10 minut prije nego što Harry i ostali dođu.Vratite se istim putem." i to nam je bilo dovoljno da skinemo poklopac sa ventilacije i da uđemo u ured.
Iako sam mrzila i bojala se visine,bez nekog straha sam skočila na pod u ured i dočekala se na nogama te preuzela kofere od Perrie da i ona može skočiti bez problema.
Ona se opredijelila na desnu,a ja na lijevu stranu ureda i krenule smo postavljati prislušne uređaje ispod računala,telefona i sličnih uređaja.
I kada sam mislila da je još uvijek sve u redu i pod kontrolom,uzbudio nas je poput alarma Vladimirov glas.
"Ovi dolaze ranije,imate samo minutu! Ostavit sve i bježite van!",krenule smo prema izlazu,ali smo obje znale da je prekasno.
Izašle smo iz ureda i trčale prema dizalu,ali su Harry i Rusi bili brži.U trenutku kada smo umalo ušle u lift,ovi su došli i odmah otvorili paljbu na nas.
Sakrile smo se iza zidova i uzvraćale paljbu,ali smo znale da smo gotove ako se Zayn i Mike ne pojave ubrzo.
Na svu sreću,s Harryjem je sve u redu i izgledalo je kao da imamo šanse,ali kad su Mike i Zayn stigli,stiglo je još mafijaša i sve se zakompliciralo.
Zayn i Mike su došli uzvikujući "FBI! Oružje na pod!",,ali naravno,ništa od toga.
"Zayn,vadi Charlotte i Perrie od tamo,odmah!",viknuo je Harry,a Mike nam je dao znak da nas pokriva i da možemo krenuti.
Perrie je pretrčala prva do vatrogasnih stepenica,sad sam samo ja trebala.
Ali,ono što Mike nije predvidio je jedan Rus iza mene i dva metka koja mi je ispalio u leđa.
I od tada se sve odvijalo kao usporeni film.
Jaka bol mi se širila tijelom i prvo što mi je palo na pamet su moja djeca.
Više me je zabolio Harryjev glasan vrisak koji je došao iz dubine duše,nego ovi meci u meni.
Onoliko koliko vidim jest da su svi Rusi pobijeni,a Harry već kleči kraj mene,plače,viče i preklinje me da ostanem s njim,da ne zatvaram oči,ali izgleda da su se moji predosjećaji obistinili.
Znala sam da će se nešto loše dogoditi i to je ovo.

Nemoj,Harry,ne plači više.Vidi,ne boli me.Molim te,samo nemoj plakati više.
Osjetim kako mi se puls usporava te kako mi mrak prilazi te mi se vid muti.
Žao mi je što nisam bila dovoljno jaka da izdržim tu bol,što nisam bila dovoljno jaka da ostanem živa i rodim dvoje prekrasne djece.
Osjetim kako mi krv dopire do usta i više nemam snage za borbu.
Došlo je vrijeme da se predam.
Izgleda da je došao moj kraj.

Harry's POV

Prethodni jaki stisak njene ruke naglo popušta te se ne želi više boriti.
Ne,Charlotte,ne možeš umrijeti,ne ide to tako!
Ne ostavljaj me!
Jednom sam te izgubio,ne želim i neću dvaput!
Došlo je vrijeme da napravim ono što sam odavno već trebao.

Charlotte's POV

Meci me bole,ali tu bol ubrzo zamjenjuje druga.
Osjećam jake i oštre ugrize po vratu i zapešćima.
Zvukove koje Harry proizvodi nalikuju samo vampirima.
Bol me oživljava.
Krvotok mi se naglo ubrzava te mi se ogromna vrućina širi tijelom.
Oči me peku,čula mi se izoštravaju,rastu mi očnjaci.
Izgleda da ponovno pobjeđuje naša druga strana.
Širom i naglo otvaram oči,vjerojatno gledajući Harryja crvenim očima.
Ili ne.
Bila sam na granici sa smrću,a sada sam se vratila kao vampir.

Neka nevolje počnu.

AN

I to je to! Zaista ne vjerujem!
Hvala vam na preko 30K pregleda!
Hvala svakom čitatelju koji je ostavio vote ili komentar ili što je uopće odvojio malo vremena da pročita moju priču.
I jedno posebno,veliko hvala mojim curama StylesMania14  x_DarkParadise_x MlladenaHoran i lovedreams491 koje su otpočetka bile uz mene,podržavale me i trpile moje gluposti ! :P
"Body&Soul" dolazi uskoro!

Volim vas!

Anamaria.xx

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now