16

236 12 5
                                    




ay aşırı kısa oldu bu bölümm


Yoongi benden gerçekten hoşlanıyor olabilir miydi? Biraz tuhaftı bu.

"efendim?" efendim denir mi salak

"Senden çok hoşlanıyorum Jimin" ikinci kez tekrar ettiğinde bu sefer gerçekten kalpten gidebilirdim.

Tamam mı desem? Yok lan okadar değil.
Ne diyim

Ben ondan hoşlanıyorum evet ama bunu şimdi söylersem o benim bu anı beklediğimi düşünürdü.

Eee ne yapayım o zaman

"Ben-"

Benim aklımda bazı sorular vardı. Cevabı net olmayan sorular...

"Benim aklımda bazı sorular var Yoongi."

"Senden biraz zaman istiyorum." ya kanka evlenme teklifi etmedi ki QĞFĞQLF

"Anlıyorum... Dün yaşadığımız olay yüzünden mi?"

"Hayır hayır ondan değil ama bilmiyorum sadece hislerimde emin olmak istiyorum."

"Tamam." tamam?  Tavır mı yapıyorsun lan

"Tamam o zaman."

"Hadi kalkalım."  onaylayıp ayağa kalktım. Önce o çıkmıştı ardından açık tuttuğu kapıdan geçtim. Şimdi ben önde o arkamdaydı.

Mekandan çıkıp Yoongi'nin arabasını park ettiği yere doğru yürüdüm. Ön koltuğun kapısına elimi götürdüğümde arkadan arabayı açmıştı.

Kapının kilidi açıldığı gibi arabaya binmiştim. Ardımdan Yoongi de sürücü koltuğuna oturmuştu.

Oturduğu gibi kontağı çevirip arabayı çalıştırmıştı. Konuşmuyordu sadece ileri doğru bakıyordu.

Aslında biraz tuhaf hissediyordum. Gerçekten olabilir miydi böyle bir şey? Kız ağırlıklı olduğunu sanıyordum ta ki sarhoş olup ötene kadar.

İnsanlar sarhoş olunca daha açık sözlü olurlardı.

Bir de daha dürüst.

***

Eve geleli 4 saat olmuştu. Saat akşamın 7si idi.

Ben odamdaydım. Vizelerim için yavaştan hazırlıklara başlamıştım. Yoongi ise

İşte onu bilmiyordum. Eve geldikten sonra daha da görmemiştim. Odasına çıkmıştı direk.

Karnımın guruldamasıyla elimdeki kalemi bıraktım. Kurt gibi açtım aslında

Kitabımın kapağını kapatıp masadan kalktım.
Odadan çıktığımda Yoongi'nin kapısı kapalıydı. Kapıya biraz yaklaşıp kapıyı dinledim.

Ses yoktu. Belki uyuyordur. Bu saatte? Ya odada değilse? Neyse ben gidip yemek yiyim biraz. Hiç aklımı şuan  meşgul edemem çünkü açım btw

Mutfağa inip dolabı açtım. Hiçbir şey yoktu. Ciddi ciddi bir şey yoktu. Dolabı umutsuzca kapatıp arkamı döndüm.

Yoongi tezgahın üstünde oturmuş bana bakıyordu. Tamam bu biraz korkunçtu. Ya da fazla havalıydı.

Tezgahtan inip bana doğru yaklaşmaya başladı. Bir iki adım geri ilerlerken popom tezgaha değmişti. Ellerimle destek alarak tezgaha iyice dayandım.

Yoongi ile burun burunaydık. Nefeslerini duyabiliyordum. Derin bir nefes alıp dudaklarımı ısırdım.

Siktir siktir

Yoongi'nin gözleri anlık dudaklarıma kaymıştı. İyice yaklşırken nefesimi tuttum.

Gözlerimi kapadım. Öpmesini mi bekliyordum?

Ya şimdi baktığınız zaman WĞD9WMZ9Q9FWKFQDLWKF

Yoongi 'nin sağ elini kaldırarak dolabın kapağına uzandığını hissetmiştim. Gözlerimi hafifçe araladığımda Yoongi' nin raftan 3 paket noodle aldığını gördüm.

Yaptığım salaklık ile gözlerimi sıkıca kapattım.

Cidden yerin dibine girmek istiyordum. Beni Yoongi'nin bulamayacağı bir yere...



NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin