Když Hermiona s Dracem dorazili do kabinetu, podívali se jeden na druhého. Nenašli tam totiž jen profesorku Mcgonagallovou, ale také Křiklana, a dokonce i Snapea.
„Tak pojďte blíž, nebojte se" pobídla je profesorka mávnutím ruky. Hermiona se nejistě pohnula z místa a potupně s hlavou sklopenou si stoupla před stůl profesorky. Draco se ihned objevil po jejím boku, ale narozdíl od ní se vzdorovitě díval na profesory.
„Výborně, a teď mi laskavě vysvětlete, co mají znamenat ty stržené body?" pozdvihla obočí a skenovala je oba pohledem. Hermiona si povzdychla a zvedla hlavu k profesorce.
„Můžu to vysvětlit-" začala, ale Dracův přísný hlas ji zarazil.
„Není co vysvětlovat, paní profesorko."
„Jak to myslíte, pane Malfoyi?" zeptal se pro změnu Křiklan. Hermiona se znovu chystala něco říct, ale Draco ji znovu odřízl. Opravdu jí to vadilo, ale že to byl on...
„Tak, jak to říkám, profesore" opáčil.
Hermiona mu chtěla stisknout ruku nebo ho pošťouchnout za tohle jeho nezdvořilé chování, jenže před profesory nezmohla nic. Párkrát se na něj i prosebně zadívala, ale on to ignoroval.
„A co kdyby" ozval se najednou Snapeův úlisný hlas „nám k tomu něco řekla slečna Grangerová."
Draco cosi zavrčel a nechal Hermionu mluvit.
„Byla jsem s-" zarazila se. Nemohla jim přece říct, že byla s Dracem. Její mozek nyní šrotoval víc, než při zkouškách NKÚ, což bylo obdivuhodné i pro ni samotnou.
„Ginny na procházce a zaslechla jsem křik. Tak jsem se tam přirozeně šla podívat. No a...ty děti se tam hádali. Pak po sobě začali metat kouzla a přispěchal Draco" nadechla se a všimla si, že ji všichni pozorně sledují „pomohl mi a já jsem mu za to z celého svého srdce vděčná" dořekla a pootočila hlavu k němu.
Draca to potěšilo, a dokonce měl nutkání ji obejmout, ale pak si vzpomenul, že tu nejsou sami. Křiklan s Mcgonagallovou se tvářili neutrálně, jediný Snape vypadal lehce vyveden z míry.
„Zaútočili na Hermionu," zamumlal blonďák „proto jsem jim strhl tolik bodů."
Mcgonagallová nechápavě pozdvihla obočí a podívala se na Snapea, který vypadal, že chce něco říct.
„Vy...právě jste se zastal slečny Grangerové, Malfoyi?" vyslovil svou otázku Snape.
Draco znejistěl, ale nepopřel to. Hermiona mlčela, hrála si s prsty na rukou a přála si, aby už mohli odejít. Profesoři se po sobě zvláštně dívali a Mcgonagallová po delší době promluvila.
„Můžete jít" oznámila.
Hermiona se okamžitě vydala směrem ke dveřím a před odchodem ještě na profesory zdvořile kývla. Draco ji následoval, a jakmile byly mimo kabinet, chytl Hermionu za nadloktí. Ta se zuřivě otočila k němu a zhluboka se nadechla.
„Tohle bylo vážně divné," prohlásila „jsem ráda, že jsem pryč."
„Ten pocit je vzájemný" zasmál se Draco a Hermiona jej strčila do ramene.
„Co jsem udělal?" zamračil se dotčeně a koukl jí do očí. Netvářila se vůbec naštvaně, právě naopak. Usmívala se na něj a tváře jí zdobil ruměnec. Draco už to bral jako samozřejmost, protože Hermiona se červenala skoro pořád a jemu se to velmi líbilo.
ČTEŠ
𝖶𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 | ᴅʀᴀᴍɪᴏɴᴇ ✔
Fantasy❝Bylo snazší tě nenávidět, než si přiznat, že tě miluji.❞ •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Draco Malfoy nastupuje do šestého ročníku v Bradavicích. Kvůli svému osudovému úkolu, který mu nedal nikdo jiný než s...