'Hoelaat word je ongeveer gebeld?' Vroeg Melanie. Scarlett zat op de bank achter haar telefoon. 'Geen idee. Ze hebben er geen tijd bij gezegd.' Antwoordde ze. 'Hmm dan hoop ik maar dat ze snel bellen. Lisa vertelde net dat Chris onwijs zenuwachtig is.'
Scarlett bedacht zich hoe Chris nu thuis op de bank zou zitten. Hij was al de hele week nerveus en hij deed geen oog dicht s 'nachts. Het enige waaraan hij kon denken was het telefoontje. Scarlett had het met hem te doen. Zelf was ze niet zo nerveus. Het enige waaraan zij kon denken was Chris.
Nadat ze ja had gezegd en hun relatie bevestigd was hadden ze nog een half uur liggen kijken naar de sterren en gekletst over het leven. Uiteindelijk moesten ze na een half uur maar eens naar huis gaan en heeft Chris haar veilig thuis gebracht. Heel de weg naar huis had Scarlett genietend achterop de scooter gezeten. Toen ze de straat inreden stond Hunter al op hun te wachten en hij vertelde in details hoe het met Elodie afgelopen was.
Scarlett voelde zich erg rot over de ruzie en ze had het meisje al een paar keer geprobeerd te bellen. Al snel had Elodie haar op alles geblokkeerd en daardoor had ze geen mogelijkheid meer om haar te bereiken. En aangezien ze nog langer dan een maand vakantie had besloot Scarlett het maar te laten voor wat het was.
'Ik ga anders wel even bij Chris langs.' Zei Scarlett. 'Dat zal die vast leuk vinden. Lisa werd gek van dat zenuwachtige gedoe. Ze is snel gevlucht naar een vriendin.' Gniffelde Melanie. Scarlett grinnikte. 'Ik ga wel even bij hem langs.' Ze stond op van de bank. 'Is goed lieverd. Laat je het weten wanneer je bent gebeld?' Vroeg Melanie. 'Ja, zal ik doen.' Antwoordde Scarlett.
Scarlett vertrok richting het huis van de overburen en dit keer ging ze door de achterdeur naar binnen. Lisa vond het maar onzin dat ze steeds aanbelde bij de voordeur en dus mocht Scarlett gewoon de achterdeur gebruiken.
'Hey.' Shanna zag Scarlett naar binnen komen lopen. 'Hey! Waar ga je heen?' Scarlett zag dat Shanna een handdoek vast had. 'Ik ga zo zwemmen met wat vriendinnen.' Vertelde Shanna. 'Leuk, veel plezier.' Zei Scarlett. 'Dankje. Jij veel succes met Chris.' Antwoordde Shanna. 'Is het zo erg?' Vroeg Scarlett lachend. 'Ja, hij is echt vreselijk nerveus. Hij zit op z'n kamer.' Zei Shanna.
'Ik ga wel even bij hem kijken. Veel plezier met zwemmen he.' Scarlett liep naar Chris zijn kamer en ze klopte op de deur. 'Shanna, ga weg.' Riep Chris. 'Ik ben het.' Zei Scarlett. De deur ging open. 'Sorry. Ik dacht dat je Shanna was. Kom verder.' Scarlett drukte eerst een kusje op zijn lippen en daarna deed hij een stapje achteruit zodat Scarlett de slaapkamer in kon lopen.
'Ik hoorde dat je onwijs zenuwachtig bent.' Zei Scarlett terwijl ze neer plofte op Chris zijn bed. Chris knikte. 'Ik heb vannacht amper geslapen. Ik ben zo nerveus.' Zei hij. 'Ik weet het maar je kunt er nu toch niks meer aan veranderen. Als je de rol krijgt is het leuk en als je hem niet krijgt dan gaan we weer verder oefenen voor een andere rol.' Zei Scarlett.
Chris kwam naast haar op het bed zitten. 'Jij krijgt de rol sowieso.' Zei hij. 'Denkje? Ik heb helemaal geen ervaring he. Ik heb maar wat gedaan tijdens die auditie.' Antwoordde Scarlett. 'Daarom denk ik ook dat jij de rol krijgt. Je kan zo makkelijk improviseren en je inleven in het karakter.'
'Lief van je Chris. Zullen we nu wat gaan doen om de tijd te doden?' Vragend keek Scarlett hem aan. 'Ja, is goed. Wat wil je doen?' Vroeg Chris. 'Zullen we een film kijken?' Stelde Scarlett voor. 'Ja, prima.' Chris zette zijn televisie aan. 'Welke film wil je kijken?' Vroeg Chris.
Scarlett dacht even na. 'Geen idee. Kies jij maar wat leuks.' Zei ze toen. Chris opende Netflix en zoekend zocht hij een leuke film. Geconcentreerd was Chris aan het zoeken tot plots de telefoon ging.
'Je word gebeld.' Riep Chris geschrokken. Scarlett nam de telefoon op. 'Hallo, met Scarlett.' Zei ze. 'Hallo, Scarlett je hebt de rol! We zullen je een mail sturen met alle informatie die je moet weten. Gefeliciteerd.' Klonk er een stem vanaf de andere kant van de lijn. 'Wow wat. Serieus?' Ongelovig keek Scarlett Chris aan. Chris wist niet wat er aan de hand was en keek haar gespannen aan.
Na nog een kort gesprek te hebben gehad hing Scarlett op. 'En?' Hoopvol keek Chris haar aan. 'Ik heb de rol!' Zei Scarlett blij. 'Yes! Ik wist het.' Chris gaf haar een knuffel. 'Ik ben zo blij voor je Scar.'
'Dankje Chris. Nu moeten we nog wachten totdat jij gebeld word.' Gespannen keek ze hem aan. 'Hou je je daarom zo in?' Vroeg Chris. 'Wat?' Scarlett begreep de vraag niet. 'Je bent helemaal niet blij met je rol.' Zei Chris. 'Dat komt omdat ik eerst wil wachten totdat jij gebeld word. Straks krijg jij de rol niet en ik wel.' Antwoordde Scarlett. 'We gaan het zien.' Zei Chris.
De telefoon ging weer en dit keer was het die van Chris. Geschrokken keek hij Scarlett aan. 'Neem dan op.' Siste Scarlett. Chris nam op. 'Met Chris.' Je kon de twijfel goed in zijn stem horen. 'Zet hem op luidspreker.' Zei Scarlett zachtjes. Chris deed wat het meisje vroeg en hij zette hem op de luidspreker.
'Gefeliciteerd Chris! Je hebt de rol.'
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...