'We hebben morgen vrij van school mam. Daarom heeft Chris vandaag zijn feestje gepland.' Legde Hunter zijn moeder uit. 'Ik vind het maar raar op een doordeweekse dag, maar voorruit. Als jullie het niet al te laat maken.' Zei Melanie. 'Yes!' Blij keken Hunter en Scarlett elkaar aan.
Het was voor het eerst na lange tijd dat Scarlett weer eens naar een feestje ging en tot haar eigen verbazing had ze er erg veel zin in. Misschien kwam het omdat ze Chris nu geld had gegeven voor zijn scooter. Ze was opgelucht dat dat probleem nu afgehandeld was.
'Jeetje Scar. Wat zie je er mooi uit.' Bewonderend keek Hunter naar zijn zusje. Ze had haar lievelingsjurk aangetrokken. Het was een zwarte jurk die tot iets boven haar knieën uitkwam. Ze had haar haren in een staart gedaan en op haar lippen had ze lippenstift gesmeerd. 'Ja, ben ik goedgekeurd?' Vroeg Scarlett gniffelend aan haar broer. 'Ik ben bang dat ik al die jongens van je af moet gaan slapen.' Lachte Hunter. 'Je doet maar.'
Scarlett en Hunter vertrokken naar de overkant van de straat en ze belden aan bij Chris. De muziek was al goed te horen en de deur werd open gemaakt door iemand die Scarlett niet kende. Hunter en Scarlett liepen naar binnen en heel de woonkamer stond al vol.
'Jeetje. Hoeveel mensen heeft die gozer uitgenodigd?' Scarlett keek de woonkamer rond. 'Het lijkt wel alsof heel de school er is.' Riep Hunter. Hij probeerde boven de muziek uit te komen maar dat ging vrij lastig. 'Hey jongens.' Iemand sloeg zijn arm om haar heen. Scarlett keek op en ze zag dat het Tom was. Naast Tom stond Chris. Snel deed ze een stapje opzij zodat Tom haar moest loslaten. 'Wat zie je er mooi uit.' Tom bekeek het meisje van top tot teen. 'Dankje.' Scarlett keek hem met een vernietigende blik aan. Hier had ze dus echt geen zin in.
'Ik ga wat drinken halen. Loop je mee Tom?' Vragend keek Hunter Tom aan. 'Ja, is goed.' Tom en Hunter liepen weg en Scarlett bleef alleen achter met Chris. Ze wist heel goed dat Hunter dit expres deed. Chris kwam naast haar staan en hij fluisterde in haar oor: 'ik ben blij dat je bent gekomen. Er zijn wat meer mensen dan verwacht gekomen.'
'Dat dacht ik al. Jij hebt namelijk niet zoveel vrienden.' Zei ze. 'Au. Als je zo gaat doen kan je maar beter weer naar huis gaan.' Antwoordde Chris. 'Sorry.' Verontschuldigde Scarlett zich. 'Het maakt niet uit. Je kan me dag niet meer kapot maken. Ik ben echt heel blij met het geld.' Bedankte Chris haar. 'Geen dank. Als je het niet erg vind ga ik Elodie en Amy even zoeken.' Ze liet Chris achter en al snel had Scarlett de twee meiden gevonden. Ze zaten op de bank te kletsen met wat jongens. Scarlett ging erbij zitten en al snel raakte ze in gesprek met wat andere jongens.
De avond vloog voorbij en Scarlett had het erg naar haar zin. Gedeeltelijk kwam het door de alcohol maar ook omdat het echt heel gezellig was. Het was lang geleden dat ze zich zo goed gevoeld had. Het was inmiddels half drie in de nacht en steeds meer mensen vertrokken richting huis. De belofte aan haar moeder dat ze op tijd thuis zou komen was ze helemaal vergeten.
'Scar, ik ga naar huis. Ga je mee?' Vroeg Hunter. 'Waarom? Het is net zo gezellig.' Scarlett probeerde boven de muziek uit te komen. 'Omdat het al half drie is. Ik ga slapen.' Zei Hunter. 'Oké. Tot straks.' Scarlett zwaaide naar haar broer. 'Kom, we gaan dansen.' Elodie trok Scarlett mee en samen met Elodie en nog wat jongens danste Scarlett.
'Hey Scarlett, vermaak je je nog een beetje?' Chris kwam dansend op Scarlett af. 'Hey Chris, wat een leuk feest heb je!' Enthousiast omhelsde Scarlett de jongen. 'Uhm bedankt. Heb je gedronken Scar?' Vroeg Chris. Hij was niet gewend dat Scarlett zo vrolijk tegen hem deed.
'Ja, en het was zo lekker. Wil je ook wat? Ik ga nog wat halen.' Scarlett liet Chris los en wankelend liep ze richting de tafel met drinken. 'He, wacht.' Chris rende achter Scarlett aan en hij ondersteunde haar. 'Je kan nauwelijks nog op je benen staan. Ga even zitten dan haal ik wel wat.' Chris zette Scarlett neer op de bank en hij liep naar de keuken om een paracetamol en een glas water te pakken.
Met een glas water en een paracetamol in zijn handen liep Chris terug naar Scarlett en hij ging naast haar op de bank zitten. 'Kijk eens, alsjeblieft.' Hij gaf het glas en de paracetamol aan Scarlett. Scarlett nam een slok van het water. 'Chris, dat is geen alcohol!' Riep ze uit. Chris gniffelde. Dronken Scarlett was erg grappig. 'Chris, je pest me. Je mag niet lachen.' Lachend gaf ze de jongen een stomp.
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...