Umarım beğenirsin. İyi okumalaaaaaar
Bölüm şarkısı
Set Fire To The Rain
🍓Artık bölümleri daha uzun yapmaya karar verdim.
Jimin
Öğleden sonra 18 gibi tüm derslerden çıktıktan sonra Jungkook ile bir kafeye oturmaya gelmiştik. Sessiz sakin bir mekandı.
Kahkahalarca gülen insanlar fln yoktu. Ve evet burası huzurdu.
Jungkook orta şekerli kahvesinde bir yudum alarak arkasına yaslandı. Çok durgundu bugün. Dersi neredeyse hiç dinleyememiş sürekli not defterine resim çizip durmuştu.
"Anlatmayacak mısın? Bütün gün hiç konuşmadın. Ağabeyinle mi bir şeyler oldu?"
"Yok. Konu ağabeyim değil."
"Bak anlatmak istemezsen akışına bırakabilirim."
"Anlatmak istiyorum Jimin. İçimde tuttukça daha kötü oluyorum."
"Dinliyorum canım"
"Konu Taehyung."
"Yine ne yaptı şerefsiz?"
"Aslında bu sefer o bir şey yapmadı. Şöyle anlatayım; Ben doğum günümden sonra yani kafeden çıktıktan sonra Tae ile bir parka geçtik. Seninle üniversitenin ilk günleri çok giderdik hani. Her neyse işte biz oturduk. Biraz sohbet muhabbet ettik..."
"Tae bana bir kutu uzattı. Doğum günü hediyem olduğunu söyledi. Kutuyu açtığımda kırmızı ince bir ip vardı. Fakat onun öncesinde ben biraz tavır koymuştum."
"O yüzden o da 'bunu bizim için almıştım.' yani çift bilekliklikleri olur ya işte onlardan. Sonra çekti gitti."
"Daha da uzun bir süre görmedim. Ama işte bu aralar sürekli bizde ağabeyimle yatıp kalkıyorlar resmen. E böyle olunca sürekli evde karşılaşıyoruz."
"Lafın kısası, bugün beni okula o bırakacaktı. Yolda giderken onunla biraz uğraşmak istedim. Çünkü onu seviyorum. Kahretsin ki evet."
"Aramızın böyle kötü gitmesini istemedim. Şakayla karışık Bogum da iyi çocuk falan dedim. Hani şu beni okula bırakan"
"O da kızdı. Asıl sen benim duygularımla oynama gibisinden. Sonra indim arabadan o da arkasını bakmadan gitti."
"İşte bir şekilde bir anda Bogum geldi. Gel seni bırakayım deyince bende el mahkum evet dedim işte."
"Oh rahatladım. Böyle işte kuzum."
"O parkta yaşadığınızı neden anlatmadın?"
"Ben sadece-"
"Of bilmiyorum Jimin sadece olaylar kendiliğinden düzelir sandım."
"Nasıl düzeltsek moralini?"
"Düzelmek istemiyorum bu sefer."
"Öyle söz olur mu lan?"
"Taehyung senden hoşlanıyor mu peki?"
"Benim duygularımla oynama diyor. Bir dediği bir dediğini tutmuyor. Son dersimizde kampüse girerken gördüm. Kıza kolunu atmış sarmaş dolaştılar."
"Vay şerefsiz."
"Of deme öyle"
"Sen enayisi olmuşsun bu adamın"
"wkvkwozow he he"
"Gülme hadi kalk kalkalım buradan."
"Hop dur bakalım Jimin bey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEXT TIME(YOONMIN)
Fanfiction[Tamamlandi.] J: Sen bir psikopatsın! Y: Bilmem... belki de öyleyimdir. 25.07.2021 ANGST Better luck next time