'Ik weet zeker dat Noah spijt gaat krijgen van zijn keuze. Ik ken je nog niet zo goed maar volgensmij heeft Noah een goede vriendin laten gaan.' Zei Chris. Scarlett voelde haar wangen warm worden. 'Dankje Chris. Dat is erg lief van je.'
De uren waren voorbij gevlogen en Scarlett en Chris hadden veel gepraat over van alles en nog wat. Het leven, de verhuizing van de familie Johansson, school, vrienden. Scarlett vond het fijn om haar hart te luchten bij Chris. Hij luisterde geïnteresseerd naar haar verhalen en hij oordeelde niet.
'Was het eigenlijk je eerste kus?' Vroeg Scarlett plotseling. 'Wat?' Chris begreep niet waar het meisje op doelde. 'Onze kus toen ik dronken was. Was dat je eerste kus?' Nieuwsgierig keek ze hem aan. Chris werd rood. 'Ja.' Bekende hij toen. Scarlett kreeg een grote grijns op haar gezicht. 'Sorry.' Zei ze toen. 'Waarvoor?'
'Dat ik je kuste. Ik herinner me er niks meer van maar ik wil dat je weet dat het me spijt.' Zei ze. 'Nou eigenlijk kuste ik jou.' Bekende Chris. Hij werd rood. 'Echt? Ik had niet verwacht dat jij dat zou durven Evans.' Lachte Scarlett. 'Ik durf meer dan je denkt.' Zei Chris. 'Is dat zo?' Vroeg Scarlett. Chris knikte. 'Zeg me wat ik moet doen en ik doe het.'
Scarlett dacht even na. 'Maak een radslag hier in de woonkamer.' Zei ze toen lachend. Chris keek even bedenkelijk maar hij knikte toen. 'Oké, gaan we doen.' Chris stond op van de bank en hij ging in het midden van de woonkamer staan. 'Let op he.' Chris nam een aanloop en hij maakte een radslag. De radslag was perfect en soepel landde Chris weer op zijn benen.
'En?' Vragend keek hij Scarlett aan. 'Oké, die was goed maar dat was een makkelijke opdracht.' Zei Scarlett. 'Heb je iets uitdagenders dan?' Chris ging weer naast haar op de bank zitten. Scarlett dacht even na en ineens wist ze het. 'Kus me.'
'Wat?' Chris keek haar geschokt aan. 'Je hoorde me wel of durf je soms niet?' Ze moest lachen om Chris zijn hoofd. Voordat ze nog wat kon zeggen drukte Chris zijn lippen op die van haar. Scarlett werd volledig verrast door hem maar toch liet ze het toe. Heel beheerst en intens voelde ze zijn tong haar tong opzoeken. Ze was zo omver geblazen dat ze letterlijk achterover op de bank viel. Chris boog zich verder voorover om de zoen niet te verbreken.
Na wat een eeuwigheid leek te duren stopte hij met haar te zoenen zodat ze beide naar adem konden happen. 'En?' Vroeg Chris. 'Ik wist niet dat je zoveel talent had.' Gniffelde Scarlett. Chris werd rood. 'Tja, je weet wel meer niet van me.' Antwoordde hij toen.
'Zoals wat?' Nieuwsgierig keek ze hem aan. Het bleef even stil. 'Chris?' Vragend keek Scarlett hem aan. 'Het is dom.' Zei Chris twijfelend. 'Niks is dom Je kan het gewoon tegen mij zeggen.' Antwoordde Scarlett. 'Oké, ik heb me ingeschreven voor een rol in een film.' Zei Chris. 'In een film?' Verrast keek Scarlett hem aan. Chris knikte. 'Ik wil acteur worden.'
'Gaaf! Wat moet je er allemaal voor kunnen doen?' Nieuwsgierig keek Scarlett hem aan. 'Je moet kunnen acteren.' Antwoordde Chris droog. 'Ja, dat begrijp ik maar heb je dan een scene gekregen of wat moet je ervoor doen om de rol te krijgen?' Vroeg Scarlett. 'Ja, ze hebben me een scene uit een script meegegeven die ik moet oefenen.' Vertelde Chris. 'Klinkt leuk. Wanneer heb je je auditie?'
'Volgende week vrijdag.' Zei Chris. 'Spannend! Heb je al goed geoefend?' Vroeg Scarlett. 'Jawel. Alleen mijn moeder is niet zo'n goede medespeelster.' Gniffelde Chris. 'Oh. Moet er iemand tegen je terug praten dan?' Vroeg Scarlett. 'Ja. Ik kan lastig een gesprek in me eentje voeren.'
'O ja.' Scarlett werd rood. 'Wil jij anders met me oefenen?' Vroeg Chris toen. 'Ik?' Fronste Scarlett. Chris knikte. 'Slechter dan mijn moeder kan je niet zijn.' Gniffelde hij. Scarlett kreeg een glimlach op haar gezicht. 'Oké. Heb je een tekst voor me?' Vroeg ze. 'Ja, ik stuur het naar je door. Heb je misschien een nummer waar ik het heen kan sturen?' Vragend keek hij naar Scarlett.
'Is dit de nieuwste versiertruc om aan mijn telefoonnummer te komen?' Vroeg Scarlett lachend. 'Misschien.' Antwoordde Chris en hij gaf haar een knipoog. Lachend gaf Scarlett hem haar telefoonnummer en Chris verzond het script naar Scarlett.
'Dus jij speelt Kyle en ik speel de rol van Francesca?' Vroeg Scarlett nadat ze had het script had gelezen. 'Ja.' Antwoordde Chris. 'En zijn er nog dingen waar ik op moet letten?' Vroeg Scarlett. 'Uhm probeer je echt in te leven in je karakter. Je bent niet Scarlett, je bent nu Francesca.' Vertelde Chris. 'Oké. Laten we dan maar beginnen, Kyle.' Zei Scarlett lachend.
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...