40.

52 6 0
                                    

9 maanden later..

'Ik kan het niet geloven. We staan zometeen gewoon op de rode loper.' Riep Scarlett uit. Chris glimlachte nerveus. 'Ik hoop dat het niet al te druk is.' Zei hij. Hij liep onrustig rondjes door de kleedkamer. 'Chris, het komt goed. Gewoon bij mij blijven.' Probeerde Scarlett hem gerust te stellen.

Het was de dag van de grote première. Vandaag kwam de film The perfect score uit en Chris en Scarlett keken al maanden naar deze dag uit. Er waren veel journalisten aanwezig en ook de families waren aanwezig op deze grote dag. Iedereen wou Scarlett en Chris in de bioscoop bewonderen.

Nu zaten de twee nog in de kleedkamer. Scarlett haar haren en make-up werden gedaan terwijl Chris als een stuiterbal door de kleedkamer heen liep te springen van de zenuwen. Ze moesten straks wat interviews geven en Chris zag daar behoorlijk tegenop.

'Ik ben er klaar voor.' Scarlett stond op. Chris zijn mond viel open. Scarlett lachte. 'Kijk uit. Straks vang je nog vliegen.' Chris deed zijn mond weer dicht. 'Je ziet er prachtig uit Scar.' Bewonderend keek hij naar Scarlett. 'Ja vind je? Is het niet te overdreven?' Vroeg Scarlett. Chris schudde zijn hoofd. 'Het is perfect.' Zei hij. 'Zeker weten?'

'Zeker weten.' Knikte Chris. 'Zullen we dan maar gaan? We worden zo verwacht voor de camera.' Zei Scarlett. Chris knikte. 'Ik hoop dat de media training gaat helpen want ik ben me toch zenuwachtig.' Antwoordde hij. 'Natuurlijk gaat het helpen. Laat mij de moeilijke vragen maar beantwoorden.'

Van de week hadden Chris en Scarlett een cursus media training gekregen. Als acteurs werd er veel van hun verwacht zo ook dat ze een goed woordje voor de camera konden doen. Scarlett geloofde het allemaal wel maar vooral Chris had erg hard geoefend. Hij wou geen fouten maken.

Chris en Scarlett verlieten de kleedkamer en meteen kwam Bianca naar hun toegelopen. 'Jullie worden verwacht voor wat interviews.' Bianca wees naar een cameraploeg die verderop stond. Nerveus kneep Chris in Scarlett haar hand en rustgevend gaf Scarlett hem een kneepje terug. Chris kon zich zo druk maken om zulke kleine dingen.

Ze liepen richting de filmploeg. Ze kregen wat instructies en uitleg van de interviewster en daarna begon ze haar interview. Het was een erg fijn gesprek en de interviewster was erg vriendelijk. Nadat interview hadden ze er nog vijf en vervolgens was het tijd voor de rode loper.

Het was een prachtige première en iedereen vermaakte zich. Iedereen was lovend over de film en Chris en Scarlett hadden de tijd van hun leven. Voordat ze er erg in hadden was de dag voorbij gevlogen en om twee uur in de nacht kwamen ze thuis aan.

'Dit was de beste dag uit mijn leven.' Scarlett trapte haar hakken uit en ze liet zich achterover vallen op haar bed. 'Mijne ook. Bedankt dat je dit samen met mij wou meemaken.' Glimlachte Chris. Hij trok zijn overhemd uit en hij hing hem over de stoel heen. Scarlett ging rechtop zitten. 'Geen dank. Ik had dit met niemand anders mee willen maken. Ik ben echt heel trots op je Chris.'

'Ik ben ook trots op jou.' Antwoordde Chris glimlachend. Verliefd drukte Chris een kusje op haar lippen. 'Wat doen we nu?' Vroeg Chris. 'Ons opgeven voor nieuwe audities en hopen dat een rol krijgen aangeboden.' Zei Scarlett. 'Goed plan. Ik wou je eigenlijk nog vragen.' Begon Chris. Nerveus keek hij haar aan. 'Wat is er?' Vroeg Scarlett.

Chris antwoordde niet. 'Chris? Chris, wat is er?' Vragend keek Scarlett hem aan. 'Je moet maar eerlijk zeggen of je het wat vind maar zou je misschien samen met mij willen wonen? We zijn zo goed team samen en als we echt acteurs willen worden zullen we ooit ergens de eerste stap moeten wagen om uit huis te gaan. Ik zou het met niemand anders dan met jou willen.' Zei Chris.

Scarlett kreeg tranen in haar ogen. Ze vond het zo lief. 'Huil je nou?' Chris kreeg haar geschrokken aan. 'Nee.' Snel veegde Scarlett de tranen uit haar ogen weg. 'Wat is er dan?' Vroeg Chris. 'Ik ben gewoon zo blij dat ik je heb leren kennen en wat we tot nu toe samen allemaal mee hebben mogen maken.' Antwoordde Scarlett. 'Dus je wilt met me samen wonen?' Hoopvol keek hij haar aan.

'Dolgraag.' Antwoordde Scarlett. 'Yes!' Blij viel Chris haar om de hals. 'Dit gaat fantastisch worden Scar.' Riep hij enthousiast. 'Ik hoop het. Ik hoop dat mijn ouders het ook een goed idee vinden.' Zei ze. 'O ja. Ik moet het ook nog met mijn ouders bespreken.' Zei Chris. 'Denk je dat ze moeilijk gaan doen?' Vragend keek ze hem aan. Chris schudde zijn hoofd. 'Mijn moeder is dol op jou en ik weet zeker dat ze het een heel goed idee vind als ik de rest van mijn leven met jou kan delen en door samen een huis te koop zijn we op de goede weg.' Hij gaf Scarlett een kus. 'Ik hou van je Chris.'

'Ik hou ook van jou.'

Ik hou van jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu