Hi allemaal,
Als eerst wil ik zeggen dat ik het echt super leuk dat je op dit boek hebt geklikt! Ik wil in het voorwoord wat dingen zetten over het boek wat informatief kan zijn. Mocht het je niet interesseren scroll dan lekker door dan begint het boek vanzelf!
Dit is een ander soort boek dan normaal want het is namelijk mijn eerste boek over Scarlett Johansson en Chris Evans! Ik ben sinds juli marvel films gaan kijken en ik vind het echt geweldig! Chris en Scarlett spelen daar allebei in en ik hun beide hele goede acteurs!
Aangezien vandaag het nieuws is gekomen dat Chris Evans en Scarlett Johansson samen in een nieuwe film gaan spelen leek het mij leuk om dit boek te posten!
Nog een paar kleine dingetjes voordat je het verhaal gaat lezen:
- Alle karakters zijn zelfverzonnen. Het is absoluut niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Ik ken de mensen dan ook niet persoonlijk.- Mijn grammatica is echt verre van perfect. Ik controleer mezelf altijd op spelfouten, maar soms kan het zijn dat er iets niet helemaal klopt. Laat het mij alsjeblieft weten in de comments als er een typefoutje instaat dan verbeter ik het! Blijf wel alsjeblieft respectvol.
- Heel dit verhaal is zelf verzonnen! Ik stop hier veel tijd in en helaas heb ik al vaak gezien bij mijn andere verhalen gezien dat ze gejat en gekopieerd worden. Doe dat alsjeblieft niet en verzin je eigen verhalen. Als ik toch ergens mijn verhaal tegenkom dan meld/blok ik je!
- De vaste uploaddag is dinsdag! Elke dinsdag kunnen jullie een hoofdstuk verwachten. Als er een keertje geen hoofdstuk komt hoef je er niet naar te vragen. Dan verschuift de update naar de volgende dag!
Ik wens jullie echt super veel plezier met lezen! Vergeet niet te stemmen en te reageren en laat zeker weten wat je ervan vind! Nu je hier toch bent lees ook eventjes mijn andere boeken :)
Vanaf 7 september 2021 komt er elke dinsdag een hoofdstuk!
Liefs, AjaxLady
Begonnen met schrijven op 13-08-21
Publicatie datum: 30-08-21
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...