'Hoe wist je dat ik hier was?' Vroeg Chris. 'Amy belde dat je wel wat hulp kon gebruiken. Adrian, Hunter en ik waren net op weg naar huis toen ze belde.' Vertelde Scarlett. Chris keek op en hij zag nu Adrian en Hunter. De twee jongens trokken zijn scooter overeind.
'Chris, waarom was je aan het vechten?' Vroeg Scarlett. Chris zweeg en hij staarde voor zich uit. 'Chris? Je moet het tegen me zeggen.' Bezorgd legde Scarlett haar hand op zijn schouder. Chris had tranen in zijn ogen. 'Het komt door jou.' Zei hij zachtjes. 'Door mij?' Scarlett schrok.
'Ze noemde jou een slet.' Zei Chris. 'Elodie?' Vroeg Scarlett. Chris knikte. 'Het groepje hield mijn scooter tegen en toen zei ze dat.' Vertelde hij zachtjes. 'Oh Chris. Het boeit mij echt niks wat Elodie van me vind. Ik had het toch al verpest.' Zei Scarlett. 'Dat kan wel zo zijn maar niemand noemt mijn meisje een slet.' Antwoordde Chris. 'Jouw meisje?' Scarlett haar wangen werden rood.
'Ja, ik onderbreek dit voordat het te klef word. Er zit een kras op je scooter maat.' Zei Hunter. Scarlett en Chris keken op. 'Serieus?' Chris stond op en hij liep naar zijn scooter. 'Hmm het valt mee. De vorige keer was het erger.' Met een schuin oog keek hij naar Scarlett die haar wangen voelde gloeien.
'Ach, het valt inderdaad wel mee.' Zei Adrian nadat hij de schade goed bekeken had. 'Oh dit is trouwens mijn oudste broer Adrian.' Stelde Scarlett haar broer voor. 'Chris.' Hij schudde Adrian een hand. 'Aha. Jij bent dus de overbuurjongen.' Er verscheen een grijns op Adrian zijn gezicht.
'Klopt.' Antwoordde Chris knikkend. 'Leuk om kennis te maken. Ik heb al veel over je gehoord.' Zei Adrian. Chris keek naar Scarlett die haar schouders ophaalde. 'Alleen maar positief hoor.' Zei Adrian om de jongen gerust te stellen. 'Gelukkig maar.'
'Waar ging je naartoe?' Vroeg Hunter nieuwsgierig. 'De supermarkt. Ik zou boodschappen doen voor mijn moeder.' Antwoordde Chris. 'Zal ik met je meegaan?' Stelde Scarlett voor. 'En wij doen?' Vroeg Adrian plagend. Scarlett haalde haar schouders op. 'Jullie weten toch wel zelf de weg naar huis?'
'Natuurlijk weten we dat. Ga maar gauw met Chris mee. Doen jullie wel voorzichtig?' Vroeg Adrian. Scarlett knikte. 'Top. En anders moet je bellen.' Zei Adrian. 'Doen we. Chris brengt me straks wel weer naar huis.' Zei Scarlett tegen haar broers. 'Prima. Dan zien we je straks wel verschijnen. Doeg.' Scarlett nam afscheid van haar broers en de twee jongens vertrokken.
'Aardige gozer die Adrian.' Vond Chris. 'Ja, vind je?' Vroeg Scarlett. 'Ja. Jij niet dan?' Vragend keek hij haar aan. 'Jawel. Soms is hij een beetje beschermend maar hij is wel heel lief.' Antwoordde Scarlett. 'Wat waren jullie eigenlijk aan het doen?' Vroeg Chris. 'We waren naar de Mac Donalds geweest.' Gniffelde Scarlett. 'Nou ja zeg. En je hebt mij niet uitgenodigd.' Beledigend keek Chris haar aan. 'Volgende keer mag je mee.' Gniffelde Scarlett. 'Fijn. Ik kijk er nu al naar uit.'
'Zullen we nu maar naar de supermarkt gaan. Lisa zal zich wel afvragen waar je blijft.' Zei Scarlett. 'O ja. Goed idee. Hier heb je je zakdoek terug.' Chris gaf Scarlett haar zakdoek terug. Met een vies gezicht keek ze naar de zakdoek die onder het bloed zat. 'Hou hem maar.' Zei ze. 'Ik vraag wel aan me moeder of ze hem in de was wil doen.' Zei Chris. 'Dat lijkt me ook een goed plan.'
Ze vertrokken op de scooter naar de winkel en nadat ze boodschappen hadden gedaan reden ze terug naar huis. Chris zette de scooter in de garage en meteen kwam Lisa aangelopen.
'Chris, waar bleef je? Ik begon me al zorgen te maken.' Toen zag ze Scarlett staan. 'Oh. Ik snap het al. Is het gelukt met de boodschappen?' Vroeg ze. 'Ja! Ik heb alles gekocht wat er op het lijstje stond.' Antwoordde Chris. 'Bedankt lieverd. Zou je het nog even in de keuken willen zetten?'
Chris en Scarlett zetten alle boodschappen op het aanrecht en tevreden keek Lisa naar de boodschappen. 'Heel erg bedankt lieverds.' Bedankte ze het tweetal. 'Geen probleem. O ja mam. Kan je misschien deze zakdoek in de was doen?' Vroeg Chris. Hij haalde de zakdoek uit zijn broekzak en hij gaf het aan zijn moeder. 'Hoe komt er zoveel bloed op?' Vroeg Lisa fronsend.
'Chris had ineens een bloedneus.' Verzon Scarlett snel. Lisa keek naar Chris en vluchtig knikte Chris. 'Oké. Ik zal hem wassen.' Zei ze. 'Bedankt mam. Scarlett en ik gaan nog even naar mijn kamer.' Chris pakte Scarlett haar hand beet en hij trok haar mee.
Ze liepen naar Chris zijn kamer en toen ze binnen waren deed Chris de deur dicht. Scarlett plofte neer op Chris zijn bed en Chris kwam naast haar zitten. Hij keek haar met een glimlach op zijn gezicht aan. 'Wat?' Scarlett werd ongemakkelijk van Chris zijn gestaar.
'Ik hou van je.' Zei Chris. 'Ik ook van jou. Dat weet je toch?' Chris drukte zijn lippen op de hare en verrast ging Scarlett mee in de zoen. Na een tijdje verbrak Scarlett de zoen en verliefd keek ze Chris aan.
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...