Chapter 11: Bella.

1.2K 82 6
                                    

MAMAA!! TATAA!",čujemo glasni vrisak iz moje sobe.Bella.

Zajedno se na brzinu oblačimo,kako jurimo prema mojoj sobi,čujemo još jedan vrisak i zatim glasno jecanje.Znam da Harry može koristiti sposobnost brzog kretanja,kao i svi vampiri,ali sad ne želi zbog mene.Osjećam to.Upadamo u moju sobu vidno preplašeni,ali prizor koji vidim ispred sebe,čini me bespomoćnom.Vidjela sam svašta u životu,mislila da sam vidjela sve loše,ali ovo je mnogo gore..

Bella sjedi na krevetu,rasčupane kose,crvenih očiju i rumenih usana niz kojih se cijedi krv,a ispred nje na podu mrtvo lane.. Ne,ona ovo nije napravila,nije moguće..Ne,ovo je san,iz kojega ću se sad probuditi..Dok sam se snašla,Harry je već bio kraj nje,tješeći ju i polako ju gladeći po kosi umrljanoj od krvi..Nije ga slušala,već je svakim njegovim dodirom sve više divljala i mlatarala rukama..

"Pusti me!! Ja ovo nisam napravila!! Žao mi je,žao mi je tata!! "

"Polako,Bella,sve će biti u redu.."

"PUSTI ME!!",zavrištala je i jako ga ugrizla za ruku..On se nije ni pomakeo,već ju je snažno zagrlio i umirivao,dok mu je rana odmah zacijelila..Pokušala sam im prići,na što je Harry zarežeo na mene..Molim?

"Charlotte,ne prilazi..",upozorio me je..

"Zašto?"

"Ne možemo ju zaustaviti,okusila je krv.Charlotte,napast će te.."

"Pobogu,Harry,ja sam joj majka!"

"Ali si zato i čovjek.Potpuni čovjek s primamljivom krvi.Čak i meni,koji se znam kontrolirati,a zamislu kako je njoj kad je prvi put okusila krv.."

"Nikad me ne bi napala."

"Charlotte,vidjela si da je i mene ugrizla,tebe bi ubila za par minuta..Vjeruj mi.Odmakni se."

Nevoljno sam se maknula dok sam osjećala da mi suze naviru na oči..Približio je svoju glavu njezinoj,spojio im čela,dok je ona režala na njega,čvrsto ju je držao te zažmirio..Par puta se namrštio,te je ona oslabila i opet pala u duboki san..

Pokrio ju je,i uzeo me za ruku..Bože,ruka mu je tako hladna..Pogledala sam mu oči,i još uvijek me je promatrao crvenim očima..Par puta je zažmirio i već idući put kad su mu oči bile zelene,rekao je da moramo razgovarati.

Sjeli smo u kuhinju,a ja još uvijek pod dojmom smušeno sam gledala u njega..

"Što se sad dogodilo?"

"Lotz.."

"Što se ovo sve dogodilo?? Ono lane,krv,režanje,ugriz,zacjeljivanjevi sad opet spava..Harry,što se događa s našim djetetom ?!",sve sam histeričnije pričala,dok su mi ruke postajale sve drhtavije,a glas mi se slamao..Harry mi je brzo prišao,te me uhvatio za članke i poljubio ih..

"Sve ću ti objasniti,Lotz,samo se smiri.."

Par puta sam udahnula i naslonila se na stolicu zatvarajući oči..

"Okej,smirena sam.Slušam te."

"Ovako,očito je iskočila kroz prozor dok smo bili u sobi.."

"Iskočila je s 2 kata?!"

"Vampirske sposobnosti.Smiri se."

"Dobro,nastavi.."

"Ja sam zarežao na tebe sasvim slučajno,Lotz,mogao sam re povrijediti,ako se ne kontroliram na vrijeme.Neću ti lagati Lotz,jer te volim,ali da si se približila dovoljno blizu,mogli smo te napasti.Bila bi gotova za manje od minute,ljubavi..Makar ovo zvuči zlobno,to je istina i zato sam zarežao na tebe.."

Ja..nisam mogla vjerovati..Toliko ih volim da nisam bila ni svjesna da su me mogli ubiti..Mogli su me ubiti..

"Lotz,ja te volim,ali ako ti nešto kažem da napraviš,onda to uradi bez prigovora jer znam što govorim..U redu?"

"Dobro..",nekako sam prommrljala dok me je poljubio u čelo..

"Ugrizla me je,a inače ako vampir ugrize drugog vampira,onda to znači rat.Ali,u ovom slučaju,kćer mi je imala napad tjeskobe nakon što je prvi put ubila..ovaj..mislim ulovila plijen,i to prerano.."

"Kako ti je rana odmah zacijelila?"

"To je jedna od mojih sposobnosti koje rijetko koristim jer pokušavam živjeti normalan ljudski život..A sad opet spava jer sam je hipnotizirao.."

"H-hipnotizirao?"

"Lotz,to svi vampiri mogu..Iscrpljena je i potresena,treba joj san.A sad se neće moći probuditi dok ja to ne napravim."

"Zašto je ubila?"

"Ona cijeli svoj život jede normalnu hranu,zar ne? Sad,kako nema kontrolu nad vampirom u sebi,pojavila se ogromna želja za krvlju i nekako ju je morala utažiti..A to što je ulovila plijen bez ičije pomoći bi trebalo biti pozitivno,a zapravo nije,jer je to učinila prerano i bez nadzora.Sad je postala opasna za sve,pogotovo za tebe.Zato moraš činiti što ti govorim,jer te ja pokušavam zaštititi.A sad,moram primijeniti ubrzanu obuku..Moram ju učiti stvarima i kontroli prije vremena i tu ćemo trebati tebe.."

"M-mene?"

"Nećemo ti ništa napraviti,već našoj kćeri treba majka.Lotz,treba joj tvoja ljubav,sada i više nego ikada.I moraš joj pokazati da je se ne bojiš,jer ako se bojip,tako samo hraniš vampira i on lakše napada..Lotz,znam da si istrenirana da se boriš protiv ljudi,i imaš formu i brze pokrete i reflekse,ali treba ti moja obuka da se znaš obraniti od vampira..Lotz,i ako zatreba,da se obraniš i od mene.Jesam li bio jasan?"

"Aha..Jesi..Harry,ovo sve za mene je previše..Umorna sam i samo želim spavati.."

"U redu,ljubavi,spavat ćemo.."

Uzeo me je za ruku i poveo do sobe..Nježno me je skinuo,te sam ostala samo u donjem rublju..Nježno me je zagrlio i spustio na krevet,te legao iza mene obuhvaćajući mi struk svojim dugim rukama..

"Spavaj,malena..",nježno mi je poljubio vrat i ušuškao nas..

"Napeta si,Lotz..Poslije ću te izmasirati..Sada spavaj,anđele.."

Iako vidno uznemirena,sneno sam klimnula glavom i s njegovim glasom u glavi polako tonula u san..Prije nego sam se prepustila snu,čula sam kako govori "Volim te,Lotz..",a ja sam u polu snu odgovorila "I ja tebe,čupavko.."

AN:

Evo novi nastavak..Neću dužiti,jer kasnim..

Meni se ovaj nastavak uopće ne sviđa,jer se nikaki nisam mogla skoncentrirati,a vi kako hoćete..

Oprostite na greškama.

Uživajte !

Anamaria.xx

The Other Side Of UsWhere stories live. Discover now