'Het feest is voorbij. Iedereen naar huis.' Riep Chris. Hij had de muziek uit gedaan en mopperend verliet iedereen het huis. 'Oh kom op. Het is pas drie uur.' Elodie kwam naast Chris staan. 'Tijd om naar huis te gaan dus. Geen discussie.' Chris wees Elodie het gat van de deur aan en met tegenzin verliet Elodie het huis.
Chris werkte iedereen de deur uit en opgelucht deed hij de deur dicht toen iedereen weg was. Het was veel later geworden dan hij had gedacht. Hij liep naar de woonkamer en hij zuchtte diep toen hij Scarlett op de bank zag liggen. Ze was vast in slaap gevallen.
Chris liep naar het meisje toe en hij ging op zijn hurken zitten. 'Scarlett? Scarlett, wakker worden.' Zachtjes schudde hij haar heen en weer. 'Ga weg. Ik wil slapen.' Antwoordde Scarlett. Chris zuchtte. 'Serieus? Je moet naar huis.' Zei hij. 'Ik hoef helemaal niks.' Scarlett deed haar ogen weer dicht.
'Scarlett, wakker worden nu. Je broer gaat me vermoorden als je nu niet naar huis gaat. Het is aan de overkant van de straat.' Chris pakte Scarlett haar handen en hij trok haar overeind. Scarlett opende haar ogen. 'Ik ga alleen als je mee gaat.' Ze giechelde. Chris zuchtte. 'Voorruit dan maar.'
Hij liep met Scarlett mee naar de overkant van de straat. 'Heb je een sleutel?' Vroeg Chris. Scarlett keek om haar heen. 'Nee, die heeft Hunter meegenomen.' Antwoordde ze. Chris zuchtte. Scarlett klopte op het raam. 'Is er iemand?' Riep ze hard. 'Scarlett, niet doen. Je maakt de hele buurt wakker.' Hij haalde haar weg bij het raam. 'Nou Chris. Wat doe je nou?' Ze giechelde.
'Kijk, het raam staat boven open. Wat nou als ik je op til? Dan kan je naar binnen klimmen.' Stelde Chris voor. Scarlett keek naar het raam en ze giechelde. 'Dat gaat nooit lukken.' Ze keek naar Chris die bedenkelijk omhoog keek. 'Het is niet heel hoog.' Zei hij. 'Oké, til me op.' Zei ze. 'Je moet op mijn schouders gaan staan. Dan gaat het makkelijker.' Zei Chris.
Onhandig ging Scarlett op Chris zijn schouders staan en wiebelig greep ze zich vast aan de muur. 'Dit is te hoog. Op deze manier gaat het nooit lukken.' Zei Scarlett. 'Jawel. Trek jezelf omhoog.' Zei Chris. 'Ik heb een jurk aan. Dit is echt onmogelijk.' Scarlett trok zichzelf omhoog en met der voeten zette ze kracht tegen de muur. Chris duwde haar omhoog. 'Ik ben er bijna.' Zei Scarlett. Ze greep het raam beet en op dat moment voelde ze dat haar jurk vast zat.
'Chris, me jurk zit vast.' Scarlett trok haar jurk een klein stukje omhoog en ze hoorde hem scheuren. 'Mooie string.' Grijnsde Chris. 'Chris, niet kijken.' Riep Scarlett. Ze probeerde haar jurk los te maken. 'Sorry. Krijg je hem los?' Vroeg Chris. Scarlett schudde haar hoofd. 'Volgensmij zit die vast aan een spijker.' Scarlett gaf een ruk aan haar jurk en hij schoot los.
Scarlett verloor haar evenwicht en ze viel achterover. Scarlett deed haar ogen dicht en het voelde heel even alsof ze vloog. 'Ik heb je.' Scarlett lande in Chris zijn armen. Ze opende haar ogen en ze keek recht in de ogen van Chris. Heel even staarden ze elkaar aan.
Scarlett ging wat naar voren zitten en Chris boog zich wat voorover. Voordat hij er erg in had zoende hij met Scarlett. Hij wist dat Scarlett dronken was en hij het niet moest doen maar ondanks de alcohol smaak in zijn mond voelde hij een bom van vlinders door zijn buik gaan.
Na een aantal seconden verbrak hij de kus en glimlachend keek Scarlett hem aan. Chris zette haar weer op de grond neer. 'Ehm wat doen we nu?' Hij keek naar het raam. Scarlett haalde haar schouders op. 'Ik ga wel hier slapen.' Ze ging in het gras zitten. 'Dat gaan we niet doen.' Chris pakte haar arm beet en hij trok haar omhoog.
'Chris, laat me los.' Lachend probeerde Scarlett zich los te rukken. Chris sleurde het meisje mee naar zijn huis. 'Chris, ik ga echt overgeven.' Voordat Chris kon antwoorden gaf Scarlett over midden op de straat. 'Iewl.' Chris deed een stapje naar achteren en hij pakte Scarlett haar haren beet zodat die niet vies werden.
'Ik ben zo duizelig.' Mompelde Scarlett. 'We zijn bijna bij mijn huis.' Zei Chris. Hij nam Scarlett mee zijn huis binnen en hij legde haar neer op zijn bed. 'Waar ga jij slapen?' Vroeg ze. 'Op de bank.' Antwoordde Chris. 'Vind je dat niet erg?' Vroeg Scarlett.
Chris schudde zijn hoofd. 'Ga maar gauw slapen dan ben je morgen minder misselijk.' Zei hij. Scarlett knikte. 'Heb je misschien nog een emmertje. Stel ik moet weer overgeven.' Ze keek Chris vragend aan en hij glimlachte. 'Ik zal er een voor je pakken.' Hij liep de kamer uit om een emmer te halen.
De jongen pakte een emmer uit de badkamer en eerdat hij de slaapkamer weer binnen kwam gelopen was Scarlett al in slaap gevallen..
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...