𝟒. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

566 25 12
                                    


Jakmile Křiklan dorazil, Hermiona s úlevou vydechla. V Dracově přítomnosti se jí potily ruce a pulzovalo jí v hlavě. Vůbec se nedokázala na nic soustředit. Byla naštvaná a vyděšená zároveň. Proč zrovna ONA, musí mít školní trest? A s Malfoyem!?

Brunetka však nebyla jediná, která neskákala radostí do stropu. Draco se tvářil lhostejně a chvilkama to vypadalo, že by profesora nejraději proklel. Vždyť ho dal do dvojice s Grangerovou, se kterou má teď být celou dobu zavřený v jedné učebně. K tomu s ní musí celým rok sedět v lavici na lektvary. Perfektní…

„Tak pojďte" vyzval je Křiklan a pustil je k sobě do kabinetu. Draco tam vešel první a za ním velice neochotně kráčela Hermiona.
Zůstali trapně stát před profesorovým stolem a čekali, co z něj vypadne.

„Odevzdejte mi své hůlky, prosím" řekl klidně profesor a Hermiona na něj vykulila oči.
Jak se asi bude bránit, když na ni Malfoy třeba zaútočí?

„Pomátl jste se?" Zasyčel Draco a propaloval Křiklana ostrým pohledem. Hůlku mu rozhodně nechávat nechtěl. Co kdyby po něm Grangerová vyjela jako ve třetím ročníku?

„Prosím? Pane Malfoyi, jestli mi ihned neodevzdáte tu hůlku, tak to budu muset nahlásit řediteli vaší koleje" oznámil důležitě Křiklan a natáhl ruku.

Hermiona mu svoji hůlku okamžitě podala a se svraštěným obočím koukala na Malfoye, který křečovitě podával tu svoji Křiklanovi.

„Výborně, a teď mě následujte, prosím" konstatoval spokojeně profesor a vyšel z kabinetu ven. Hermiona mu byla v patách a cítila za sebou Malfoyovu přítomnost. Bodejť ne, když šel těsně za jejími zády.

Křiklan se dal znovu do chůze a cupital k učebně lektvarů. No…teď to spíš vypadalo jako skládka. Profesor se zastavil u dveří a pokynul k nim rukou.

„Dneska tu učebnu uklidíte. Bez jakéhokoli použití magie" vysvětlil jim a Draco vztekle nakráčel dovnitř. Hermiona se po krátkém rozmýšlení vydala za ním a kousla se do rtu.
Tohle pro ni nevypadalo vůbec dobře.

„Tam máte čistící prostředky."

Křiklan ukázal prstem do špinavého rohu učebny, kde byly rozmístěny různé prostředky na čištění. Draco ohrnul nos.

„Dobře se bavte" pověděl vesele Křiklan a zabouchl za sebou dveře. Hermiona zůstala s Dracem sama. Nikdy neměla školní trest. Obzvlášť s Malfoyem ne. Netušila, co od něj má čekat.

„Ten zasraný kretén" vyprskl Draco a přešel ke kyblíku s vodou. Hermiona sebou vyděšeně trhla a upravila si své rozcuchané vlasy, aby jí nepadaly do očí při práci.
Pak se podívala na Malfoye a ušklíbla se.

, To by mě teda zajímalo, jak bude v tom svém černém sáčku něco vytírat. '

„Co tak čumíš, Grangerová!" Okřikl ji Malfoy s naštvaným výrazem a sebral mop, který následně namočil do vody v kyblíku.
Hermiona se k němu opatrně přikradla a vzala si nějakou hadru na umývání kotlíků a lavic. Poté strmě odkráčela k nejbližšímu kotlíku a začala jej umývat.
Hlasitě dýchala, jelikož přítomnost Malfoye ji velmi znepokojovala, ale snažila se, aby to na ní nešlo poznat.

„K čemu tu sakra mají ty domácí skřítky? Vždyť dělají úplné hovno!" Vztekal se blonďák a kopl do něčeho na zemi.
To Nebelvírku dopálilo a vzdorovitě se k němu otočila.

„Skřítkové by neměli pracovat, abys věděl!" Pronesla naštvaně a Draco na ni pozdvihl obočí, přičemž upustil mop na zem. Hermiona jen matně slyšela jeho dopad, protože jediné na co se dokázala soustředit, byl blížící se Malfoy. Začala couvat.

𝖶𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 | ᴅʀᴀᴍɪᴏɴᴇ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat