Het was de volgende morgen en slaperig opende Scarlett haar ogen. Dit was niet haar eigen kamer. Ze ging rechtop in het bed zitten en meteen voelde ze pijnscheut door haar hoofd. Scarlett kreunde. Ze had vannacht veel te veel gedronken. Ze kon zich ook bijna niks meer herinneren van afgelopen nacht. Scarlett keek de kamer rond en al snel kwam ze erachter dat het Chris zijn kamer was.
Scarlett stapte uit bed en ze kwam met haar voet tegen een emmer aan. Ze keek naar de emmer. De emmer was gelukkig leeg. Scarlett liep naar de spiegel die in Chris zijn kamer stond en ze keek erin. Ze zag er niet. Heel haar haren waren door de war en haar make-up was uitgelopen. Ook zag ze dat haar jurk gescheurd was. Hoe had ze dat nou weer voor elkaar gekregen?
'O hey, je bent al wakker.' Scarlett draaide zich om en in de deuropening stond Chris. 'Wat doe ik hier en hoe komt het dat mijn jurk gescheurd is?' Scarlett keek hem boos aan. 'Herinner je je helemaal niks meer van vannacht?' Verbaast keek Chris haar aan. Scarlett dacht even na. 'Niet echt nee.'
Chris begon te grijnzen. 'Chris, wat heb ik gedaan?' Angstig keek ze Chris aan. Ze wist dat ze domme dingen kon doen als ze dronken was en ze hoopte met heel haar hart dat ze zich vannacht had ingehouden. 'Waar zal ik beginnen?' Vroeg Chris. Hij zag dat Scarlett zich ongemakkelijk voelde en hij vond het grappig om gebruik te maken van de situatie.
'Chris, zeg gewoon. Wat heb ik allemaal voor domme dingen gedaan en gezegd?' Scarlett ging op de bureaustoel zitten. Chris ging op zijn bed zitten. 'We hebben eerst gezellig gedanst en daarna wou ik je naar huis brengen maar je had geen sleutel mee.' Begon Chris aan zijn verhaal. 'O nee en toen?' Vroeg Scarlett. 'Jouw raam stond een stukje open dus we hadden bedacht dat jij door het raam kon. Je bent op mijn schouders gaan staan en bent omhoog geklommen.'
'Je jurk kwam vast te zitten aan een spijker en je jurk scheurde. Je probeerde je jurk los te rukken maar je raakte uit balans waardoor je naar beneden viel. Ik heb je opgevangen.' Vertelde Chris. Scarlett keek naar haar jurk. Er zat inderdaad een hele grote scheur in. Ze kon hem straks maar beter weggooien. 'En toen? Wat is er toen gebeurd?' Vroeg Scarlett.
Chris twijfelde even. 'Chris, wat is er gebeurd?' Onderzoekend keek Scarlett hem aan. 'Uhm..' Chris rolde zijn ogen. 'Chris, zeg het.' Fel keek ze hem aan. 'We hebben gezoend.' Zei hij toen zachtjes. 'We hebben wat?' Scarlett haar ogen werden groot en haar mond viel open. 'Je was dronken en het gebeurde gewoon.' Mompelde hij. 'Ik was inderdaad dronken.' Scarlett zuchtte.
'Er is toch niet meer gebeurd he?' Onzeker keek ze Chris aan. 'Nee. Natuurlijk niet, behalve dat je nog hebt overgegeven op straat.' Antwoordde Chris meteen. 'Vandaar dat kots bakje.' Scarlett keek naar de emmer die naast het bed stond. Chris gniffelde. 'Ja, die was inderdaad voor jou.'
Er viel een stilte en Scarlett staarde naar haar jurk. 'Zullen we gaan ontbijten?' Vroeg Chris. 'Ehm ja is goed.' Antwoordde Scarlett. Chris zag dat Scarlett naar haar jurk keek. 'Wacht, ik zal anders wel even kijken of ik wat kleding van Vanessa of Shanna kan pakken.' Chris liep zijn slaapkamer uit.
Na een paar minuten kwam hij terug gelopen met een trui en een joggingsbroek. 'Ik heb het uit Vanessa haar kamer gepakt. Ik hoop dat je het past.' Hij gaf het aan Scarlett. 'Dankjewel.' Antwoordde ze. 'Ik ga wel alvast naar beneden dan kan jij je hier omkleden.' Chris liep de slaapkamer uit en hij deed de deur achter zich dicht. Snel kleedde Scarlett zich om.
Nadat Scarlett was omgekleed liep ze naar beneden. De woonkamer stond er netjes bij wat haar verbaasde aangezien het afgelopen nacht erg druk was geweest. 'Ik heb alles al opgeruimd.' Zei Chris toen hij Scarlett zag kijken. Scarlett keek op en ze zag Chris bij de keukentafel staan.
'Lus je pannenkoeken?' Vroeg Chris. Scarlett knikte. 'Gelukkig. Het leek me een leuk idee om pannenkoeken te bakken.' Zei Chris. 'Lekker. Kan ik je ergens mee helpen?' Vroeg Scarlett. 'Als je wil. Ik heb nog nooit pannenkoeken gebakken.' Bekende Chris. Scarlett gniffelde. 'Zo moeilijk is dat niet. Laten we eerst maar eens de ingrediënten zoeken.' Scarlett en Chris liepen naar de keuken.
Samen zochten ze naar alle ingrediënten en ze legden het neer op het aanrecht. 'Ik denk dat we nu alles hebben.' Scarlett keek naar de ingrediënten. 'En wat doen we nu?' Vroeg Chris. 'Heel simpel. We gaan beginnen met pannenkoeken bakken!'
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...