34

136 6 1
                                    




biraz kısa oldu sanki ya

bilemedim. 

İyi okumalarrrr









"Ne yapmalıyız?" ellerim istemsizce titriyor kalbim yerinden çıkacakmışçasına atıyordu.

"Bu... bıçaktaki kan... kimse ait sence?" boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.

"Bana da bıçakla saldırmıştı evet ama o daha çok bir çakı gibiydi. Bu ise kocaman bir bıçak."

"Bu bıçakla kime ne yaptı? AHHHH DELİRECEĞİM."

"Burada bir iki kadınla da fotoğraf var. Hepsi farklı kadınlar."

"Bakayım bir." fotoğrafları elime aldığımda kadınların iç çamaşırlı bir şekilde çekilmiş fotoğrafları vardı. Görmek istemiyordum. Yoongi yapmazdı. Yapamazdı.

'Neden yapamasın Jimin? Onu hiç tanımıyormuşsun bile.' içimdeki ses her zamanki gibi çok haklıydı. Fotoğrafların birinde bir kadın yatağın üstünde elleri bağlı bir şekildeydi. Kadının yüz ifadesi asla okunmuyordu. Ama bacakları ve boynu morluklar içindeydi. Saçı başı dağınık sarışın bir kadın... içim ürpermişti. Bu odayı daha önce hiç görmemiştim. Nerede çekilmişti? Kimin eviydi? Çok fazla soru vardı ve ben bu cevaplara asla hazır değildim.

"Ya Yoongi bu kadınlara te-te-tecavüz ettiyse..."

"Belki da sadece yatakta şiddeti seviyordur."

"Hayır sevmiyor."

"ASDFGHHGFDS bruh."

"Gülmenin sırası mı lan"

"Tamam tamam. Ciddi oluyorum."

"Bi zahmet."

"Bence kadınları zorla ilişkiye sokmuyordur."

"Bu fotoğraflar ne o zaman?"

"Fark ettiysen hepsi aynı odada çekilmiş. Yani burası bir barın odası ya da bir genelev olabilir mi?"

"Nasıl ya? Hayır olamaz öyle bir şey."

"Peki kim odasını siyah ve kırmızıya bırakıp komedinin üstüne kelepçeler bırakır? Ayrıca resme iyi bak. Orada boy aynanın yansımasında bir striptiz direği göreceksin." resmi kendime iyice yaklaştırdım. Tam emin olamasam da gerçekten vardı. Yatağın üstünden telefonumu alıp kamerayı açtım. Fotoğrafları çekmiştim. Ne olur ne olmaz bunlar bende kalsındı.

"İnanamıyorum şu an."

"İnan bende."

"NASIL YA NASIL BENİ ALDATIR?"

"Henüz seni aldattı mı emin değiliz."

"LAN BU FOTOĞRAFLAR NE O ZAMAN?! ÇILDIRMAK ÜZEREYİM."

"Sakin-" dış kapının sertçe açılmasıyla ikimizde irkildik. Yoongi mi gelmişti?

"Sen burada bekle ben bir bakayım."

"Tamam" dedi oldukça kısık bir sesle. Odadan çıktım fakat bir şey beni durdurdu.

Bu bir kadın sesiydi. Aşağıya doğru yürüdükçe daha fazla gülüş sesi geliyordu. Tekrardan durdum. Yapamazdım. Karşısına çıkıp 'bu kim?' diye hesap soracak durumda bile değildim. Gerçekten yorulmuştum artık.

Tekrardan yatak odasına gitmek için arkamı döndüğümde gülüş sesleri yerini kısık inlemelere bırakmıştı. Gözlerimden bir yaş süzüldü.

Hak etmemiştim ben bunları. Daha demin beni aldatmaz dediğim Yoongi şimdi başka bir kadınlaydı... ağlamak ya da kötü hissetmek yoktu. Asla. O Jungkook'un da katiliydi. En son ortaya çıkartacaktı. Çok az kalmıştı.

Yatak odasına tekrardan geldiğinde hiç kimse yoktu. Sanki hiç girilmemişti buraya... Bogum 5 dakikada nasıl toparlayıp gitmişti buraları. Şaşkınlık içindeydim.

Bu evden çıkmam lazımdı. Her an odaya gelebilirlerdi. Evet şu an geliyorlardı. Hissetmiştim. Odadan kafamı çıkarıp hafifçe baktım. Merdivenlerde gölgelerini görmüştüm. Yatak odasında kalamazdım. Onları görmeye gerçekten kalbim dayanmazdı.

Hemen karşı odaya geçtim. Bu oda bir nevi kütüphane gibi bir yerdi. Buraya ilk taşındığımızda kitaplarımız o kadar fazla olmuştu ki bizde bir oda ayırmaya karar vermiştik. Bu odada lambalar yanmasa bile her zaman loş bir mavi ışık olurdu. Ayrıca kitaplara bir zarar gelmesin diye de soğukta tutuyorduk. Bu odanın kapısından da bakmıştım. Bir saniye baksam yakalanabilecekken tam zamanında kurtulmuştum. Çünkü kapı kapanırken bakmıştım.

Aferin gerizekalı büyük başarı. Sevgilin seni aldatsın sen burada yakalanmadığın için sevin. Devam böyle Jimin.

Daha sonra bulunduğum odanın kapısını kapatıp kilitledim. Duyacaklarını sanmıyordum zaten. Işıkları açmama gerek yoktu. Rafların yanına ilerleyip bir kitap aldım. Burası ses yalıtımlı bir oda olduğundan benim hiçbir sesimin onlara gideceğini sanmıyordum.

Aldığım kitap Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan kitabıydı. Bu kitabı daha önce defalarca okumuştum. Şimdi sadece kafamı dağıtmak istiyordum. Çünkü düşünmek istiyordum.

İntikamım gerçekten kötü olacaktı. En çokta Yoongi için... 

NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin