27

159 7 0
                                    

 8.12.2021


Üç saat önce Tae'den


Hoseok ile salonda oturmuş sohbet ediyorduk. Konu yeniden Yoongi mevzusuna gelmişti. Konu buralara gelince her zaman geriliyordum.

"Bana bak ,Yoongi gerçekten aşık olmuş olabilir mi?"

"Hiç bilmiyorum ki... Ne zaman ne yapacağı belli olmuyor."

"Bu iddiaya bir son verelim. O kazandı."

" Kazandı evet ama artık bu bir iddia olmaktan çıktı Hobi."

"Ne yapmalıyız?"

"Jimin'in dolaylı olarak öğrenmesini sağlayacağız."

"O nasıl olacak lan?"

"Senin o kardeşin sayesinde."

"Anlat bakalım."

"Kook şuan değil mi? Evet. Çıktığı gibi odasına gidecek ve daha sonra yanımıza gelecek. Işte o anda olayı konuşmaya başlayacağız. O da gidip Jimin'e anlatacak. Bu kadar."

"Ya onu üzmemek için bunu saklarsa..."

"Öyle bir şey olmaz. Sen merak etme."

"İyi madem. Yapalım şu işi." elimdeki kola bardağını Hoseok'un bardağına vurarak gülümsedim.

Zaten belimize kadar batmıştık bundan sonrasını bünye kaldıramazdı. Nasıl iddiaya girdiğimi hatırladım birden. Jimin'in buraya geldiği ilk günün akşamı çocuklarla eğlence olsun diye bir şeyler yapmak istemiştik. Fikiri ben öne sürmüştüm. Jimin çok saftı ve onunla oynamak bizimkilerin hoşuna gider diye düşünmüştüm.

Gerçekten de ilk iki üç hafta çok eğlenceliydi. Yoongi'nin Jimin'e yaklaştıkça Jimin'in saf halleri hoşumuza gidiyordu fakat Yoongi'nin yaptığı kahpelik...

Aşık olmuştu it...




Jungkook'dan

Islak saçlarımı kurutup tişörtümün üstünde kalın bir kazak giydim. Aşağıya inmek için merdivenleri adımladığımda Tae ve ağabeyimin konuşmasına kulak verdim. Merdivenin bir köşesine sinip dinlemeye başladım. Duyduklarım beni şoke ederken ellerimle ağzımı sıkıca kapadım.

"Yoongi gerçekten iyi bir oyuncu."

"Harbiden oğlum. Jimin de ne saf bir şey anlamıyor."

"Akşam Yoongi'ye söyleyelim oyunu bitirelim diye."

"Bence de yaa artık eğlencesi kalmadı."

"Jimin'e de yazık olacak asdfgfdsas

"sdfdsasdAas"

"Boş ver amk. Sen şu bardağını ver bakalım kola doldurayım."

Merdivenlerden sessizce kalkıp odama gittim. Adımlarım hızlı ve temkinliydi. Odama girip telefonumu aldım. Hemence Jimin'e buluşmak mesaj attım... cevap gelene kadar da kafamda türlü türlü senaryolar kurup durmuştum. Jimin çok üzülmezdi umarım...

.

.


Evden çıkıp bir iki sokak yürüdüm. Daha sonra karşıdan karşıya geçecekken önümde duran araba buna engel oldu. Arabaya biraz baktığımda Bogum'un arabası olduğunu fark ettim. Açılan cama karşın hafifçe eğildim. Bogum açtığı camdan bana doğru sırıtıyordu. Bir de bu çıkmıştı başıma...

NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin