35.

70 5 0
                                    

'Ik ben zo zenuwachtig.' Nerveus kneep Chris in Scarlett haar hand. 'Het komt wel goed. Je hoeft je echt geen zorgen te maken.' Zei Scarlett. 'Dat weet ik ook wel maar alsnog. Als ik tegen mezelf zeg dat het wel goedkomt word ik alleen nog maar zenuwachtiger.' Legde Chris uit. 'Dat komt omdat je er veel te veel over nadenkt. Je moet het proberen los te laten. Je ziet daar wel wat er gebeurd.'

'En hoe kom jij aan al die wijze woorden?' Vroeg Chris nieuwsgierig. 'Mijn vader.' Antwoordde Scarlett. 'Wat een wijze woorden heeft je vader toch. Ik wou dat ik het kon los laten.' Zei Chris. 'Dat gaat nog wel lukken. Laten we eerst nou maar eens ons ons hotel gaan zoeken.'

Na een lange dag waren Chris en Scarlett eindelijk aangekomen in Los Angeles waar ze de opnames hadden van de film 'the perfect score.' Morgen hadden ze de eerste kennismaking met de cast en crew en overmorgen gaan ze beginnen met opnemen.

'Hier is het hotel.' Chris en Scarlett stonden voor de ingang van het hotel. 'Wauw. Ze hebben wel een mooi hotel voor ons uitgekozen zeg.' Vond Chris. 'Inderdaad.' Scarlett pakte haar telefoon en ze maakte er een foto van. 'Wat doe je?' Vroeg Chris. 'Naar mijn ouders sturen en voor in mijn plakboek.' Antwoordde Scarlett. 'Plakboek?' Vragend keek Chris haar aan.

'Ik wil een plakboek bijhouden waar ik allemaal foto's in bewaar van ons avontuur op de set van The perfect score.' Legde Scarlett uit. 'Leuk idee!' Vond Chris. 'Ja, dat dacht ik dus ook.' Antwoordde Scarlett knikkend.

Ze liepen het hotel binnen en ze kregen twee kamers toegewezen. 'Kom je bij mij slapen?' Vroeg Chris. 'Ja, is goed.' Antwoordde Scarlett. Ze liepen naar de hotelkamer en Scarlett opende de deur. 'Ik moet eerst even naar het toilet.' Zei Chris. Hij liep meteen naar de badkamer. Scarlett gniffelde en ze sloot de deur. Met haar koffer in haar handen liep ze naar het bed en ze zette de koffer op de grond.

Het bed moest wel even getest worden. Scarlett nam een aanloop en ze sprong op het bed. Ze ging liggen en moe van de lange reis sloot ze haar ogen. 'Wat doe jij nou?' Vroeg Chris. Hij kwam aangelopen en hij keek verbaast naar Scarlett. 'Het bed testen.'

'En is die goedgekeurd?' Vroeg Chris. 'Zeker.' Antwoordde Scarlett knikkend. Chris ging naast haar op bed liggen. 'En?' Vroeg Scarlett. 'Het ligt inderdaad heerlijk.'

Scarlett pakte haar telefoon uit haar zak. 'Vijf ongelezen berichten.' Zei ze fronsend. 'Zozo. Wat ben je populair.' Zei Chris. Scarlett gniffelde. 'Het zal wel weer mijn moeder zijn.' Ze opende haar telefoon en ze verstijfde toen ze zag wie haar een berichtje had gestuurd.

'Scarlett, wie is het?' Vroeg Chris. Hij probeerde mee te lezen maar Scarlett draaide snel haar telefoon weg. 'Niks. Het is niks bijzonders.' Antwoordde ze. 'Scarlett, ik zie aan je dat er wat is. Van wie is het berichtje?' Vragend keek Chris haar aan. Scarlett zuchtte. 'Het is van Noah.' Antwoordde ze toen. 'Wat zegt hij?' Vroeg Chris.

'Kunnen we praten? Het spijt me van alles.' Las Scarlett hardop voor. Chris schudde zijn hoofd. 'Verwijderen.' Zei hij. Scarlett keek naar het berichtje. 'Ik weet niet of ik dat wel zomaar kan doen hoor.' Twijfelde Scarlett. 'Hoezo kan je dat niet? Scarlett, die jongen brak je hart en zorgde ervoor dat je ruzie kreeg met Elodie. Ik wil niet dat je omgaat met mensen die je pijn doen.'

Scarlett glimlachte zwakjes. 'Je bent lief.' Verliefd keek ze Chris aan. 'Ik weet het.' Antwoordde Chris. 'In zulke gevallen moet je eigenlijk zeggen dat je mij ook lief vind.' Gniffelde Scarlett. Chris schoot in de lach. 'Dus ik ben helemaal niet lief maar je wilt gewoon horen dat jij enorm lief bent?'

'Haha nee hoor. Jij bent het allerliefste vriendje van de wereld.' Ze gaf Chris een knuffel. 'En jij bent het allerliefste vriendinnetje van de wereld.' Fluisterde Chris in haar oor.

*

'Wow. Er staat gewoon een auto met een chauffeur voor ons klaar.' Zei Scarlett. Enthousiast keek ze naar de chauffeur die een bordje omhoog hield met hun namen. 'Luxe hoor.' Vond Chris. Ze liepen naar de chauffeur toe. 'Scarlett Johansson en Chris Evans?' Vragend keek hij het koppel aan. 'Ja, dat zijn wij.' Antwoordde Chris beleefd. 'Stap in. De chauffeur hield de autodeur open en het tweetal stapte in de auto.

'Dit is zo gaaf! Onze carrière gaat beginnen.' Scarlett kneep in Chris zijn hand. 'Ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn. Wat als het tegen valt?' Vroeg Chris. 'Geen idee. Ik denk dat het wel goedkomt. Er is niks om ons zorgen over te maken. Onze acteer carrière gaat beginnen!'

Ik hou van jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu