𝟏𝟕. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

413 18 11
                                    


„Už týdny tu knihu taháš, prakticky s ní spíš a ani jsi nestihl zjistit, kdo je ten princ dvojí krve?" stěžovala si Hermiona Harrymu, když měli s Ronem namířeno ke Třem košťatům.

„Neříkal jsem, že mě to nezajímá. A...s tou knihou nespím" oponoval Harry za chůze.

„Je to pravda. Rád si před spaním popovídám, ale ty pořád čteš tu knížku. Už jsi jako Hermiona" řekl Ron a brunetka po něm střelila pohledem.

„Byla jsem zvědavá, tak jsem šla-"

„Do knihovny" ušklíbli se kluci.

Hermiona se usmála.

„A?" vyzvídal Harry.

„A nic" povzdychla si „nenašla jsem jedinou zmínku o princi dvojí krve."

„Tak vidíš, není co řešit" zaculil se uličnicky Harry.

Vtom ale zaslechli profesora Křiklana, který byl jen pár stop před nimi a zastavili se.

„Pojďte, dáme si ten máslový ležák" vybídl je Harry a loudavě se rozešel k hospůdce. Ron si s Hermionou vyměnil pohled a následovali ho. Jakmile se octli ve dveřích hospůdky, Hermioně udeřila do nosu vůně skořice. Čarodějky a kouzelníci si animovaně povídali mezi sebou a smáli se. Hermiona si tam připadala lehce nevítaná, ale šla si sednout ke stolu, který Harry vybral.

„Sedni si ke mně" vychrlil na Rona Harry. Hermiona se na svého kamaráda podívala s otázkou v očích, ten však jen Ronovi odsunul židli a mlčel. Brunetka si zatím sundala kabátek a objednala jim máslové ležáky. Koutkem oka si ale povšimla, že se Harry zaraženě dívá někam za její záda.

Otočila se na židli, aby se podívala, co tam vidí a téměř okamžitě se vrátila do původní pozice. Byl tam Draco. Nervózně se posunula na místě a zatahala Harryho za rukáv.

„Sedni si, prosím tě" zamumlala a stáhla ho na židli. Harry zmateně zamrkal, když si uvědomil, že sedí a vyčítavě se podíval na Hermionu. Ta jen zavrtěla hlavou a napila se máslového ležáku.

Harry se k ní naklonil přes stůl a zašeptal:

„Vidělas to? Vypadalo to, jako by Malfoy nechtěl, aby ho někdo sledoval."

„To je přece blbost, Harry," řekla stejně tiše Hermiona „tohle je veřejné místo, může sem jít kdokoli."

Harry nepatrně svraštil čelo a odklonil se.

„O čem se to bavíte?" ozval se Ron s nakrčeným nosem.

„Kdybys pořád nezíral na Ginny s Deanem, věděl bys to" odsekla mu Hermiona a rozhlédla se po hospodě. Ron se zatvářil dotčeně, ale nehodlal to dál rozvíjet. Už podrážděnou Hermionu zažil a nebyl to zrovna příjemný pocit.

„Omluvte mě na chvilku, potřebuju si odskočit" pousmála se a vstala od stolu zrovna ve chvíli, kdy k nim mířil profesor Křiklan s širokým úsměvem na rtech a ležákem v ruce. Hermiona rychle opustila stůl a podívala se přes rameno na kluky, jestli vedou s profesorem rozhovor. Neměla v plánu jít na toaletu. Chtěla najít Draca a nepotřebovala, aby ji viděli, jak jde stejnými dveřmi jako předtím on.

„Draco, jsi tu?" houkla do místnosti. A pak ho uviděla. Byl tam s dívkou.

„Her-Hermiono" vykoktal a byl očividně zděšený, že tam stála.

„To je Katie Bellová? Vy dva-"

„Ne! Tak to vůbec není, Hermiono" zarazil ji Draco, a brunetce neušlo, jak Katie něco nenápadně předal. Založila si ruce na prsou.

𝖶𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 | ᴅʀᴀᴍɪᴏɴᴇ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat