'He Scar, ik ga zo naar wat jongens uit mijn klas. Heb je zin om mee te gaan?' Hunter kwam de slaapkamer van Scarlett binnengekomen. 'Wat had ik gezegd over kloppen?' Zuchtend keek Scarlett op van haar huiswerk. 'Sorry, maar ga je mee of niet?' Vragend keek Hunter zijn zusje aan. 'Nee. Ik heb nog wat huiswerk.' Antwoordde Scarlett.
'Serieus? We zijn verhuisd en je bent in eens de brave studie nerd?' Hunter keek zijn zusje ongelovig aan. 'Ik ben geen studie nerd.' Sputterde Scarlett tegen. 'Wat dan? Waarom gaat Scarlett Johansson ineens aan de studie? Volgensmij wil je gewoon geen nieuwe jongens ontmoeten.'
'Hunter..' Waarschuwend keek Scarlett haar broer aan. 'Oké, ik ga al. Veel succes met je huiswerk.' Hunter sloot de deur en zuchtend boog Scarlett zich over haar huiswerk.
De familie Johansson woonden nu al een week in hun nieuwe huis en het beviel Karsten en Melanie hartstikke goed. Het huis was zo goed als ingericht en het stel richtte zich nu vooral op de tuin. Ze vonden het heerlijk om in de tuin te werken.
Ook Hunter had het erg naar zijn zin. Afgelopen week was hij voor het eerst naar zijn nieuwe school geweest en het beviel prima. Hij had al aardig wat vrienden en was na twee dagen al uitgenodigd voor een feestje van een klasgenoot.
Scarlett daarin tegen vond het tegenvallen. Er zaten wel wat aardige meiden in haar klas maar ze moest erg wennen aan haar nieuwe omgeving. In haar klas waren veel groepjes gevormd en ze vond het lastig om ergens bij te horen.
Scarlett staarde naar haar huiswerk. Ze had er echt geen zin meer in. Ze stond op van haar stoel en ze ging op haar raambankje zitten.
Scarlett keek door het raam en ze zag aan de overkant van de weg Chris zitten op een scooter. Hij was in gesprek met zijn moeder. Nieuwsgierig gluurde Scarlett naar de overbuurjongen. De scooter zag er erg mooi uit. Lisa zei wat tegen haar zoon en ze liep naar binnen.
Chris bleef op de scooter zitten en hij keek de omgeving rond. Chris keek wat omhoog en zijn ogen kruiste die van Scarlett. 'Shit.' Scarlett dook naar beneden. Hij had haar sowieso al gezien. Ongemakkelijk ging Scarlett weer staan en Chris keek nog steeds lachend haar kant op. Scarlett voelde haar warmen gloeien.
Hij gebaarde naar haar dat ze naar buiten moest komen. Scarlett twijfelde even maar uiteindelijk liep ze toch naar beneden. Ze pakte haar schoenen en ze trok ze aan. Ze had geen jas nodig want daar was het veel te warm voor.
'He buurvrouw. Was je me nou aan het begluren?' Grijnzend keek Chris het meisje aan. Scarlett werd rood. 'Ik keek gewoon naar buiten.' Antwoordde ze schouderophalend. 'Jaja.' Scarlett deed net alsof ze het niet hoorde.
'Is dat jouw scooter?' Scarlett veranderde snel het onderwerp. 'Ja zeker. Vervroegd verjaardagscadeautje.' Trots keek hij naar de scooter. 'Oh cool. Wanneer ben je jarig?' Vroeg Scarlett. 'Dertien juni.' Antwoordde Chris. 'O joh maar dat is volgende week al. Mag ik er eens op?' Met puppy ogen keek Scarlett de jongen aan. Chris schudde zijn hoofd. 'Daar is die veel te duur voor.'
'Volgensmij ben je gewoon bang dat ik er beter in ben dan jou.' Uitdagend keek ze Chris aan. 'Dat is niet waar.' Verdedigde Chris zichzelf. 'Wat houd je tegen dan?' Vroeg Scarlett. Chris keek naar de scooter. 'Oké, je mag erop maar dan gaan we eerst naar een afgelegen parkeerplaats.'
'Bang dat ik de auto's aan rij?' Vroeg Scarlett. 'Nee. Ik ben bang dat mijn moeder me vermoord als ze ziet dat ik iemand anders erop laat.' Antwoordde Chris. 'Oké. Goed punt. Ik ga even mijn fiets pakken. Ik ben zo terug.'
'Fiets? Je kan gewoon achterop.' Chris klopte op het zadel van zijn motor. 'Ik ga niet achterop bij jou.' Antwoordde Scarlett meteen. 'Waarom niet?' Vroeg Chris. 'Ik wil niet als een romantisch stel door de wijk met jou rijden.' Zei ze. Chris schoot in de lach. 'Als je achterop mijn scooter zit wil het niet zeggen dat je mijn vriendin bent.'
'Alsnog. Ik ga wel op de fiets.' Zei Scarlett. 'Oké .Dan moet je het zelf weten. Ik ga alvast naar de oude parkeerplaats. Weet je waar dat is?' Vragend keek hij Scarlett aan. Scarlett schudde haar hoofd. 'Je moet de straat uitfietsen, dan naar links, dan helemaal rechtdoor en op het einde naar rechts. Dan ben je er.' Legde hij uit. 'Oké. Ik zie je zo.' Scarlett liep weg om haar fiets te halen en Chris deed zijn helm op. Hij startte demotoren en hij vertrok op de scooter richting de oude parkeerplaats..
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...