26.

68 4 0
                                    

'He zusje. Heb jij mijn oplader gezien?' Hunter kwam Scarlett haar kamer ingelopen. 'Wat had ik nou gezegd over kloppen?' Scarlett zuchtte. 'De deur stond open.' Zei Hunter schouderophalend. 'Alsnog. Dan moet je nog steeds kloppen.' Hunter klopte op de deur en Scarlett gaf haar broer een geïrriteerde blik. 'Nou sorry hoor. Het is maar een grapje.' Zei hij toen. 'Weet ik. Ik ben gewoon moe.' Zei Scarlett. 'Hoe komt dat? Je hebt vakantie. Je kan zolang uitslapen als je wilt.'

'Ik had gisteravond een gesprek met de producent van de film waar ik in ga spelen. Uiteindelijk hebben we bijna twee uur aan de telefoon gezeten.' Zei Scarlett. 'Jeetje. Wat had die producent allemaal te vertellen?' Vroeg Hunter nieuwsgierig. 'Over de film, opnamedagen, mijn karakter, mijn rol in de film. Dat soort dingen.' Vertelde Scarlett.

'Gaaf hoor. Ik snap nog steeds niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen.' Zei Hunter. Scarlett gniffelde. 'Het is Chris zijn schuld. Hij heeft mij opgegeven voor de auditie.' Scarlett stond op van haar raambankje en ze ging op haar bed zitten. 'Je bent wel erg close met Chris he.' Merkte Hunter op. Scarlett voelde haar wangen warm worden.

'Je kan het tegen mij best zeggen dat je hem leuk vind hoor.' Zei Hunter. 'Valt het zo erg op?' Vroeg Scarlett. 'Scar, je haatte hem. Weet je nog de dag dat je hem voor het eerst ontmoette? Het valt echt wel op als je eerst iemand haat en nu elke dag met hem afspreekt.' Grinnikte Hunter. 'Shit. Weet mama het ook?' Vroeg Scarlett. 'Ik denk het niet. Die denkt gewoon dat jullie nu zo close zijn door die film. Die is allang blij dat je weer wat vrolijker bent dan aan het begin van de verhuizing.'

'Zo erg was ik het toch niet?' Scarlett keek haar broer aan. 'Je was vreselijk. Noah heeft geen idee hoeveel pijn hij je heeft gedaan.' Zei Hunter zachtjes. Scarlett was even stil en ze dacht terug aan de avond dat ze Noah voor het laatst zag. Het was ook de laatste keer dat ze Elodie zag. Na die avond was er zoveel veranderd.

Er werd op de deur geklopt en Chris kwam naar binnen lopen. 'Hey.' Zei Scarlett opgewekt toen ze de jongen zag. 'Hey.' Ongemakkelijk keek Chris naar Hunter. 'Ik laat jullie wel eventjes alleen.' Hunter grijnsde en hij liep de kamer uit. 'He Hunter, wacht. Ik heb je oplader.' Scarlett pakte de oplader van het bureau en ze gooide hem naar Hunter toe die hem behendig ving. 'Thanks.'

'Doe de deur maar dicht hoor.' Zei Scarlett tegen Chris. De jongen stond nog in de deuropening. 'O ehm ja natuurlijk.' Chris stapte de kamer binnen en hij deed de deur achter zich dicht. Scarlett liep naar de jongen toe en ze sloeg haar armen om hem heen. 'Hoe is het?' Ze keek hem vragend aan. 'Goed en met jou?' Vroeg Chris. 'Ook wel goed.' Antwoordde Scarlett. 'Wat was je aan het doen?' Vroeg Chris. 'Niks. Ik was een YouTube video aan het kijken totdat Hunter ineens mijn kamer in kwam.' Vertelde Scarlett.

'Aha. Vandaar dat jullie zo'n diep gesprek hadden.' Zei Chris. 'Zat je ons af te luisteren?' Verontwaardigd keek Scarlett hem aan. 'Nee, dat was niet de bedoeling maar ik vond het geen goed moment om binnen te komen.' Hakkelde Chris over zijn woorden. 'He, het is oké. Ik maak maar een grapje.' Stelde Scarlett hem gerust. Ze gaf hem vluchtig een kus op zijn lippen.

'Ik had eigenlijk een vraagje.' Zei Chris toen Scarlett hem had losgelaten. 'O ja. Wat dan?' Nieuwsgierig keek Scarlett hem aan. 'Kom even zitten.' Zei Chris. Ze gingen op Scarlett haar bed zitten. 'Je gaat het toch niet uitmaken he?' Angstig keek ze Chris aan. 'Nee, natuurlijk niet gekkie.' Antwoordde Chris meteen. 'Ik wou je vragen of je misschien volgende week mee wilt op vakantie met mij en m'n familie. We gaan naar Curaçao en als je het leuk vind mag je mee van mijn ouders.' Hoopvol keek Chris haar aan. 'Wow serieus?' Scarlett kon het bijna niet geloven. Curaçao was een prachtig eiland waar ze altijd al eens heen wou.

'Alleen als je het wilt hoor. Als je het allemaal te snel vind gaan hoeft het niet.' Verlegen keek Chris haar aan. 'Chris, ik vind het geweldig. Natuurlijk wil ik mee.' Zei Scarlett enthousiast. 'Echt? We gaan wel met het hele gezin. Op Carly na dan. Die gaat met vriendinnen op vakantie.' Zei Chris. 'Aha. En daarom kan ik dus mee.' Zei Scarlett. Chris knikte. 'Kom we gaan het meteen aan mijn ouders vragen.' Zei Scarlett.

Scarlett holde snel naar beneden en lachend volgde Chris haar. Scarlett was zo enthousiast dat ze niet op Chris wachtte. Scarlett huppelde de woonkamer in en op de bank zaten haar ouders. Karsten was de krant aan het lezen en Melanie keek televisie.

'Pap en mam, mag ik mee op vakantie met de familie Evans?' Scarlett viel gelijk met de deur in huis. Melanie en Karsten kregen meteen een glimlach op hun gezicht. 'Als je je gedraagt mag dat.' Antwoordde Melanie knikkend. 'Wow wat. Zo makkelijk?' Verrast keek ze haar ouders aan.

'Lisa en Chris waren het gister al komen vragen.' Zei Melanie. Scarlett draaide zich om en Chris had moeite om zijn lach in te houden. 'Jij stiekemerd.' Zei Scarlett toen lachend tegen de jongen. Chris haalde zijn schouders op. 'Ik dacht dat je het wel een leuke verassing zou vinden.' Zei hij toen. 'Vind ik ook. Het is echt een top verassing!'

Ik hou van jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu