PROŠLOST / SAT VREMENA PRIJE
Harry's POV
Izašao sam vani.Da,ali ne u trgovinu,već do Gangrela.Moram im zaprijetiti,moraju pustit moju Lotz na miru.Sjedam u Range Rover i odvozim se prema Greenwichu,točnije prema podzemnom tunelu u kojem obitavaju Gangreli,barem ovi.
Za nekih dvadeset minuta stižem u Greenwich i nastavljam petominutnu vožnju do podzemnog tunela dok pokušavam ostati smiren i koncentriran.
Harry,dolaziš ovdje samo im zaprijetiti,bez udaraca i sukoba.Nadam se.
Izlazim iz auta zadržavajući hladni i smireni stav,dok u meni ljutnja i nemir sve više rastu.
Spuštam se sivim stepenicama do velikih željeznih vrata i ne pokušavam ih otvoriti,jer znam da su zaključana.Proklete kukavice,čak se i po danu ključaju.Cinično se nasmijavam dok tri puta glasno kucam i mičem se u stranu dok visoki,tamnoputi vampir/stražar otvara vrata i gleda me bez emocija,dok staje na vrata,ne dajući mi da prođem.
"Ljudima ulaz zabranjen.",odsječeno govori,dok se ja nasmijavam pokazivajući očnjake i crvene oči.
"A polu-vampirima?"
"Koga trebate?"
"Claudine i Endymiona."
"Zašto?"
"Privatni razlozi."
"Sačekajte ih u salonu,doći će za par minuta.",nekako mi previše ljubazno govori za jednog od Gangrela,ali se ne obazirem previše na njega.Čuj u salonu.Kakvom salonu,kad je ovo dugački tunel.Imaju neka vrata.Približavam im se i na njima piše 'salon'.Čuj,morali su označiti i napisati natpis na vratima,da se ne izgube.
'Smiri se,Harry,pročitat će te,pa ćeš morat u borbu s njima.',opet se borim sa svojim mislima,dok ulazim u crveno-crnu prostoriju sa sivim namještajem.'Malo su previše raskošni jer ipak žive u tunelu.'
"A što fali našem tunelu?",govori Claudine i sad bih se najradije ošamario što mislim gluposti,a ona me čita.Okrećem se prema njoj,dok ona stoji na pragu,a za njom i Endymion.
"Osim što je čudno?"
"Misliš morbidno? Što ćeš,takvi smo.",i velike kukavice,pomislio sam dok sam u sekundi shvatio da me je pročitala jer se namrštila.Ja i moja brzopletost.
"Pravit ću se da to nisam pročitala.",govori za nijansu hladnije,a i čudi me što je bila ovako ljubazna.Znaš,Harry,ako ti uopće odavde izađeš živ,kupi si lizalicu,ali kako si krenuo,baš i nećeš.
"Što trebaš,Styles?",evo i napokon da i Endymion progovara,vječito hladan i bezobrazan.Dugo mu je trebalo da progovori.Ne baš nešto visok,dosta nabildan i oblači se po zadnjoj modi.Prije bih rekao po zadnjem kriku mode,ko' kakva tetkica.Začepi,Harolde!
"Treba mi da ostavite mene i Charlotte na miru.",govorim staloženo nadajući da neće početi sa nekim svojim uvjetima.
"To me podsjeti,kako ti je malena? Znači,ipak si ju našao na groblju,svaka čast,psiću,evo ti keksić.",cinično se smijala kao da je kakva kraljica,a zapravo nije ništa nego još jedan vampir.Kako mi ide na živce ta njezina crvena kosa,najradije bih je..ugh,dosta te je!
"Dovrši misao,vampirko.",..počupao svu s nje.
"Ponudio bih te svježom krvlju,ali znam da si odavno prestao piti.",govori Endymion dok uzima kristalnu čašu sa police i sipa si čašu krvi.Morbidno,znam.
"Harry,znaš da kod nas stvari tako ne idu,osim ako nemaš nešto za ponuditi zauzvrat."
"Prijeći ću na vašu stranu."
"Vidi,vidi,Daeva prelazi kod Gangrela..Uuu,opasan si ti,mali."
"Samo da nju zaštitim od vas."
"Moramo te razočarati,ali više te ne trebamo.Našli smo ti zamjenu."
"Kako me ne trebate,jučer ste me trebali?"
"Jučer je bilo jučer,ali možemo se dogovoriti.",s njima se nikada ne bi trebalo dogovarati jer uvijek gledaju svoju korist i ništa više.Ipak,dogovorio bih se i sa crnim vragom samo da zaštitim Lotz.
"Kako?"
"Pokušat ću ovo reći najblaže što mogu,ali i sam znaš da nisam dobra u tim stvarima.."
"Samo reci već jednom."
"Ovako..Jednog dana,kad ti malena rodi dijete,beba će ti biti vampir,a Lotz ćemo uzeti i pretvoriti u jednu od nas."
"Da se nisi usudila,Claudine!"
"Onda vas neću pustiti na miru.Gledaj to ovako,dokle god ti se dijete ne rodi,bit ćete mirni,to vam iskreno obećavam,ali kad ti se dijete rodi,onda ti više neću moći pomoći."
"Kujo!",razljutio sam se i bacio joj čašu u glavu na što se grupa vampira stvorila na vratima i okružila.me.Grebu me,udaraju,ali ja se ne dam.Otimam se,uzvraćam udarce,i nekako pokušavam pobjeći,ali me sustižu.Trčim po tunelu,pokušavam naći izlaz,ali to je teško naći u višekilometarskom tunelu.Napokon pronalazim vrata i zadajem posljednje udarce prije nego što se udaljavam,a ovi su još uvijek u nesvijesti.
"Platit ćeš nam ovo!!",čujem gnjevni Claudinin glas,ali mi on nestaje iz ušiju,kako se približavam šumi i zalazim u nju.
Sjedam na kamen i pokušavam se smiriti..Prošlo je puno vremena otkako se nisam sukobio sa nekim vampirom,a sad ih je bila hrpa..Krv,moja krv,posvuda..Kako ću ovo objasniti Lotz?
SAT VREMENA KASNIJE
"Znaš,došla je pošta za tebe danas.."
"Kakva pošta?",pitam ju dok podižem glavu s njezinog krila dok ona izvlači ruke iz moje kose..
"Neka crveno-crna omotnica."
"Daj da vidim.",otvara ladicu i nakon par prekopavanja mi pruža omotnicu.Otvaram i kada vidim tko je pošiljatelj,dah mi staje,a ruke mi drhte,dok mi bijes i ljutnja naviru iz dubine duše.
Melanie.Vratila se.
AN:
Dva nastavka u jednom danu! To vam je kad vam se inspiracija vrati pa poludite xD
E,sad,tko je Melanie? 3:)
Nadam se da vam se sviđa!
P.S. Ovaj tunel vam je stvaran,zovu ga ukletim,potražite na googlu.Kao što vidite,volim stavljati stvarne lokacije xD
Anamaria.xx
YOU ARE READING
The Other Side Of Us
Teen Fiction"We all have our other sides. But,trust me darling,you don't want to see mine." COPYRIGHTED © Anamaria_story Story cover by: StylesMania14