„Už ho neuvidíme," vzlykla Hermiona, rychle setřela slzu z tváře a objala Rona kolem ramen. Jejich kamarád s kulatými brýlemi se totiž vydal vstříc jisté smrti.Zrzek se nezmohl na slovo. Pevně držel Hermionino třesoucí tělo a zíral do prázdna. Byl konec. Harry byl navždy pryč. Ani se s ním nestihli pořádně rozloučit. Toho, čeho se nejvíc báli se vyplnilo.
„Pojďte," pobídla je tiše Molly Weasleyová, konejšivě pohladila Hermionu po rameni a s povzdechem šla ke svému muži, aby se společně rozešli na nádvoří Bradavic. Brunetka se podívala na Ronalda červenýma očima od pláče.
„Jdeme?" špitla.
„Mhm," zabručel a popotáhl. Hermiona si otřela slzy z tváře, chytla ho za ruku a vyšli na nádvoří, kde se shromáždilo nespočet kouzelníků a čarodějek. Hermiona se snažila pochopit, co se děje. V jejím mozku se točil obrovský kolotoč, který nevěděl, jak má zastavit. Myšlenkami byla mimo, stěží chápala, že je její nejlepší přítel mrtvý. Ohlédla se vedle sebe a bolestně si skousla spodní ret. Ginny stála a se spadlými víčky se opírala o Georgeovo špinavé rameno.
„Hermiono," zamumlal Ron a kývl hlavou k mostu, jenž byl plný čarodějů, které Hermiona tolik nenáviděla. V jejich čele nestál nikdo jiný než Voldemort, pyšně si vykračoval s hadem u nohou a svým odporným úsměvem dával najevo vítězství. Netušila, kam se dívat první. Viděla zástup smrtijedů, mezi nimiž nesměla chybět Bellatrix Lestrangeová. Hermiona ale zpozorovala i někoho dalšího a srdce jí udělalo otočku. Byl to Draco. Kráčel vedle své matky a zasmušile se díval kolem sebe. Než se jejich oči ale stačily střetnout, trhla hlavou k hlasu své kamarádky.
„Kdo je to? Ten, koho Hagrid nese v náručí?" zeptala se zvědavě.
Hermiona se rychle podívala na Rona, jenž zrcadlil její pohled a oba zalapali po dechu. Hagridovi tekly slzy z očí a ve své obří náruči držel mužské tělo.
„Ne," vydechla Hermiona zoufale a přiložila si ruku před pusu, aby zadržela vzlyky. Pak se ozval Voldemortův posměšný hlas, který se nesl přes Bradavice.
„Harry Potter je mrtvý!"
Hermiona ucítila pohyb vedle sebe. Spatřila Ginny, jak se se srdcervoucím výkřikem hrne dopředu a pan Weasley ji táhne zpátky. Nemohla se na to dívat. Harry byl s Ginny ve vztahu tak jako ona a Draco. Oči jí přelétly právě k němu a potlačovala nutkání se za ním rozběhnout a obejmout ho.
„Harry Potter je mrtvý!" zopakoval ještě jednou Voldemort se smíchem a obrátil se ke své armádě, která ho okamžitě napodobila kromě Draca. Navázal totiž oční kontakt s Hermionou. Oddělovalo je jen pár kroků.
„A vy," rozmáchl rukama černokněžník. „se ke mně teď přidáte!"
„Nikdy!" zařval Neville a vystoupil z davu. Následoval jeho dojemný proslov o tom, že Harry navždy zůstal v našich srdcích a že je Voldemort bezcitná stvůra. Mladý blonďák nespouštěl oči ze své přítelkyně a pokoušel se najít nějaké vhodné načasování, které by jim umožnilo být spolu, ale žádné nebylo.
A potom se stalo něco stěží zpozorovatelného, poněvadž se to událo tak rychle, že Draco netušil, co má dělat první. Potter, jako by vstal z mrtvých, vyklouzl obrovi z náruče a dopadl na zem. Všichni přítomní byli v šoku, dokonce i samotný Voldemort, jenž něco tak nepravděpodobného neočekával.
„Confringo!" zařval Harry v těchto osudných minutách se začal odehrávat skutečný boj o život. Zmatení smrtijedi se začali rozprchávat a všude nastal chaos. Hermiona se rozhlížela po Harrym, který zmizel nějak za trosky Bradavic a Ron odrazil kletbu od jednoho z Voldemortových poskoků.
ČTEŠ
𝖶𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 | ᴅʀᴀᴍɪᴏɴᴇ ✔
Fantasy❝Bylo snazší tě nenávidět, než si přiznat, že tě miluji.❞ •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Draco Malfoy nastupuje do šestého ročníku v Bradavicích. Kvůli svému osudovému úkolu, který mu nedal nikdo jiný než s...