Dit was hem dan. Na ruim zeven maanden aan dit boek te hebben geschreven is het tot een eind gekomen. Ik vind het best gek om dit te schrijven en ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik begon dit boek begonnen omdat ik een idee in mijn hoofd had en dat wou uitschrijven. Uiteindelijk heeft het tot dit verhaal geleden waar ik echt heel trots op ben.
Naarmate de hoofdstukken online kwamen hoe enthousiaster jullie werden. In het begin dacht ik echt dat dit boek een grote flop zou worden, maar jullie hebben het tegendeel bewezen. Ik wil jullie dan ook allemaal bedanken voor het stemmen en reageren onder mijn hoofdstukken. Jullie reacties maakte mij zo blij en enthousiast dat ik voor jullie door wou gaan met schrijven. Ook de stille lezers wil ik bedanken. Ondanks ik geen idee heb wie jullie zijn en wie het gelezen hebben waardeer ik het ook heel erg dat jullie de moeite hebben genomen om mijn verhaal te lezen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best gek vind dat het boek nu afgelopen is. In de maanden ben ik mij gaan hechten aan de personages van mijn boek.
Als laatste wil ik mijn voorbeelden Chris Evans en Scarlett Johansson bedanken. In de zomer van 2021 ben ik erg van Marvel gaan houden en ook van hun. Hun vriendschap is een voorbeeld voor velen!
Lieve allemaal, heel erg bedankt voor het afgelopen half jaar. Ik heb echt genoten van dit boek en jullie lieve reacties. Ik ga komende weken schrijven aan nieuwe verhalen die hopelijk snel online komen. Heb je verhaal ideeën kan je het altijd hieronder achterlaten dan kan ik kijken of ik er wat mee kan.
Liefs, Ajaxlady
Start verhaal: 13-08-21
Publicatie datum: 30-08-21
Einde verhaal: 9-3-22
Eindpublicatie datum: 15-5-22
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...