'Heb je echt geen plekje meer in je koffer?' Met een pruillip keek Hunter zijn zusje aan. 'Helaas. De koffer zit helemaal vol.' Scarlett stak haar tong uit. 'Flauw hoor.' Vond Hunter. 'Tja. Misschien moet je dan maar eens een rijke vriendin gaan zoeken. Of vriend.' Plaagde Scarlett haar broer. 'Wow wacht. Is het officieel tussen jou en Chris?' Vroeg Hunter verrast. Scarlett was even stil. Ze dacht dat haar broer dat wel wist.
'Oh kom op Scar. Ik ben je tweelingbroer. Tegen mij kun je zulke dingen gewoon zeggen.' Zei Hunter. 'Je hebt gelijk. Chris en ik hebben inderdaad een relatie.' Bevestigde Scarlett het nieuws. 'Echt? Wat leuk. Ik vind jullie inderdaad wel bij elkaar passen.' Zei Hunter. 'Ja vind je?' Vroeg Scarlett. Hunter knikte. 'Jullie vullen elkaar goed aan. Ik vind dat in ieder geval beter dan Chris met Elodie.'
'Haha bedankt denk ik?' Lachte Scarlett. 'Scarlett, kom je naar beneden. De familie Evans wil zo vertrekken richting het vliegveld.' Riep Karsten. 'Ik kom eraan.' Riep Scarlett. 'Krijg ik nog een knuffel?' Vroeg Hunter. Hij keek het meisje aan met puppy oogjes. 'Voorruit.' Scarlett gaf haar broer een knuffel. 'Ik ga je missen zusje.' Zei Hunter. 'Ik ben maar twee weken weg hoor.' Zei Scarlett. 'Alsnog. Stuur je af en toe een berichtje?' Vroeg Hunter. 'Natuurlijk.'
Scarlett en Hunter liepen naar buiten en daar stond al heel de familie Evans de auto in te laden met koffers. Ze zouden eerst met z'n alle naar het vliegveld rijden en vanaf daar zouden ze gaan vliegen richting Curaçao. Scarlett vond het best spannend om weer eens te vliegen. Het was alweer een tijdje geleden dat ze voor het laatst met het vliegtuig op vakantie was geweest.
'Hey, geef je koffer maar.' Scott kwam naar Scarlett toe gelopen. Scarlett gaf haar koffer aan Scott en Scott deed de koffer in de auto. Het was maar goed dat de familie Evans met twee auto's naar het vliegveld ging want er was weinig plaats door alle koffers.
'Scarlett!' Chris kwam aangelopen. 'Hey!' Scarlett gaf hem een knuffel. Chris wou het meisje een kus geven maar Scarlett hield hem tegen. 'Niet nu. Onze families zijn erbij.' Fluisterde ze. Chris knikte begrijpend. 'Heb je er zin in?' Vroeg hij toen maar. 'Ja, heel veel zin! Ik kan niet wachten om op het strand te liggen van Curaçao.' Scarlett zag het al helemaal voor haar. 'Ik ook niet. Het word echt een leuke vakantie Scar.' Zei Chris.
'Jongens, het is tijd om te gaan.' Riep Lisa. Chris en Scarlett reden met Lisa mee en Shanna en Scott zaten samen met Robert in de auto. 'Dag mam en pap.' Scarlett gaf haar ouders een kus en een knuffel en daarna stapte ze achterin de auto bij Lisa. Chris kwam naast haar zitten en ze reden naar het vliegveld.
*
'Zullen we anders een spelletje doen?' Stelde Chris voor. Lisa, Scarlett en Chris zaten in de auto en verveeld staarde Scarlett uit het raam. Het was ongeveer driekwartier rijden naar het vliegveld en na tien minuten was ze er al klaar mee.
'Ja, is goed.' Stemde Scarlett toe. 'Wat voor spelletje zullen we doen?' Vroeg Chris. 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.' Stelde Lisa voor. 'Oeh ja dat is leuk!' Zei Scarlett. 'Nee, daar ben ik zo slecht in.' Zei Chris met een overdreven stemmetje. 'Dat maakt niet uit. Dan kan ik ook eens winnen.' Gniffelde Scarlett.
'Haha grappig zeg.' Mompelde Chris. 'Wat wil jij dan doen?' Vroeg Scarlett. 'Wat dacht je van een carpool karaoke.' Stelde Chris voor. 'Kan jij zingen dan?' Vragend keek Scarlett de jongen aan. 'Uhm hangt er vanaf. Zuiver zingen is niet echt mijn ding maar ik kan best hard zingen hoor.' Zei Chris. 'Vooral als hij in de badkamer staat is hij goed te horen.' Zei Lisa. Scarlett grinnikte.
'Dat valt best mee.' Verdedigde Chris zichzelf. 'Vind je? Je bent vanuit de keuken dan te horen.' Plaagde Lisa haar zoon. 'Haha grappig zeg maar Scarlett kan jij zingen?' Uitdagend keek hij Scarlett aan. 'Ik kan best zingen.' Antwoordde Scarlett knikkend. 'Bewijs het dan.' Zei Chris. 'Als jij een liedje aanzet.' Antwoordde Scarlett. 'Mam, kan je de radio aanzetten?' Vroeg Chris.
Lisa zette de radio aan en op de radio klonk een liedje van de Beatles. 'Kan je dit meezingen?' Vroeg Chris. 'Oké, daar komt die.' Zei Scarlett. Het meisje begon te zingen.
Here comes the sun do, do, do
Here comes the sun
And I say it's all rightLittle darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it seems like years since it's been hereHere comes the sun do, do, do
Here comes the sun
And I say it's all rightChris vergat al snel om te luisteren want na één zin zong hij al vrolijk mee. Ook Lisa zong mee en ineens ging de tijd veel sneller.
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...