12

279 17 5
                                    



Bu bölüm biraz şey. Şey işte

BU ARADA FELIX'İN DOĞUM GÜNÜNÜ DE BURADAN KUTLUYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU ARADA FELIX'İN DOĞUM GÜNÜNÜ DE BURADAN KUTLUYORUM. 


Kendimi yorgunca yatağın üstüne attım. Yatağın solunda duran analog saate baktım. Saat gece 01.25 i gösteriyordu. Gözlerimi kapattım. Her yerim ağrıyordu. Her şeyi tamamen halledip sonradan uğraşmak istemiyordum. İki bavulumu da boşaltıp dolaba yerleştirmiştim. Ardından kitapları daha sonra ise yatağın çarşaflarını değişmiştim.

Yoongi her şeyi düşünmüş olmalıydı ki dolabın içine temiz havlu şampuan ve çarşaf koymuştu. Kendimi otelde gibi hissetmiştim bir an asddgjgdfsda

Kendi kendime salak salak gülerken birden evin kapısının açıldığını duydum. Yoongi gelmiş olmalıydı. Gözlerimi açıp hızla ayağa kalktım.

"Ya salak sen kansızsın."

Gözlerimin kararmasıyla kafamı hızla sallayıp odadan çıktım.

Merdivenlerin başına geldiğimde salonda ki koltukların birine yığılmış olan Yoongi'yi gördüm. Merdivenleri tamamen inerek yanına ilerledim. Yarım açık gözleriyle bana bakıp gülümsüyordu. Sağımdan ince bir sesle o yöne doğru döndüm.

"Çok içme demiştim değil mi sana Suga"

Elbisesi gibi kırmızı saçları ve büyük yeşil gözleri olan kadın bana bakmadan geçip Yoongi'nin olduğu kanepenin yanına çömeldi. Ayrıca Suga kimdi?

"Al bu sade kahveyi iç. Ayıltır." Suga(!) kadının dediğini yaparak kanepeden doğruldu. Elinde ki kahveyi alıp yavaş yavaş yudumlamaya başladı.

Kadın çömeldiği yerden kalkıp arkasına döndü. Şuan anlamsız bir şekilde bakışıyorduk.

"Sen kimsin?" ikimizde aynı anda konuşmuştuk. Ilk o cevap versindi.

"Ben Suga'nın yakın arkadaşıyım. Asıl sen kimsin?"

"O" Yoongi konuşmaya katılmak istercesine biraz daha diklenmişti. Fakat şimdi kırmızı saçlı kadın bana daha şaşkın bir şekilde bakıyordu. Ya da küçümsermiş gibi... tanrım mimiklerini seçmek çok zordu.

"Demek o sensin... Acıdım biraz."

"Kes sesini Yeji." (Yeji aşkımda tam kötü kadın tipi var ajsdhbkvl)

"Niye ya?"

"Buraya kadar getirdin sağol. Hadi git şimdi... Yarın görüşürüz."

"İyi peki. Görüşürüz" uzun siyah topuklularıyla salına salına evden çıkmıştı. Yoongi'ye baktığımda gözlerimiz kesişmişti. Hafifçe gülümsedi.

Evet evet net sarhoştu bu.

"Niye ayaktasın yanıma otursana"

"Kokuyorsun." tişörtüne burnuna götürerek kokladı. Yüzü buruşmuştu ama buna alışık gibi de bir havası vardı.

"Karşıma otur o halde. Sana söylemem gereken bazı şeyler var."

"Şimdi böyleyken söyle."

"Otur dedim!" sesi yükselmişti. Şuan onu hiç çekemeyeceğimden yanındaki tekli koltuğa oturdum.

"O kız sana neden Suga diyor?"

"Ben biseksüelim, kız ağırlıklı."

"Ne?"

"Bilmem."

Bir dakika şimdi Yoongi kız ağırlıklı bi miydi? Ikinci bir şok geliyor okey

Aynı anda konuştuğumuz için tam olarak olayı kavrayamamıştım.

"Doğru duydun... bir sorun mu var?"

"Senin kafan yerinde değil."

"Gayet yerinde."

"Neden bunu bana söylüyorsun?"

"Çünkü bunu değiştiren bir erkek var." Ulan siksen inanmam Yoongi'nin bir erkeğe aşık olacağına... ne bileyim öyle bir vibe vermiyor yaani

"Hadi be! Kimmiş?" yerinden kalkarak oturduğum tekli koltuğa doğru eğildi. Kulağıma iyice yaklaşmıştı. Kokusunu alabiliyordum. İçki ve bolca ahududu kokuyordu. Evet ahududu.

"Sen." are you ciddi bebeğim.

Şokumu atlatamadan Yoongi'nin yumuşak dudaklarını boynumda hissetmiştim. Ufak bir buse kondurmuş ve kokumu derince içine çekmişti.

Hayır hayır rüya değildi tüm bunlar...

Arkadaşlar ben ters köşe severim lütfen diğer bölümleri bekleyin. 

NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin