37

134 7 0
                                    


Finale iki yada bilemediniz üç bölüm kaldı.

Ayrıca Taehyun ve Jungkook'a özel bir bölüm yazmak içimde var.

Yazdığım karaktere gerçekten ben bile artık şaşırıyorum.

Şunu belirtmek isterim ki Yoongi'nin şu son bölümlerde bir psikopat gibi davranması Min Yoongi'nin gerçekte ki kişiliği ile hiçbir bağlantısı yoktur. Ve hiçbir bağlantısı olamaz da.

Belirtmek istedim. Iyi okumalar...

Art arda bölüm atıyorum çünkü aklımda başka bir kurgu var ve ona başlamak istiyorum.






"O da bir nevi senin gibi yaklaştı bana. Benimle arkadaş olmuştu. Daha sonra yine bu mekana geldik. Odaya geldik. Yine bu odaya gelmiştik. Beni öpmeye başladı. Daha sonra onu istemediğimi söyledim. Ama beni dinlemedi. Devam etti." sustu. Yutkunmuştu. Yoongi ona tecavüz mi etmişti yani?

"Daha sonra bu hoşuma gitmeye başladı. Bende karşılık verdim. Birlikte olduk. Sabah kalktığımda ellerim tersten kelepçeliydi. Çıplaktım ve titriyordum. Çok korktum."

"Yoongi geldi. Kelepçelerimi açtı. Bana bunu neden yaptığını sorduğumda da açık açık senin fotoğraflarını çektim dedi."

"Şok olmuştum Jimin. O an çok farklıydı. Ağlamaya başladım. Yanıma gelip giyinmem için bir iki parça kıyafet verdi. Hemen giyindim. Bana 'sana bunu neden yaptım?' dedi. Bende bilmiyorum dedim. Bana bir erkek yüzünden bunları yaptığını söyledi."

"Şaşırmıştım. Neden böyle bir şeyi yaptığını sorguladığımda ona benzeyen kişilerle yatıyorum, sende onu bana hatırlattın dedi."

"Peki şimdi bana ne yapacaksın diye sordum. O da yakın arkadaşlarına ne yaptıysam sana da aynılarını yapacağım diyerek cebinden bir bıçak çıkardı."

"O an yolun sonuna geldiğimi anlamıştım. Neden diye ağlamaya başladım tekrar. Ben o zamanlar on dokuz yaşındaydım."

"Bundan yaklaşık altı sene önce yani."

"Evet öyle. Bıçakla üstüme yürümeye başladı. Yataktan fırladığım gibi balkona koştum. Bir saniye bile düşünmeden camdan attım kendimi aşağıya."

"ikinci kat olduğu için belki de hiçbir şey olmamıştı ya da ben hissetmemiştim. Sonralarda doktora gittiğimde ayağımda çatlak olduğunu öğrendim."

"Peki şikayetçi olmadın mı?"

"Benim babam mafya. Ona söylersem halledebilirdi."

"Neden söylemedin?"

"Beni sürekli o fotoğraflarımla tehdit etti Jimin. Çaresiz kaldım... zaten bir iki ay devam etti bu. Sonra birden kesildi. Bir daha da haber alamadım."

"Kaybolan arkadaşların sarışın iken sen sen beyaz tenli ve üstelik siyah saçlısın. Ona benziyorsun derken birini tasvir etti mi sana?"

"Şey bana bir şey demedi. Peki arkadaşlarımı da mı öldürmüş?" tekrardan ağlamaya başladı.

"Ağlama lütfen. Bak Yoongi'nin bu işleri neden yaptığını öğrenmeliyiz tamam mı?"

"Kim için yapıyor olabilir? Bir erkekten bahsetti."

NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin