35

126 6 1
                                    

Çok mu ani bıraktım bilemiyorum ama içime sindi bu bölüm. Umarım okurken çok sövmezsiniz asdfgfdsasdf










Gözlerimi açtığım anda sırtımın ve boynumun ağrısı baş göstermişti. Elimi atıp boynumu ovmaya başladım. Ayağa kalktığımda her tarafım kütlemişti resmin. Kendi kendime güldüm.

Sonra gülüşüm birden soldu. Dün gece olanlar aklıma gelmişti. Önce kasadan çıkan fotoğraflar sonra Yoongi'yi bir kadınla görmem hem de bizim evimizde... çok fazla duygu hissetmiştim. Kırgınlık, şaşkınlık, biraz kızgınlık ve ilişkim için boşa giden emekler...

Odadan çıktım. Ev sessizdi. Yoongi odada olabilir miydi acaba? Yatak odasının kapısı yarı açıktı. Odaya bakmak için Sessizce yaklaştım. Derin bir nefes aldım.

Tuttuğum nefesimi gördüğüm manzara ile sakince verdim. Yoongi yoktu. O kadın yoktu. Fakat ortamda çok yoğun bir kan kokusu vardı. Yatakta belirli miktarda kan vardı. Aynı şekilde parkelerde de damla damla kanlar vardı. Odaya girmeye bile tiksiniyordum şu an. Üstümü değiştirmem için bu gerekti. Hızlı bir şekilde odaya girip dolabı açtım. Kasa yerindeydi. Hemen bir iki kıyafet alıp odadan çıktım.

Misafir odasına girip üstümü değiştirdim. Ve hala elimi yüzümü yıkamadığımdan kendime gelememiştim. Misafir odasındaki banyoya girip iyice bir kendime gelmek için yüzüme bolca su çarptım.

Banyodan çıktıktan sonra salona indim. Tamam, Yoongi'yi görmeyi beklemiyordum. Salonda ki masanın üstünde üç tane açma ve bir bardak çay duruyordu. Bir açma da elindeydi.

Neyin rahatlığıydı bu? Dün gece resmen beni aldatmıştı. Ve bu tavırlarına bakılacak olursa da dün gece benim evde olduğumu tabii ki biliyordu. Neyi amaçlıyordu? ayrıca o kadın neredeydi?

"Günaydın Jimin."

"Ne işin var burada? Bir haftadır neredeysen orada kalmaya devam etseydin."

"Oo sert başladık. Okey."

"Dün gece eve gelen o kadın kimdi? Beni aldattığının farkında mısın Yoongi? Nasıl bu kadar rahat olabilirsin?" kahretsin. Gözlerim dolmuş sesim titremeye başlamıştı. Ama o hala pişkin pişkin gülüyor ve açmasını yemeye devam ediyordu.

"Teknik olarak sayılmıyor. Sen ilişkimizi bitirmemiş miydin?"

"Ben... ara vermek istediğimi söylemiştim."

"İyi ya bundan sonra tamamen ayrılmak istersin."

"Doğru tahmin."

"Bogum ile iş birliği yapıyorsun sanırım."

"Seni ne ilgilendirir?"

"Beni bitirebileceğinizi sanıyorsunuz da yanılıyorsunuz."

"Niye sen ne yaptın ki? Biz seni bitirelim."

"Bende onu diyorum ya. Gereksiz boş şüphelerle bir yere gelemezsin. Asıl katilin kim olduğunu görmek istiyorsan o iş birliği yaptığın kişiye bile güvenmeyeceksin."

"Bogum'a senden daha çok güveniyorum." büyük bir kahkaha koparttı.

"Ona mı aşık oldun şimdi de?"

NEXT TIME(YOONMIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin