'Hier is het.' Zei Noah. Na een kwartier wandelen door de stad kwamen Scarlett, Elodie en Noah aan bij een groot, luxe huis. 'Wie van je vrienden woont hier?' Vroeg Scarlett. 'Justus. Je kent hem niet.' Antwoordde Noah. 'Oh.' Achter Noah aan liepen Scarlett en Elodie het huis binnen. Het was erg druk en de muziek was goed te horen.
'Willen jullie wat drinken?' Vroeg Noah. 'Ja, ik loop wel eventjes mee.' Riep Elodie. Ze probeerde boven de muziek uit te komen maar dat ging erg lastig. 'Wil je ook wat drinken?' Vroeg Noah aan Scarlett. 'Nee bedankt.' Zei Scarlett hoofdschuddend.
Noah en Elodie liepen weg en Scarlett bleef achter tussen de onbekende mensen. Zoekend keek ze om haar heen of ze een bekende zag maar het waren allemaal vreemden. Verveeld ging Scarlett op de bank zitten en ze opende haar telefoon. Ze had een paar gemiste oproepen van haar moeder. Snel stuurde ze haar moeder een berichtje om te laten weten waar ze was.
Ook had ze een berichtje van Chris. Meteen kreeg Scarlett een grote glimlach op haar gezicht. Over een paar dagen hoorde ze de uitslag van de auditie en ze was echt ontzettend nieuwsgierig of Chris het zou halen. Haar eigen auditie was compleet mislukt. Het ging zo slecht vergeleken met het oefenen.
Chris Evans
Was het shoppen leuk? :)Scarlett Johansson
'Yes! Ik heb een jurkje gekocht!Chris Evans
Foto? :pScarlett Johansson
Ik ben nog niet thuis. Ik ben op een of ander feestje met Noah en Elodie..Chris Evans
Noah?Scarlett Johansson
Ja, we kwamen Noah tegen en natuurlijk wou Elodie mee.Chris Evans
Arme jij..
Als ik iets voor je kan doen moet je het laten weten!'Met wie app je?' Elodie kwam aangelopen met drinken in haar handen. Snel klikte Scarlett haar telefoon uit. 'M'n moeder.' Antwoordde ze toen. 'Oh. Ik moet mijn moeder ook nog even appen. Die zal zich vast ook wel afvragen waar ik uithang.' Zei Elodie. 'Kun je anders even mijn drinken vasthouden?' Vroeg Elodie. Scarlett wou het drinken aanpakken maar Elodie liet het vallen. Het drinken kwam over Scarlett haar kleding heen. 'Fuck.' Schold ze. 'Sorry.' Verontschuldigde Elodie zich. 'Pff El serieus?' Scarlett keek naar haar broek.
'Gelukkig heb je net een nieuwe jurk.' Bedacht Elodie zich. Ondeugend keek ze Scarlett aan. Scarlett keek naar haar kleren. 'Ik ga me jurk maar eens aantrekken.' Zuchtend stond Scarlett op en met haar tas liep ze naar boven.
Ze had geen idee wie hier woonde maar ze hoopte dat de bewoner het niet erg vond dat ze gebruik maakte van de badkamer. Scarlett kleedde zich snel om en ze keek daarna in de spiegel. Ze liet haar blonde haren loshangen en ze deed haar andere kleding in de tas.
Daarna liep ze terug naar beneden en meteen voelde ze zich van alle kanten bekeken door jongens. Snel liep ze terug naar Elodie die samen met Noah en wat jongens stond te kletsen. 'Hey.' Scarlett ging naast Elodie zitten en Noah zat nog net niet te kwijlen.
'Wow. Die jurk staat je echt geweldig Scarlett!' Vond Elodie. 'Dankje.' Antwoordde Scarlett bescheiden. 'Je ziet er inderdaad echt prachtig uit.' Zei Noah.
'Zullen we gaan dansen El?' Scarlett ontweek Noah zijn opmerking en ze trok het meisje mee. Scarlett danste op de beat van de muziek en ze probeerde al haar zorgen voor even te vergeten. Ondertussen had Elodie de tijd van haar leven. Noah en wat jongens hingen voortdurend om haar heen en het meisje genoot van de aandacht. Ook waren er steeds jongens bij Scarlett in de buurt maar zij moest er niks van hebben.
'Hoe kennen jij en Noah elkaar eigenlijk?' Vroeg Elodie nieuwsgierig. Ze had wel door dat de twee elkaar kenden. 'Hij zat bij mij op school.' Antwoordde Scarlett kortaf. 'Oh. Op je oude school?' Vroeg Elodie. Scarlett knikte. 'Ja. Eerst op de basisschool en daarna op de middelbare. We zijn zowat samen opgegroeid.' Vertelde Scarlett. 'Leuk. Hij ziet er ook niet verkeerd uit.' Zei Elodie kijkend naar Noah.
Scarlett keek naar Noah. Ze kon Elodie geen ongelijk geven. Noah zag er inderdaad goed uit. Bruine haren, groene ogen en een super goed uiterlijk. 'Overtreft hij Chris?' Vroeg Scarlett toen. Elodie schoot in de lach. 'Chris zal hij nooit overtreffen.'
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...