Het was de volgende morgen en slaperig opende Chris zijn ogen. Langzaam kwam hij overeind en hij keek opzij. Scarlett lag nog te slapen. Glimlachend keek hij naar haar. Hij kon nog steeds niet geloven dat Scarlett zijn vriendin was en dat ze nu samen op vakantie waren naar het zonnige Curaçao.
Chris keek naar de wekker. Het was inmiddels half negen geweest en hij kon echt niet meer slapen. Zachtjes stapte hij uit bed en hij liep richting de badkamer. Zijn voeten raakte de koude vloer en hij rilde.
'Chris, wat ga je doen?' Klonk de schorre stem van Scarlett. Chris draaide zich om. Slaperig staarde Scarlett haar vriend aan. 'Ik wou gaan douchen.' Antwoordde Chris. 'Nu?' Vroeg Scarlett. 'Ehm ja eigenlijk wel tenzij jij eerst wil.' Antwoordde Chris. 'Kom nog even liggen.' Scarlett klopte op het bed en braaf ging Chris weer naast haar in bed liggen.
Scarlett kroop tegen hem aan Chris sloeg zijn armen om haar heen. Genietend sloot hij zijn ogen. 'Heb je lekker geslapen?' Vroeg Scarlett. Chris knikte maar al snel besefte hij dat Scarlett hem niet kon zien. 'Ja, en jij?' Antwoordde hij. 'Ik heb echt heerlijk geslapen. Ik denk dat ik thuis ook zo'n matras wil.' Gniffelde ze. 'Dat kan geregeld worden.' Grijnsde Chris. 'Als verjaardagcadeau zeker?' Vroeg Scarlett. 'Haha ja.'
'Weet je eigenlijk wel wanneer ik jarig ben?' Vroeg Scarlett nieuwsgierig. Ze draaide zich om zodat ze Chris kon aankijken. 'Drie februari.' Gokte Chris. 'Fout. Wat slecht dit.' Gniffelde Scarlett. 'Oh kom op we kennen elkaar pas twee maanden. Dit is echt onmogelijk om te raden.' Zei Chris. 'Wil je een hint?' Vroeg Scarlett. Chris knikte. 'Het is in november.'
'Zeven? Elf? Drie? Negentien? Dertig? Tweeëntwintig?' Gokte Chris. 'Ja!' Blij keek Scarlett hem aan. 'Is het tweeëntwintig?' Vroeg Chris. 'Jup.' Antwoordde Scarlett knikkend. 'Oké, interessant. Dan krijgt u op tweeëntwintig november een matras van mij miss Scarlett Johansson. Scarlett giechelde. 'Dat is wel een beetje overdreven hoor. Ik ben ook al blij met wat kleins.' Zei ze toen. 'Dat weet ik ook wel.'
'Ik ga maar eens douchen.' Zei Scarlett. Ze sloeg plots de dekens van haar af. 'He, dat is oneerlijk. Ik wou net gaan douchen.' Riep Chris verontwaardigd uit. Scarlett gniffelde. 'We kunnen ook samen douchen.' Met ondeugende oogjes keek ze hem aan. 'Samen?' Chris kreeg het al warm van het idee.
'Alleen als je het wilt hoor. Het hoeft niet.' Zei ze. 'Nee, dat is het probleem niet. Ik wil best samen met je douchen hoor. Vooral als je het zelf aanbied.' Zei hij.
Chris en Scarlett stapten uit bed en ze liepen naar de badkamer. In de badkamer deed Chris de deur op slot. 'Omg Chris, we kunnen ook in bad.' Scarlett keek naar het bad dat naast de douche stond. Chris gniffelde. 'Laat dan maar het bad vol lopen.' Zei hij.
Scarlett deed de kraan aan en ze lieten het bad vol lopen. Na bijna tien minuten was het bad eindelijk vol en Chris deed de kraan uit. Ondertussen trok Scarlett haar kleding uit. Chris probeerde niet te staren maar hij had moeite om zijn ogen van haar af te houden.
'Wat? Nooit een naakt meisje gezien.' Vroeg Scarlett hem giechelend toen ze merkte dat hij naar haar staarde. 'Uhm.' Chris werd rood. 'Nou kom op. Kleed je snel uit gekkie.' Scarlett stapte in het bad en ze voelde meteen de warmte van het water over haar lichaam trekken.
Ook Chris had zich uitgekleed en hij stapte in bad. Hij ging achter haar zitten waardoor Scarlett bij hem op schoot kroop en ze leunde met haar hoofd tegen zijn schouder aan. ''Wat is er?' Vroeg Chris. 'Ik had vannacht een nachtmerrie.' Vertelde Scarlett. 'Wil je erover praten?' Vroeg Chris.
'Ga ik niet wat te snel met alles? Acteren, onze relatie.' Zei Scarlett plots. Chris schrok. Waarom denk je dat?' Vroeg Chris. 'Door die nachtmerrie. Je verliet me en ik bleef helemaal alleen achter op een plek waar ik niemand kende.' Legde Scarlett haar droom uit. 'Scarlett, ik zou jou nooit verlaten.' Chris streelde over haar wang. 'Beloof je dat?' Vroeg ze. Chris knikte. 'Beloofd.'
Nadat Chris dat had gezegd kuste Scarlett hem. 'Ik hou van je.' Zei ze. 'Ik hou ook van jou.' Glimlachte Chris. Er viel een prettige stilte.
'Weetje Scar, het is soms grappig hoe het leven werkt. Door een willekeurige beslissing, om met iemand te praten kan leiden tot die ene persoon waarvan je nooit echt wist dat je die nodig had. Als je mij twee maanden had verteld dat ik met jou hier in een bad zou zitten had ik je echt uitgelachen.' Zei Chris. Scarlett gniffelde. 'Deze tekst ga ik echt onthouden voor onze bruiloft later.'
'Bruiloft?' Fronste Chris. 'Ja. Of wil je niet met me trouwen?' Vroeg Scarlett. 'Vraag je me nu ten huwelijk miss Scarlett Johansson?' Grijnzend keek Chris haar aan. 'Hoho. Jij zou voor mij op de knieën moeten gaan.' Vond Scarlett. 'Tuurlijk doe ik dat. Over een aantal jaren.' Vulde Chris aan.
JE LEEST
Ik hou van jou
FanfictionAls Scarlett haar ouders besluiten te gaan verhuizen stort Scarlett haar leven volledig in. Ze moet haar vertrouwde omgeving verlaten voor een plek waar ze niemand kent. Dan ontmoet ze haar nieuwe buurjongen Chris die een grote impact op haar leven...