PROŠLOST/2016.godina
Charlotte's POV
Harry već 10 minuta iznova i iznova čita ovo crveno-crno pismo i svaki put ima sve ljući i nervozniji izraz lica.Jedino što njegovove usne napušta je jedno ime.
Melanie.Pa,tko je ona? Tko je sad Melanie?
Ne da mi da pročitam pismo,stalno ga izmiče od mene.Što je to toliko posebno u tom pismu da ga ja ne smijem vidjeti niti pročitati?
"Charlotte.",napokon je progovorio.Barem nešto.
"Hm?",govorim gledajući u sada osušeni ljubičasti lak na noktima i gledam koliko sam ne precizna.
Osjetim njegove prste na svojoj bradi kako ju podižu u susret njegovim svijetlim očima.Zabrinut je.Zbog čega? Zbog pisma?
"Ljubavi,nisi više ni ovdje sigurna..Zabrinut sam za tvoju sigurnost,zabrinut sam zbog tebe.",zbog mene? Pa,što je u tom pismu da je sad odjednom toliko zabrinut za moju sigurnost?
"Što se dogodilo?",lagano mu stišćem ruku,dok pokušavam opustiti stisak oko pisma i uzeti ga da ga pročitam,ali bezuspješan pokušaj.
"Melanie.Vratila se."
"Harry,tko je Melanie?"
"Melanie je...ermm..jednostavno Melanie.",govori zamišljeno i sa malenim smiješkom koji mu titra na usnama,ali brzo nestaje.Ali,ne dovoljno brzo da ga ja ne uspijem primijetiti.
"Još jedan vampir?"
"Ne.",odmah sasijeca,te nastavlja."..Melanie je čovjek."
"Dobro,pojasni mi tko je i što je ona!Ne da mi se igrati ove igrice više da moram izvlačiti odgovore iz tebe pitanje po pitanje!"
"Prvo se smiri."
"A što ako neću?"
"Predlažem ti da se smiriš."
"Ne predlažeš,već prijetiš."
"Ako savjet hoćeš nazvati prijetnjom,onda izvoli."
"Dobro,smirena sam.Sad mi reci."
"Jesi sigurna da želiš znati?"
"Jebote,Harry,maloprije mi govoriš da si zabrinut za moju sigurnost,a sad se pitaš želim li znati?! Naravno da želim!"
"Nije lijepo."
"Prekini šutjeti ili ću te pogodit čašom u glavu!"
"Dobro! Melanie je moja bivša djevojka! Eto!"
"I šta ja sad imam s time?"
"Melanie je bolesna.Pobjegla je sa psihijatrije,očito da nas je cijelo vrijeme špijunirala i pratila,jer te želi povrijediti,točnije,želi te mrtvu!",molim?
"Molim? Daj,reci da se šališ.Osim što se moram skrivati i boriti s vampirima,sad se moram boriti i s tvojim ludim i pobješnjelim bivšim djevojkama?! Gdje je skrivena kamera? Jer me ovo sve podsjeća na neki film s lošim scenarijem jer autor svako malo želi ubiti glavnu glumicu!"
"Charlotte,prestani! Nećeš govoriti tako o njoj,jesi me razumjela?!"
"Ma nemoj?! Sad još i braniš svoju bivšu?! Harry,naravno da je luda čim nas je uhodila i sad me želi ubiti! Tko bi to normalan radio?!"
"Dosta te je!"
"E,pa nije me dosta! Kad se odlučiš za jednu od nas dvije,potraži me!",od tolike vriske,glas mi je pukao,a i ja sam.Otrčala sam do njegove sobe,uzela svoju torbu i krenula pakirati stvari.Nije prošlo ni pola minute,kad eto ti Harryja..
YOU ARE READING
The Other Side Of Us
Roman pour Adolescents"We all have our other sides. But,trust me darling,you don't want to see mine." COPYRIGHTED © Anamaria_story Story cover by: StylesMania14