Çok kısa bir geçiş bölümü
Afallamış bir şekilde merdivenlerden çıkarken Yoongi de bavullarımı odaya koymuş olacak ki aşağı iniyordu. Bana kısa bir bakış atarak merdivenlerden tamamen indi.
"Buradan sonrası sende. Odayı istediğin gibi döşeyebilirsin." bedenimi tamamen döndürüp ona doğru kafa salladım.
"Tamam"
"Dikkat et bu sefer"
"Tamam dedim ya"
"İyi eve geç geleceğim. Sende çok geçe kalma yat." dedikten sonra kapıyı açıp tamamen çıkmıştı. Evde yalnız kalmıştım.
O gittikten hemen sonra son merdivene oturarak düşünmeye başladım. Olanları... tüm bu olanlar, Yoongi ve onun tutarsız tavırları ,benim bir okul için tüm yerleşmiş hayatımı bırakmam ve şimdi de neredeyse 1 ay önce tanıştığım bir adamla aynı evde kalmam... Yoongi benim için hiçbir zaman 'bir adam' olmamıştı. Onu o kütüphanede gördüğüm andan şu ana kadar benim için özel biri olmuştu.
Özel biri? Nasıl özel biri olabilirdi? Daha onu tamamen tanımıyordum bile. Belki ulaşılmaz olduğundan istiyorumdur. Hayır hayır onu avucumda tutmam ya da bana aşık falan olmasını istemiyordum.
Peki ya ben ne istiyordum? Platonik takılmak olabilir miydi? Aşık mıydım ki ben Yoongi'ye? Değildim değil mi? Olamazdım. Olmazdı.
Kendimle çelişmeye başladığımı hissedip oturduğum merdivenden kalktım. Koridorun sonuna doğru ilerleyip benim için verilen odanın kapısını açtım. Yeni odama öylece bir bakındım. Geçen hafta baktığım gibiydi her şey.
Derin bir nefes alarak odayı adam etmek için koyuldum.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEXT TIME(YOONMIN)
Fanfiction[Tamamlandi.] J: Sen bir psikopatsın! Y: Bilmem... belki de öyleyimdir. 25.07.2021 ANGST Better luck next time