38.

48 4 1
                                    

'Ik kan niet geloven dat je thuis bent.' Blij omhelsde Melanie haar dochter. 'Het is maar voor twee dagen mam.' Antwoordde Scarlett. 'Dat weet ik maar ik heb je zo gemist. Je word zo snel groot. Drie van mijn vier kinderen zijn op moment uit huis.' Zei Melanie. 'Twee van de vier. Ik ben de komende dagen thuis.' Zei Scarlett. 'Maar dat is maar voor eventjes.' Melanie keek teleurgesteld.

'Het zijn nog maar een paar weekjes mam. Voordat je er erg in hebt zijn de opnames voorbij.' Zei Scarlett. 'Hoe is met de opnames? Valt het mee?' Vroeg Karsten. Hij ging op de bank zitten en keek zijn dochter vragend aan. 'Jawel. Het is heel anders dan ik had gedacht. Er komen zoveel dingen bij kijken en alles moet perfect zijn.' Vertelde Scarlett. 'Dat geloof ik meteen. Een actrice zijn is niet niks.' Antwoordde Karsten. 'Vind je het wel leuk?' Vroeg Melanie.

'Heel leuk! Na deze film ga ik meteen audities doen voor andere films.' Antwoordde Scarlett enthousiast. 'En Chris?' Vroeg Melanie. 'Ook. Hij vind het acteren ook geweldig. Het is zo'n andere wereld. Als ik acteer heb ik het gevoel dat ik een heel ander mens ben.' Legde Scarlett uit. Melanie glimlachte. 'Ik ben blij dat jullie het zo leuk vinden.'

'Ik ook.' Zei Scarlett. Ze liep richting de deur. 'Wat ga je doen?' Vroeg Melanie. 'Naar Chris.' Antwoordde Scarlett. 'Hoelang heb je hem niet gezien?' Vroeg Melanie. Scarlett dacht even na. 'Vijf minuten.' Antwoordde ze toen. Melanie lachte. 'Laat Chris nou maar even bij zijn familie zijn. Je wilt niet weten hoe erg we jullie gemist hebben.'

'Was het zo erg?' Vroeg Scarlett. 'Ja! Je word zo snel groot.' Zuchtte Melanie. Scarlett gniffelde. Soms kon haar moeder zo overdreven doen. 'Zusje!' Hunter kwam de woonkamer ingelopen. 'Hey Hunt!' Blij vloog Scarlett haar broer in de armen. 'Ik heb je gemist. Hoe is het met je?' Vroeg Hunter.

'Goed. Hoe is het hier?' Vragend keek Scarlett haar broer aan. 'Ja, wel goed. Het is rustig zonder jou.' Vertelde Hunter. 'Dat geloof ik meteen. Ik heb jullie zo gemist.' Scarlett gaf Hunter nog een knuffel. 'Wij jou ook.' Zei Hunter glimlachend. 'Heb ik nog iets belangrijks gemist?' Vroeg Scarlett.

'Op het feit na dat school is begonnen niet echt.' Zei Hunter. 'Bevalt je nieuwe klas?' Vroeg Scarlett. 'Jawel. Veel huiswerk en toetsen maar dat hoort erbij.' Vertelde Hunter. 'Pff nu al toetsen? Het jaar is pas net begonnen.' Zei Scarlett. 'Zeg dat maar eens tegen mijn docenten.' Mompelde Hunter.

Scarlett gniffelde. 'Ik vond het leuk om je weer is gesproken te hebben maar ik ga nu echt naar Chris.' Zei ze. 'Wat? Je hebt hem een kwartier geleden nog gezien.' Zei Hunter. 'Dat is een lange tijd hoor.' Vond Scarlett. Hunter grinnikte. 'Je bent echt hopeloos verlieft.' Scarlett gaf haar broer een verontwaardigde blik. 'Niet waar.'

'Wel waar.' Antwoordde Hunter. 'Oké, misschien heb je gelijk maar hij is zo lief en knap.' Zei Scarlett. 'Vier maanden geleden haatten je hem nog.' Plaagde Hunter. Scarlett gniffelde. 'Just how fast the night changes.' Zong ze vrolijk.

Ze liep de deur uit en ze haastte zich naar de overkant van de straat waar het huis van de familie Evans stond. Ze drukte op de bel en na een paar seconden ging de deur open. In de deuropening stond Scott. 'Hey Scar.' Begroette hij haar. 'Hey Scott. Hoe is het?' Vroeg ze. 'Goed en met jou?' Vragend keek Scott haar aan. 'Goed hoor.' Antwoordde Scarlett.

'Scott, wie is daar?' Klonk de stem van Lisa uit de woonkamer. 'Chris zijn vriendinnetje.' Riep Scott met een gek stemmetje. 'Oh.' Lisa kwam naar de deur toegelopen. 'Ha Scarlett! Kom binnen.' Zei ze vriendelijk. Scarlett glimlachte en ze liep naar binnen.

'Scar!' Chris kwam naar haar toegelopen en hij gaf haar een kus. 'Hey, hoe is het hier?' Scarlett keek de woonkamer rond. 'Goed hoor. Ik wou net mijn tas uit gaan pakken.' Antwoordde Chris. 'Hij heeft in die vijftien minuten tijd dat hij thuis is alleen nog maar over jou gepraat.' Zei Scott. Scarlett keek naar Chris en ze zag dat hij bloosde. Ze gniffelde.

'Had hij nog wat bijzonders te vertellen?' Vroeg ze plagend. Ze wist dat Chris dit gespreksonderwerp niet leuk vond. 'Niet echt.' Scarlett draaide zich om en ze zag dat Shanna erbij was komen staan. 'O hey Shanna.' Begroette ze het meisje. 'Hey Scarlett.' Ze glimlachte.

'Wil je wat te drinken Scarlett?' Vroeg Lisa vriendelijk. 'Nee bedankt.' Sloeg Scarlett het aanbod af. 'Als je straks toch wat wilt moet je het maar zeggen.' Glimlachte Lisa. 'Zal ik doen.' Knikte Scarlett. 'En ik wil nu eerst al jullie verhalen horen. Hoe gaat het op zo'n filmset? Wat moeten jullie allemaal doen? Hebben jullie wel vrije tijd?' Shanna begon te ratelen en lachend vertelden Chris en Scarlett over hun avonturen op de set van the perfect score.

Ik hou van jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu