32.

58 4 0
                                    

Het was drie dagen later en met z'n tweeën liepen Chris en Scarlett hand in hand door de stad. Ze hadden niks meer gehoord van het jongetje die ze drie dagen geleden hadden gered uit het water. Chris had nog een keer gebeld naar de ouders van het jongetje gebeld maar ze namen de telefoon niet op. Daarna is er naar het ziekenhuis gebeld maar vanwege de privacy van de client mochten hun niks zeggen.

'Wil je een ijsje?' Vroeg Chris. Scarlett keek naar de ijssalon die aan hun rechterkant stond. 'Alleen als jij ook neemt.' Antwoordde ze toen. Chris grinnikte. 'Ik lus wel een ijsje. Welke smaak wil je dan ga ik een ijsje voor ons halen.' Vragend keek hij Scarlett aan. 'Doe maar aardbei en framboos.' Antwoordde Scarlett. 'Pff komt ze weer met der aardbei.' Lachte Chris.

Elke keer als ze een ijsje kochten had Scarlett tot nu toe aardbei gekozen. 'Aardbei is gewoon erg lekker.' Zei Scarlett. 'Dat ben ik met je eens maar vanille met chocolade is nog beter!' Vond Chris. 'Jaja. Hier heb je me pinpas. Ik betaal dit keer.' Scarlett gaf haar pinpas aan Chris. 'Niks daarvan. Ik betaal.' Chris gaf het pasje terug. 'Nee. Jij betaalt elke keer.' Scarlett duwde het pasje in Chris zijn handen. Chris schudde zijn hoofd. 'Ik neem het pasje mee maar ik betaal van mijn eigen geld.'

Hij liep weg en hoofdschuddend keek Scarlett hem na. Ze hadden nog geen maand een relatie maar het voelde alsof ze al minstens drie jaar samen waren. Chris behandelde haar zo goed en na de vakantie zouden ze gaan starten aan de opnames voor hun eerste film.

De producer, Brian Robbins had gebeld en vanaf twee september begonnen ze met draaien. Toen Scarlett en Chris dat hoorden waren ze door de dolle heen en ze konden niet wachten om te beginnen met draaien. Ze waren er nu al van overtuigd dat het een gave film zou worden.

'Kijkt u eens, een ijsje met aardbei en framboos.' Chris kwam aangelopen met twee bakjes ijs. Hij gaf het bakje met de bolletjes aan haar. 'Dankje.' Scarlett pakte het aan en ze nam meteen een hap van haar ijsje. 'Zullen we daar gaan zitten?' Chris wees naar de rand van de fontein. 'Ja, dat is goed.' Stemde Scarlett toe.

Ze liepen naar de fontein en ze gingen op de rand zitten. 'Mag ik een hapje?' Chris loerde naar Scarlett haar ijsje. 'Serieus?' Scarlett keek Chris aan. 'Ik hoef ook geen aardbei maar framboos.' Zei Chris. 'Oké, maar dan wil ik een hapje van jou vanille ijs.' Zei Scarlett.

Chris schepte met zijn lepeltje door het bakje en hij hield het lepeltje met het vanille ijs voor haar mond. Scarlett nam een hap. 'En is het lekker dan aardbei?' Vroeg Chris lachend. Scarlett schudde haar hoofd. 'Niks overtreft aardbei.' Chris lachte. 'Mag ik nog een hapje van jouw frambozenbolletje?' Hij keek haar smekend aan. 'Voorruit dan maar.'

*

'Ik kan hier echt heel de dag liggen.' Scarlett sloot haar ogen en ze genoot van de zon die op haar lichaam brandde. 'Kijk nou maar uit dat je je niet verbrand.' Merkte Chris op. 'Hmm.'

Chris en Scarlett lagen op een zonnebed bij het zwembad. Scott en Shanna hielden hun ook gezelschap. Shanna was aan het zwemmen in het water en Scott was een bal aan het op blazen.

'Chris en Scarlett er is bezoek voor jullie in de lobby.' Lisa kwam aangelopen en ze keek Chris en Scarlett vrolijk aan. 'Serieus? Ik wou net gaan zwemmen.' Jammerde Chris. 'Wie is het? Ik ken hier niet eens iemand.' Scarlett ging rechtop zitten en ze deed haar zonnebril af.

'Een vader, moeder en een jongetje die jullie heel dankbaar zijn.' Glimlachte Lisa geheimzinnig. Scarlett kreeg meteen een grote glimlach op haar gezicht en ook Chris leek ineens zin te hebben om mee te komen. 'Hij leeft dus nog.' Zei Scarlett blij terwijl Chris een shirt aantrok. Ook Scarlett trok kleding over haar bikini aan.

'Ga maar gauw naar de lobby. Ze zitten al op jullie te wachten.' Zei Lisa. 'Gaan we doen. Bedankt mam.' Snel gaf Chris zijn moeder een kus en hij liep met Scarlett richting de lobby.

Scarlett en Chris kwamen aan in de lobby en al snel zagen ze een vader, moeder en het jongetje dat ze gered hadden. Ze zaten op een bank geduldig te wachten. Chris en Scarlett liepen er op af en al snel kreeg de vrouw hun in het oog. Ze stond op en ze liep op het koppel af.

'Hallo.' De vrouw schudde Chris een hand. 'Ik ben Helen en dit zijn mijn man Landon en zoon Jonathan.' Stelde ze haar familie voor. 'Ik ben Chris en dit is mijn vriendin Scarlett.' Zei Chris. Glimlachend keek hij naar Scarlett.

'We zijn zo blij om jullie te ontmoeten. Jullie hebben het leven van ons zoontje gered.' Zei Helen. Scarlett keek naar Jonathan die niks vermoedend aan het spelen was met zijn speelgoed autootjes. Het idee dat zij en Chris de peuter hadden gered maakte haar erg opgelucht. Ze moest er niet aan denken dat het kleine mannetje er niet meer zou zijn.

Ik hou van jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu