Jungkook ile kaldığım 3 yıldızlı otelin önüne geldiğimizde bana destek verircesine gülümsedi. Ardından otele girdik. Resepsiyondaki kadın beni gördüğünde baş selamı vererek otele emanet ettiğim odanın anahtarını bana uzattı.
"Yanındaki de arkadaşın mı Jimin?"
"Evet bayan Kim. Bugün otelden çıkışımı yapacağım. Bavullarımı toplamam için bana yardım edecek."
"hımm anladım. Alışmıştık sana, bir sıkıntı mı oldu ki?"
"Yok ne sıkıntısı sadece kalacak başka bir yer buldum."
"Anladım. Ben sizi tutmayayım." bayan kim'in yanından ayrılıp 3. katta olan 112 numaralı odaya çıktık. Odaya girdiğimizde Jungkook'a baktım. Odayı bütün dikkatliyle süzüyordu. Odaya göz attığımda her şey sabah bıraktığım gibiydi. Yatak dağınık, kıyafetlerim yerlerdeydi. Jungkook'a mahcup olduğumu belirten bir bakış attım.
"Sen benden düzenlisin."
"Nasıl yani burası mı düzenli?"
"Benim odamdan düzenli demeye getirdim."
"Odana girmeye korktum şimdi"
"SDSSASFDASDF"
"Hadi buraları toplayıp gidelim artık." başımla onaylayıp işe koyulmaya başladık. Ben kıyafetlerimi toplarken o da yatağımı topluyordu.
***
"Oğlum ölüm çıktı lan"
"Of hiç sorma ben bittim."
"Hadi sen şu mavili bavulu al bende bunu alayım." Jungkook'un dediğini yapıp mavili bavulu aldım. Asansörle aşağı indik.
"Jimin sen çıkış işlemlerini yap bende ağabeyimi arayım. Gelsin alsın bizi."
"Tamamdır." Bayan Kim'in yanına gidip kimliğimi ve bu kaldığım dört günün ücretini ödedim. Bana gülümseyerek bir daha beklediğini ve sağlıkla kalmamı söylemişti. Sözlerine elimle selam yaparak karşılık verdim. Daha sonra arkamı dönüp otelden çıktım. Jungkook ve ağabeyi Hoseok Hyung siyah son model bir arabanın kaputuna yaslanmış sohbet ediyorlardı.
Onların yanına adımladığımda beni ilk fark eden Hyung olmuştu. Üstünde mavi bir tişört altında da siyah bir pantolon vardı. Saçlarını öne doğru taramıştı. Bu onu küçük bir çocuk gibi gösterse de bizden 4 yaş büyüktü.
"Ooo seni uzun zamandır görmüyordum Jimin. Boyun mu uzamış?" evet bir santim
"Şu çocuğun boyuyla dalga geçmeyi ne zaman bırakacaksın ağabey."
"Sevdiğimden canım... neyse hadi eve gidelim." arabay binmeden seslendim
"Hyung!"
"Hadi binsene ne bekliyorsun?"
"Hyung sizin için bir sorun olmaz değil mi? Sizde kalmam-"
"Sorun olsa niye gelip otelin önünden alayım oğlum." yanıma gelip omuzlarıma dokundu. Hadi dercesine sırtımdan beni arabaya götürdü. Kendisi sürücü koltuğuna oturduğunda ben de sağ kapıyı açıp arka koltuğa oturdum.
Beni ne maceralar bekliyordu kim bilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEXT TIME(YOONMIN)
Fanfiction[Tamamlandi.] J: Sen bir psikopatsın! Y: Bilmem... belki de öyleyimdir. 25.07.2021 ANGST Better luck next time