9

318 18 0
                                    

Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın... 

iyi ki doğdun Jungkook. Seni seviyorum.

I am on your side...







Jungkook

Gözlerimi açtığımda başımda duran bir adet Jimin ile karşılaşmak isteyeceğim en son şeydi. O yüz ifadesi neydi öyle? Aşırı komik ve tatlı duruyordu.

"Ne oldu oğlum sabah sabah dikilmişsin zebani gibi."

"Bugün senin doğum günün."

"Bilmiyordum valla sağol."

"Kanka hazırlık yapmalıyız ondan."

"Ben niye hazırlık yapıyorum amk. Sizin sürpriz yapmanız gerekirdi." Jimin surat asarak kendi yatağına oturdu. Yatağımda hafif diklenerek konuştum.

"Ee neyin hazırlığını yapacağız söyle bakıyım"

"he şöyle yola gel bakalım. Bak şimdi evde kutlayacakmışız yani Tae öyle dedi."

"O niye geliyor? Gelmesin."

"Bir nevi o düzenledi aslında... pastayı o alacakmış. özel bir şey yaptırmış haa."

"Banane"

"Ya asma suratını hadi kalk alışverişe çıkalım sana yeni kıyafetler alalım."

"Ne gerek var olm? Bir ton kıyafet var dolabımda."

"Ulan sen bugün gerçekten ters tarafından kalkmışsın."

"Ben ne diyorsam o yapılacak."

"Jimin sabah daha."

"Ne sabahı olm saat 14.17" Jimin'in söylediği saatle kaşlarımı çattım. Cidden de o kadar yatmış mıydım? Hem sabah dersim vardı. Onu da kaçırmıştım.

"Dersim vardı sabah. Alarm kurmuştum ama duymadım galiba." oflayarak banyoya girdim. Arkamdan Jimin seslendi.

"Güzelce temizlen, üstünü giy. Ben aşağıdayım."

***

Jimin

Salonda otururken telefonuma bir bildirim gelmişti. Mesaj kayıtlı olmayan bir numaraydı. Telefonu elime alarak gelen mesaja tıkladım.

0541 XXX XX XX

"Selam Jimin, Yoongi ben"

"Numaranı Hobi'den aldım. Sana planların değiştiğini söylemek için yazıyorum. Tae bizden gizli başka bir plan yapmış bize de yeni söyledi."

"Evde kutlamayacağız. Biz üçümüz her zaman oturduğu bir kafe var. Orada yapalım istemiş. Orası aşırı bilinen bir yer olmadığından daha uygun olduğunu düşündü."

"Sana konumu atıyorum. Sakın Joon'a söyleme. O evde kutlayacağımızı sansın."

"19.00 gibi görüşürüz."

"Tamamdır." Mesaja gülümseyerek baktım ve numarasını kaydettim.

'Lil Meow Meow' evet o bir kediydi.

"Birileri aşık mı olmuş bakayım?"

"Ne?"

"Sırıtarak telefona bakıyorsun lan."

"Hee bir meme gördüm de ona gülüyorum."

"Hadi öyle olsun."

"Ya gerçektenn"

NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin