S|38. BÖLÜM

1K 149 346
                                    

YEPYENİ BİR BÖLÜME HOŞ GELDİN ❤️

UMARIM BEĞENEREK OKUDUĞUN BİR BÖLÜM OLUR ❤️

LÜTFEN VOTE VERMEYİ VE BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMA. KEYİFLİ OKUMALAR. ❤️

"~Acılarının ardına saklanan kadın, aslında çocuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"~Acılarının ardına saklanan kadın, aslında çocuk.~"

§

Bazen ne yapacağınızı bilemediğiniz olaylar karşısında sadece içinizden gelen sesi dinlemeniz gerekir. Ben en azından bugüne kadar böyle yaşamaya çalıştım. Genelde tehlikeli durumları ve insanları gözlerinden bile anlayabiliyordum.

Bana üstüne numara ve isim yazılı bu kağıdı veren adam ise içimde tehlike çanlarının çalmasını sağlamamıştı. Aksine kafam çok karışmış ve benimle Savaş'ı nereden tanıdığını merak etmiştim.

Adam son cümlesinden sonra yanımdan ayrılmıştı bense elimde ki kağıdı inceliyordum. Tam her şey düzelmiş ve yoluna girmiş diye düşüneceğim sırada illa kafamı karıştıracak bazı olaylar çıkıyordu karşıma ve bu çok sinir bozucuydu.

"O kağıt ne?"

Bir anda Savaş'ın sesini duymamla irkilirken kafamı başımda dikilen Savaş'a çevirdim.

"Senin ne işin var burada?" diye sordum elimde ki kağıdı avucumun içinde buruştururken. En azından kendim kafamda bir mantık oturtmadan bu olayı Savaş'a anlatmak istemiyordum. Kafamın içinde defalarca kez 'Savaş'ın hayatı söz konusu' dediği yer yankılanıyordu.

Doğrusunu söylemek gerekirse bunu Savaş'a şuanlık söylememem, hayatımda yapacağım son şeylerden biriydi ama içimden bir ses doğru olanın bu olduğunu söylüyordu.

Sanki bunu yapmamı tetikleyen bir içgüdü gibiydi.

"Merve mesaj attı. Burak' ın yanına gitmesi gerekiyormuş. Poşetleri falan da sana bırakmış seni almamı istedi." derken masada karşıma oturdu. İşten geldiği çok belliydi. Siyah takım elbisesi bütün ciddiliği ile üstünde duruyordu. Ceketinin altında ki beyaz gömlek hafif kırışmıştı ama bu hali beni kelimenin tam anlamıyla baştan çıkarıyordu.

Cevap vereceğim sırada telefonuma gelen mesajla cebimde ki telefonu çıkardım ve baktım. Mesaj Merve'den gelmişti.

Gönderen>Merve

"Sen Savaş'la, ben Burak'la... ;)"

Mesaja kendi kendime gülümserken bunu planladığını anladım. Muhtemelen kendisi Burak'ın yanına giderken, Savaş'ı da benim yanıma yollamıştı.

SÜVEYDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin