BAD IDEA

1.1K 27 0
                                    

Hej kochani, myślę, że ta książka już dostępna na moim profilu powinna was zainteresować ;)

"Bardzo nie lubię sytuacji, w której ktoś prosi mnie o opisanie samej siebie. Nietrudno wyjść na zadufaną, a nie pewną własnych decyzji, natomiast w tym samym czasie, równie łatwo sprawić wrażenie osoby totalnie niekompetentnej i wycofanej. Gdybym miała zupełnie szczerze wybrać jedną rzecz, która definiuje mnie oraz moje koncepty, padłoby na... Wysnuwanie najgłupszych, najbardziej ryzykownych pomysłów i wykręcanie się z nich. Przepraszam, nie jestem szarą myszką, po którą tu przyszliście, jestem tą szaloną kumpelą, która zaciąga koleżanki w balety przed nocną zmianą. Ale hej, ktoś musi pełnić tę rolę, prawda? Jeśli nie masz takich znajomych, ty ich stanowisz. To oznacza, że mam całą masę historii do opowiedzenia, jednak wybrałam tą, w której rozkochałam w sobie gburowatego lekarza udzielającego mi praktyki zawodowej, a kolesiowi w rzeczy samej powinni przyznać nagrodę niezadowolonego, szarego dorosłego tego milenium."

Albo: gdzie Luke spędza wolne wieczory na piciu wina przy zasłoniętych żaluzjach, przewracając oczami widząc jakiekolwiek oznaki pozytywności, a Arabella woli być nazywana Bella, niż Ara.

Lub jeszcze: w którym Luke jest przekonany, że nic już go w życiu prywatnym nie czeka, a życie zawodowe Arabelli zależy od jego oceny praktykantki.


all the love xx

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

all the love xx

american novel {hemmings} ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz