Zo snel als ze kon zwom Scarlett naar de plek waar ze het handje zag spartelen. Na enkele seconden kwam ze daaraan en ze dook onderwater. Gelukkig was de zee helder en al vrij snel zag ze het kindje. Ze probeerde het kindje omhoog te hijsen wat moeizaam ging.
Chris was ook aangekomen bij de plek en hij hielp Scarlett mee het jongetje naar de kant te brengen. 'Chris, hij moet naar de kant.' Riep Scarlett paniekerig. 'Ik weet het. Ik doe me best.' Schreeuwde Chris terug. Met alle kracht die ze hadden probeerden Scarlett en Chris naar de kant te zwemmen.
Scarlett had ontzettend veel moeite om door te zwemmen. Elke keer ging ze met haar hoofd onder water en moest ze proberen naar adem zien te happen.
Gelukkig kwamen ze na een aantal seconden aan bij de kant. Chris tilde het jongetje op en Scarlett begon te gillen in de hoop dat ze de aandacht zou trekken van de aanwezige mensen.
'Help!' Gilde Scarlett. Meteen keken er wat mensen op en toen ze zagen dat Chris een jongetje vast had kwamen ze naar hun toegerend. Chris legde het jongetje in het zand en meteen kwam er een man die hem begon te reanimeren. Ook werd de ambulance gebeld en de ouders van het kindje werden gezocht.
'Niet kijken.' Chris zag Scarlett naar het jongetje staren en hij trok haar tegen zich aan. 'Gaat hij het redden denk je?' Scarlett had moeite om haar tranen in te houden. 'Laten we het hopen.' Zei Chris.
Wat minuten waren leken wel uren en Scarlett kon het niet meer aanzien. Ze liep weg en ze ging verderop zitten bij het water. Chris liep achter haar en hij ging naast haar zitten. 'Gaat het?' Vroeg hij bezorgd. Scarlett schudde haar hoofd. 'Wat nou als hij dood gaat?' Vroeg ze aan Chris.
'Tja. Dan hebben wij er alles aangedaan om hem te redden.' Antwoordde Chris. Hij wist ook niet zo goed wat hij moest zeggen. Zelf was hij ook geschrokken van de situatie maar hij wou er zijn voor Scarlett en daarom liet hij niet merken dat het hem ook wat deed.
'Hallo, zijn jullie de gene die mijn zoon uit het water hebben gehaald?' Er kwam een man naar hun toe gelopen. 'Ja, dat klopt.' Antwoordde Chris. 'Zouden jullie mij vanavond misschien willen bellen? Ik moet nu mee met de ambulance maar ik wil jullie graag bedanken.' De man gaf Chris een kaartje. 'Ja dat is goed.' Antwoordde Chris.
De man liep weg en het tweetal keek hem na. De ambulance was inmiddels aangekomen en met spoed werd de jongen in de ambulance gelegd en weggevoerd.
'Zullen we gaan?' Stelde Chris voorzichtig voor. 'Ja. We kunnen nu toch niks meer doen.' Antwoordde Scarlett knikkend. Ze stonden op en ze liepen naar hun spullen. Op hun gemakje pakten ze alles in.
Er kwam een cameraploeg naar het stel toe gelopen. 'Hallo, zijn jullie de twee die het jongetje uit het water hebben gehaald?' Vroeg een vrouw. 'Dat klopt.' Antwoordde Chris knikkend. 'Zouden we jullie misschien een paar vragen mogen stellen?' Ze keek het tweetal vragend aan. Chris keek naar Scarlett en toen hij zag dat ze toestemde knikte hij ook.
De cameraploeg nam hun posities in en de interviewster stelde hun een aantal vragen. Chris en Scarlett beantwoordde alles zo goed mogelijk en daarna liet de cameraploeg hun met rust en gingen ze ervandoor. Ook Chris en Scarlett hadden alles ingepakt en ze vertrokken richting hun hotelkamer.
'He, jullie moeten echt eens in de gameruimte gaan kijken. Er staan zoveel leuke dingen.' Scarlett en Chris kwamen Scott, Shanna, Robert en Lisa tegen in de lobby van het hotel. 'Was het leuk?' Vroeg Chris. Scott knikte. 'We gaan nu naar het zwembad. Gaan jullie ook mee?' Vragend keek Scott naar Chris en Scarlett. 'Misschien komen we straks wel eventjes. We hebben net in de zee gezwommen.' Antwoordde Chris. 'Oké. Tot straks dan.' Shanna en Scott liepen richting het zwembad.
'Ik ga even naar de supermarkt. Moet ik iets voor jullie meenemen?' Vroeg Robert. Vragend keek hij naar Chris en Scarlett. 'Nee hoor pap. Dankjewel.' Zei Chris. 'Gaat het wel goed met jullie? Scarlett, je ziet helemaal bleek.' Lisa keek haar bezorgd aan. Chris zag dat Scarlett het moeilijk kreeg.
'Ga anders maar alvast naar de hotelkamer dan vertel ik het mijn moeder wel.' Chris gaf Scarlett de sleutel van de hotelkamer en daarna drukte hij een kusje op haar hoofd. Scarlett liep stilletjes weg.
'Chris, wat is er aan de hand?' Vroeg Lisa. Chris legde heel de situatie uit en geschrokken luisterde Lisa naar haar zoon. Ze kon niet geloven dat dit zich zojuist had afgespeeld op het strand naast het hotel.
'Ach lieverd toch. Wat moeten jullie geschrokken zijn.' Lisa omhelsde haar zoon. Normaal was Chris niet echt meer van de knuffels maar dit keer vond hij niet erg dat zijn moeder hem knuffelde. Hij had het nodig.
'Ga maar snel naar Scarlett toe. Anders zit ze ook zo alleen en als er iets is moet je maar eventjes bellen of komen. Ik zit bij het zwembad.' Zei Lisa. 'Zal ik doen mam.' Beloofde Chris. 'Dat weet ik lieverd. Ga nu maar snel naar je meisje. Ze heeft je nodig.'
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...