S|20.BÖLÜM (P.1)

1.6K 367 585
                                    

MERHABA DEĞERLİ OKUYUCUM :)

BU BÖLÜMÜN GEÇ GELMESİNİN SEBEBİ BÖLÜMÜ YAYINLAMADAN ÖNCE YANLIŞLIKLA SİLMEMDEN DOLAYI OLDU. O YÜZDEN ÖZÜR DİLERİM ❤️

BÖLÜMÜ BUGÜN YAZARAK YETİŞTİRMEYE ÇALIŞTIM AMA BİTMEYECEK GİBİYDİ BEN DE 20. BÖLÜMÜ İKİ PART HALİNDE YAYINLAMAYA KARAR VERDİM.

BU İLK PARTI VE YARIN AKŞAM DA 2.PARTINI PAYLAŞACAĞIM. YANİ 2.PART İÇİN SINIR YOK :)

LÜTFEN VOTE VERMEYİ VE SATIR ARALARINA DÜŞÜNCENI PAYLAŞMAKTAN ÇEKİNME.

KEYİFLİ OKUMALAR ❤️

"~Ben fark ettim ki; masallara inanacak kadar çocuğum, ama sen anlatırsan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"~Ben fark ettim ki; masallara inanacak kadar çocuğum,
ama sen anlatırsan.~"

§

Çoğu kişi aşk ve nefretin en güçlü duygular olduğunu söyler.

Bir de aralarında ki o ince çizgi vardır. Bu iki duygu birbirlerine ne kadar uzak gözükseler de, o kadar çok yakındır aslında.

Bazen aşk nefreti doğurur, bazen ise nefret aşkı...

Ben ise sadece nefreti tattım bugüne kadar. Bütün hücrelerime işlemiş olan tek duygu buydu.

Sevginin, aşkın, midene kramplar girmesine sebep olan o duygunun nasıl olduğunu bilmiyorum ki ben.

Aşk ve sevgi, acıdan başka bir şey doğurmazdı bana göre.

Sevgiye cesaretim var mı bilmiyorum ama ben bu adamın gözlerinde gösterdiği kişiden çok daha fazlasını görüyorum.

Bakışları hayatımda ki sonsuz karanlığın içinde, tek aydınlık.

Aklımda tek soru, duymak istediğimse tek bir cevap vardı. Gözlerim Savaş'ın yorgun ama bir o kadar çocuk gibi bakan gözlerindeyken yutkundum.

Öyle güzel bakıyordu ki, 'hayır' desem o bakışa ihanet edecekmişim gibi hissediyordum. Zaten hayır demekte istemiyordum ama soracağım sorunun cevabı benim için önemliydi.

"Sorduğun soruya vereceğim cevaptan önce sana bir şey sormak istiyorum ama dürüstce cevap vereceksin. " dedim ve yattığım yerde kıpırdandım. Sokak lambasının içeri sızan ışığı sayesinde yüzünü görebiliyordum. Söylediğim şeye karşılık ifadesi değişmezken kafasını hafifçe aşağı yukarı salladı.

SÜVEYDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin